هدایای نمایشگاهی لوکس شامل چه اقلامی است؟

هدایای نمایشگاهی لوکس

هدایای نمایشگاهی

شکی وجود ندارد که هدایایی نمایشگاهی لوکس برای ایجاد سرنخ در نمایشگاه‌ها موثر هستند، اما این بدان معنا نیست که هر هدایایی مفید است! بیایید صادق باشیم، اکثر موارد مجانی در نمایشگاه های تجاری بسیار کسل کننده و غیر الهام بخش هستند، که دقیقاً تصور مخالفی است که می خواهید برند شما در رویدادهای تبلیغاتی به تصویر بکشد. بعید است که خودکار، دفترچه یادداشت و جاکلیدی تبلیغاتی ، مردم را متقاعد کند که برند شما به‌طرز پیش‌ترین یا نوآورانه است.علاوه بر این، ملاحظات دیگری نیز وجود دارد، آیا این هدایای تبلیغاتی هویت برند شما را تقویت می کند؟ آیا سازگار با محیط زیست است؟ مقرون به صرفه؟ به اندازه کافی سبک است که به راحتی حمل شود (مخصوصاً برای نمایندگان کشورهای دیگر)؟ با هر هدیه ای، ارزش آن را دارد که در مورد بازار هدف خود برای آن نمایشگاه و نحوه ارتباط آنها با محصول فکر کنید.بنابراین، چگونه می توانید یک نمایشگاه تبلیغاتی منحصر به فرد را پیدا کنید؟

هر ساله میلیون ها نفر در نمایشگاه های سراسردنیا شرکت می کنند. بر اساس آخرین گزارش ها، 81 درصد از شرکت کنندگان دارای قدرت خرید هستند که به این معنی است که از هر 10 بازدیدکننده 9 نفر از کنار غرفه شما مشتریان بالقوه شما هستند. به همین دلیل است که نمایشگاه ها فرصتی عالی برای شما به عنوان یک برند است تا در معرض دید برند قرار بگیرید و فروش را افزایش دهید. بنابراین، چگونه می توانید نمایشگاه خود را در بین رقبای خود برجسته کنید؟ با وجود رقابت شدید در نمایشگاه ها و نمایشگاه ها، باید تمام مراحل را کنار بگذارید تا مطمئن شوید که برند شما توجه بازدیدکنندگان نمایشگاه را به خود جلب می کند. جدا از داشتن جذاب ترین طراحی غرفه نمایشگاهی با گرافیک خیره کننده نمایشگاه و کارکنان خوش برخورد غرفه، یکی از شیک ترین چیزها در صنعت نمایشگاه، توزیع این هدایا است که برند شما را به یاد ماندنی تبدیل می کند. این روش یک راه مطمئن برای اطمینان از جذب بازدیدکنندگان به سمت غرفه های نمایشگاهی است.

 

مردم چیزهای رایگان را دوست دارند. و به همین دلیل است که توزیع هدایای نمایشگاهی لوکس در غرفه های نمایشگاهی یکی از بهترین راه ها برای تشویق آگاهی از برند است. ایده‌های منحصربفرد برای هدایای نمایشگاه تجاری به بیش از یک راه به تصویر برند شما کمک می‌کند. شرکت کنندگان خوشحال هستند زیرا چیزهای رایگان دریافت می کنند و هر بار که از هدایای رایگان شما استفاده می کنند نام تجاری خود را در ذهن آنها به یاد می آورید. ایده های نمایشگاهی منحصر به فرد، تصویر مثبتی از برند ایجاد می کند و ارزش یادآوری برند را به ویژه در بلندمدت افزایش می دهد. بنابراین، این یک وضعیت برد-برد برای هر دو است. دادن هدایا ممکن است هنگام برنامه ریزی آسان تر به نظر برسد اما در واقع کمی پیچیده است. جالبترین هدایای نمایشگاه تجاری لزوماً به معنای توزیع چیزهای عجیب و غریب و گران قیمت به بازدیدکنندگان نیست. ایده این است که به طرز ماهرانه ای تصویر برند خود را در ذهن مخاطب القا کنید و تصویری از یک برند مصرف کننده محور و مهمان نواز در بازار بسازید. شما باید به دنبال هدایایی باشید که موثر باشد و به جذب جمعیت در غرفه نمایشگاه شما کمک کند. همیشه به یاد داشته باشید که هدایای نمایشگاهی شما باید اهداف زیر را برآورده کند:

 

بودجه پسند

حمل و نقل آسان

جالب و جذاب

یادآور برند شماست

ارزش های اصلی برند خود را منعکس کنید

برای ساده‌تر کردن فرآیند تصمیم‌گیری شما، فهرستی از هدایای سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز نمایشگاهی را ارائه کرده‌ایم که باعث می‌شود مردم به غرفه‌های نمایشگاهی شما هجوم ببرند.

 

کیف پول هوشمند موبایل

امروزه مردم به گوشی های هوشمند معتاد شده اند و حداکثر زمان خود را با آن می گذرانند. بنابراین جستجوی هدایای نمایشگاهی لوکس مرتبط با فناوری یک راه عالی برای جلب جمعیت به سمت غرفه های نمایشگاهی شما است. می‌توانید به دنبال کیف پول هوشمند موبایل باشید – لوازم جانبی چسبنده تلفن همراه که تفاوت ایجاد می‌کند. این کیف تبلیغاتی را می توان به پشت دستگاه تلفن همراه شما متصل کرد و لوگوی شرکت شما را روی آن قرار داد. این در ذخیره سازی گواهینامه رانندگی، کارت های بازرگانی، کارت های اعتباری / بدهی، و مقداری پول نقد نیز مفید است. آنها سریع، سبک و مقرون به صرفه هستند و فوراً برای شرکت کنندگان ارزشمند هستند. آنها برای اهداف نام تجاری مناسب هستند زیرا لوگوی شما هر زمان که آن را همراه داشته باشند به نمایش در می آید.

 

پاوربانک تبلیغاتی

دقیقاً همانطور که در نکته قبلی در مورد چگونگی استفاده از فناوری در حال افزایش است و حتی اگر بازدیدکنندگان نمایشگاه در دفتر نباشند، هنوز از طریق ایمیل، پیامک و تماس به محل کار خود متصل می شوند، اشاره کردیم. ارتباطات بی‌وقفه می‌تواند عمر باتری را تحت تأثیر قرار دهد و باعث شود که آنها به دنبال ایستگاه شارژ در کل سالن نمایشگاه باشند. توزیع شارژرهای USB به عنوان هدیه نمایشگاه شما می تواند برای شرکت کنندگان در زمانی که بیشتر به دنبال آن هستند، یک راه نجات به خانه ارائه دهد. آنها مفید، کاربر پسند هستند و همچنین قادر به شارژ چندین دستگاه در یک زمان هستند. آنها یک ابزار نسبتا ارزان و مفید برای اکثر شرکت کنندگان هستند که به شما کمک می کنند از رقبا جدا شوید. می توانید لوگوی شرکت خود را برای فرصت های بازاریابی اضافه کنید.

 

بطری های آب قابل استفاده مجدد

حضور در یک نمایشگاه یک فرآیند خسته کننده است و برای این شرکت کنندگان می خواهند در طول دوره های خود هیدراته بمانند. و اینجاست که برند شما در تصویر ظاهر می شود. ارائه بطری های آب قابل استفاده مجدد رایگان یک گزینه سازگار با محیط زیست است که مطمئناً شما را مورد توجه قرار می دهد! بطری های آب قابل استفاده مجدد عمر طولانی دارند و می توان از آنها در زندگی روزمره استفاده کرد و در نتیجه به افزایش آگاهی برند کمک می کند. داشتن آن به عنوان یک هدیه تبلیغاتی در غرفه های نمایشگاهی شما، توجه بازدیدکنندگانی را که مشتاق دانستن هدیه زیست محیطی شما هستند، جلب می کند.

 

نمونه های محصول

توزیع نمونه محصول در نمایشگاه در دسترس ترین و موثرترین راه برای تبلیغ برند و جذب بازدیدکنندگان به غرفه نمایشگاهی شماست. شرکت‌کنندگان را قادر می‌سازد تا محصولات را قبل از خرید واقعی، دست اول امتحان کنند. آنها همچنین به خوبی از محصول شما مطلع خواهند شد و می توانند با اطمینان تصمیمات خرید را بگیرند. فرض کنید شما یک برند لوازم آرایشی هستید پس می توانید نمونه رژ لب رایگان را به مشتریان بالقوه خود ارائه دهید. داشتن نمونه های محصول به عنوان هدیه بهترین راه برای به نمایش گذاشتن شایستگی های محصول شما است.از دیگر هدایای نماشگاهی میتوان به این موارد نیز اشاره کرد:خودکار تبلیغاتی،کیف پول تبلیغاتی،فولدر تبلیغاتی،ماگ،ساک دستی،شکلات تبلیغاتی و…..

انتخاب اقلام هدایای نمایشگاهی لوکس ممکن است گاهی دلهره آور باشد، اما زمانی که به درستی انجام شود می تواند به بازده سرمایه گذاری خوب کمک کند. فقط اهداف بازاریابی خود را روشن نگه دارید، برنامه بودجه خود را دنبال کنید و از هرگونه مشکل لجستیکی اجتناب کنید تا از هدایای خود نهایت استفاده را ببرید.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *