پک تبلیغاتی چیست؟شامل چه محصولاتی می باشد

پک تبلیغاتی چیست

پک تبلیغاتی چیست؟ این سوالی است که ممکن است در دنیای بازاریابی و تبلیغات با آن مواجه شوید. درواقع هر بیزینس یا کسب و کاری با تبلیغات میتواند گسترش یابد و به سوددهی بالا برسد. از این رو معمولا هر کارفرمایی موظف است یک بازاریاب را در این زمینه استخدام کند و به کمک آن به اهداف بزرگ خود در کسب و کار برسد. در این میان روش های متعددی برای تبلیغات وجود دارد که هر کدام از آن ها میزان تاثیر متفاوتی خواهند داشت. با این حال ما تصمیم گرفتیم این مقاله را به موضوع هدایای تبلیغاتی و تاثیر پک تبلیغاتی بر کسب و کار اختصاص دهیم. در ادامه مقاله به طور مفصل تر یه جزئیات پک تبلیغاتی و تاثیر آن بر بازاریابی و تبلیغات میپردازیم. چنانچه مایل هستید میتوانید تا انتهای مقاله با ما باشید.

 

چرا از پک تبلیغاتی استفاده میکنیم؟

 

پیش از آنکه به طور مشخص به توضیح پک تبلیغاتی بپردازیم، ابتدا باید بدانیم علت اصلی استفاده از پک تبلیغاتی چیست همانطور که گفته شده موسسات و سازمان های مختلف از روش ها و استراتژی های تبلیغاتی مشخصی برای پیش برد اهداف خود استفاده میکنند. تبلیغات میتواند در شکل های مختلفی نظیر تبلیغات رسانه ای، تبلیغات میدانی و جشنواره ای صورت گیرد. اما هر سازمان با توجه به نوع خدمات خود یک روش مناسب و برنامه مشخص را پی گیری میکند. اما چیزی که در میان اکثر بیزینس ها به طور مشترک صورت میگیرد این است که یک سری مراسمات معارفه برای ارتباط بیشتر با مشتری برگزار میشود. طی این قبیل مراسمات یک سری محصولات تبلیغاتی به عنوان هدیه به مهمانان اهدا میشود. این هدایا معمولا به لوگوی بیزینس مورد نظر مزین شده اند و میتواند همواره یادآور آن جشنواره یا ایونت باشد. بنابراین استفاده کردن از هدایای تبلیغاتی میتواند تاثیر بسیار خوبی بر فکر و ذهن محاطب داشته باشد.در این پک ها می توانید از محصولاتی مانند پاور بانک تبلیغاتی هم استفاده کنید.

 

پک تبلیغاتی چیست؟

 

پک تبلیغاتی چیست؟ شامل مجموع ای از هدایا است که در در یک پکیجنیگ خاص قرار گرفته میشوند. این پک در جشنواره ها یا ایونت های مختلف به مهمانان اهدا میشود. معمولا تمامی محصولات موجود در پک با حساسیت زیادی انتخاب شده اند. برروی تمامی اجزای پک، لوگوی بیزینس حک شده است. در واقع به نحوی تمام این محصولات با یکدیگر در ارتباط هستند و هیچ تناقضی در آن ها وجود نخواهد داشت. با اهدای این پک به مشتریان از این موضوع خیالتان راحت خواهد شد که مشتریان تا مدت ها شما را به خاطر خواهند داشت. و به احتمال زیاد برای دریافت خدمات به شما مراجعه خواهد کرد. این پک درواقع به هدف درگیر کردن فکر و ذهن مخاطب و ایجاد یک احساس مثبت در آن هاست. بدیهی است که هدیه یک عامل بسیار تاثیر گذار است که میتواند باعث ایجاد یک حس فوق العاده در مشتریان شود. این امر به قدری ثابت شده است که حتی بزرگ ترین و مشهور ترین برندهای دنیا نیز از پک های سفارشی مانند فلش تبلیغاتی برای معرفی و ارائه خدمات خود استفاده میکنند.

 

محصولات درون پک تبلیغاتی چیست؟

 

حال ممکن است سوال شود که به دقیقا محصولات درون پک تبلیغاتی چیست؟ گفتیم که محصولات موجود در پک از نظر هدف و ماهیت با سازمان و حتی یکدگیر در ارتباط هستند و هیچ گونه تناقضی در آن ها دیده نمیشود. گاهی ممکن است محصولات درون پک از محصولات تولید شده در سازمان استفاده شده باشد. مثلا یک شرکت تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی برای پک از محصولات تولید شده خود استفاده میکند. با این کار نه تنها باعث ایجاد نوعی حس اعتماد و مثبت در مشتری میشود بلکه محصولات خود را به مشتریان معرفی کرده اید. اما گاهی شرکت مورد نظر نوعی خدمات خاص نظیر بیمه ارائه میدهد. در این صورت نیز شرکت میتواند از هر محصولی درون پک استفاده کند با این شرط که برروی تمامی محصولات لوگوی شرکت حک شده باشد. پس عوامل بسیار زیاد و مختلفی در انتخاب اجزای درون پک تبلیغاتی تاثیر دارند و نمیتوان برای آن قانون ثابتی را در نظر گرفت.از جمله اقلام ارزانی که استفاده می شود می توان به خودکار تبلیغاتی اشاره کرد.

 

چگونه از پک های تبلیغاتی برای برند سازی استفاده کنیم؟

 

نحوه برند سازی به کمک پک های تبلیغاتی چگونه است؟ حال که دانستیم پک تبلیغاتی چیست؟ و اجزای آن را چگونه میتوانیم انتخاب کنیم! حال در این بخش به نحوه برند سازی به کمک پک تبلیغاتی میپردازیم. پک های تبلیغاتی شامل هدایایی خاص و منحصر به فرد از یک سازمان است. از این رو لازم است این پک به کارمندان، همکاران، مشتریان خاص و حتی شرکت های رقیب و دوست اهدا شود. این نوع پک ها به جهت اینکه باعث ایجاد حس خوشحالی در فرد مقابل میشود میتواند در ثبت و حک برند شما در ذهن مخاطب تاثیر گذار باشد. از طرف دیگر شما با یک هدیه میتوانید مشتریان خود را به مشتریان دائم و ثایت خود تبدیل کنید. درواقع هدایا میتواند باعث ایجاد حس اعتماد و اطمینان در مشتریان شود. جالب است بدانید پک های تبلیغاتی القا کننده قوی تری در زمینه ایجاد حس مثبت، اعتماد و اعتبار است.

 

هزینه پک های تبلیغاتی چقدر است؟

 

حال که دانستیم اهمیت پک تبلیغاتی چیست؟ و با کاربرد ها و تاثیرات بی نظیر آن در مخاطب آشنا شدیم. در این بخش به میزان هزینه برای تهیه پک ها میپردازیم. درواقع اگر پک های تبلیغاتی از محصولات تولیدی خود شرکت مانند ماگ تبلیغاتی تهیه شده باشد که چه بهتر! اما اگر لازم بود محصولات درون پک را دانه به دانه از بازار خریداری کنید اصلا لازم نیست هزینه زیادی را برای آن اختصاص دهید. در ابتدا میزان بودجه ای را که میخواهید برای تهیه هدایا کنار بگذارید تعیین کنید. سپس بر اساس آن بهترین و کاربردی ترین محصولات ممکن را لیست کنید. در نهایت با بودجه بندی و اولویت بندی، میتوانید بهترین محصولات را انتخاب و درون پک قرار دهید. دقت داشته باشید که لازم نیست هزینه زیادی را براین کار اختصاص دهید. فقط سعی کنید محصولاتی کاربردی، زیبا و کم هزینه را انتخاب نمایید.

 

کاربردهای دیگر پک تبلیغاتی

 

کاربردهای دیگر پک سفارشی مانند هدایای تبلیغاتی الکترونیکی در این بخش به برخی از آن ها اشاره میکنیم:

 

  • ایجاد حس اعتماد در مشتری
  • راضی نگه داشتن و خوشحال کردن مشتریان
  • حک برند و کسب و کار شما در ذهن مخاطب
  • افزایش مشتریان
  • روشی موثر در تبلیغات
  • برند سازی کردن
  • معرفی نقاط قوت بیزینس و خدمات شرکت
  • معرفی محصولات تولیدی شرکت
  • و غیره

 

امیدواریم تا اینجا از مقاله لذت برده باشید و با اهمیت استفاده از هدایای تبلیغاتی آشنا شده باشید. ما اینجا تمام تلاش خود را کردیم که به شما در زمینه تهیه پک تبلیغاتی کمک کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *