معرفی اقلام هدایای تبلیغاتی خاص

اقلام هدایای تبلیغاتی خاص

هنگام انتخاب محصولات  مناسب – چه آنها را به شرکت کنندگان در نمایشگاه عرضه کنید، چه برای مشتریان احتمالی هدایایی بفرستید یا از با ارزش ترین مشتریان خود تشکر کنید می خواهید تأثیری بگذارید. شما می خواهید که آن شرکت کنندگان و مشتریان احتمالی و مشتریان شما را به خاطر بسپارند. شما می خواهید از بقیه متمایز شوید. دادن هدیه تبلیغاتی خاص  مانند هدایای تبلیغاتی مهندسی که واقعا اقلام منحصر به فرد هستند، راهی عالی برای تثبیت برند شما در ذهن آنهاست – آنها هر بار به شما فکر خواهند کرد.

استفاده از اقلام هدایای تبلیغاتی خاص

موارد زیادی وجود دارد که ممکن است بخواهید یک ست هدیه تبلیغاتی را در مجموع هدایای تبلیغاتی خود بگنجانید:

توجه نمایندگان را در نمایشگاه یا رویداد بعدی خود جلب کنید

برای مشتریان وفادار یک هدیه تشکر سرگرم کننده و بازیگوش ایجاد کنید

هنگام راه اندازی یک محصول یا خدمات جدید تأثیر بگذارید

یک سالگرد کسب و کار یا همکار را واقعاً خاطره انگیز کنید

یک موقعیت خاص را علامت بزنید

محصولات تغییر رنگ

 

یکی از راه‌های شگفت‌انگیز مشتریانتان، هدیه‌ای تبلیغاتی خاصی که است که رنگ آن را تغییر می‌دهد!  می توانید لوگوی خود را به لیوان تبلیغاتی چاپ شده تمام رنگی خود اضافه کنید که آثار هنری شما را با اضافه شدن آب گرم به آنها نشان می دهد. ما می توانیم به شما یک چتر تغییر رنگ پیشنهاد دهیم که در آن نام تجاری شما از رنگ سفید به رنگین کمان در شرایط مرطوب تبدیل می شود! یا در مورد یک تی شرت چاپ شده که رنگ های برند شما را هنگام قرار گرفتن در معرض آفتاب نشان می دهد چطور؟

 

پاوربانک تبلیغاتی

از آنجایی که ما از خانه کار می‌کنیم، هدایایی که می‌توانند زندگی را آسان‌تر کنند، محبوب شده‌اند و بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرند.یک ایستگاه شارژ برای تمام وسایل بی‌سیم گیرنده شما مانند هدفون‌های هدفون و تلفن‌ها می‌تواند میز آن‌ها را شیک جلوه دهد و از پخش شدن کابل‌ها در همه جا جلوگیری کند.چه کسی برای آن سپاسگزار نخواهد بود؟یک هدیه ی تبلیغاتی خاص است توانایی شارژ پاوربانک تبلیغاتی روی میزتان، برای زمانی که آنها به یک سفر کاری می‌روند در یک کنفرانس صحبت می‌کنند، یک مزیت دیگر است.به آنچه باید توجه کنید: موردی را انتخاب کنید که تا حد امکان سازگار باشد تا افرادی که از دستگاه‌های Android و Apple استفاده می‌کنند بتوانند به همان اندازه از هدیه شما راضی باشند.

 

مجموعه هدیه نوت بوک

هنگامی که می خواهید یک هدیه تبلیغاتی خاص و کاربردی به عنوان تبلیغ یا هدیه بدهید، به مجموعه هدیه نوت بوک هم می. بهتوانید فکر کنید. عنوان یک آیتم هدیه در رویدادهای شرکتی عالی است، یک مجموعه نوت بوک مارک دار که شامل یک خودکار با کیفیت بالا و برخی از هایلایت کننده ها نیز می شود، قطعا مورد استفاده همه قرار خواهد گرفت.به نکاتی که باید توجه کنید: هیچ‌کس یک خودکار ارزان را دوست ندارد، بنابراین مطمئن شوید که به خوبی در دست قرار می‌گیرد، وزن خوبی دارد و در حالت ایده‌آل جوهر قابل شارژی دارد تا بتوان برای تمام عمر از آن استفاده کرد.

 

پد شارژ بی سیم

شارژ بی‌سیم یکی از ویژگی‌های اکثر گوشی‌های جدید است، بنابراین در هدایای تبلیغاتی  خود یک پد شارژ بی‌سیم ارائه دهید. این امکان وجود دارد که نام تجاری خود را اضافه کنید تا آرم شرکت شما همیشه نزدیک تلفن و رایانه کاربر باشد.به مواردی که باید توجه کنید: پد شارژی را انتخاب کنید که با دستگاه‌های اپل و اندروید سازگار باشد تا تا حد امکان شامل کالای هدیه شما باشد.

 

بلندگوی بلوتوث پیشرفته

از بهترین ایده های اقلام هدایای تبلیغاتی خاص و هدیه لوکس در بلندگوهای بلوتوث پیشرفته توانایی گوش دادن به ویدیوها، موسیقی و سایر محتوای خود با صدای معقول بدون تحریف صدا، زمانی که تنها یک تلفن در دست دارید، می تواند چالش برانگیز باشد.هدیه دادن یک بلندگوی بلوتوثی با کیفیت بالا که صدای خوبی ارائه می دهد و با یک بار شارژ مدت زمان زیادی دوام می آورد، نشان می دهد که متوجه مشکلات روزمره مشتریان یا مشتریان خود هستید.

به نکاتی که باید توجه کنید: اطمینان حاصل کنید که باتری برای مدت طولانی دوام می آورد – هیچ فایده ای ندارد که یک اسپیکر قابل حمل را که باید هر چند ساعت یک بار شارژ شود، تحویل دهید!

 

ست‌های چرمی

ست‌های چرمی از جمله هدایای لوکس و بسیار جذاب هستند که به عنوان هدیه در مناسب‌های مختلف و همچنین هدیه تبلیغاتی خاص انتخاب می‌شوند. ست‌های چرمی انواع مختلفی داشته و معمولاً شامل کیف پول، جاسوئیچی، کمربند، جاکارتی و اقلامی از این قبیل هستند.ایران دارای شرکت‌های معتبری است که در زمینه تولید محصولات چرمی فعالیت می‌کند. علاوه بر آن این محصولات در دسته صنایع دستی نیز قرار می‌گیرند که می‌توانید برای هدیه دادن به طرف‌های خراج از ایران نیز استفاده کنید. هدیه‌ای بسیار نفیس و ارزشمند که شما را در ذهن مشتریان ماندگار می‌کند.محصولات چرم تنوع بالایی داشته و می‌توانید به عنوان هدیه‌ای بسیار لوکس از آن‌ها انتخاب نمایید. محصولاتی مانند کیف چرم در اندازه‌ها و ابعاد مختلف، جاکارتی، کمربند، کیف پول لاکچری زنانه و مردانه و سایر وسایل چرمی که کاربرد‌های زیادی دارند، در این دسته قرار می‌گیرند. محصولات چرمی همیشه و همه جا می‌توانند گزینه‌ای عالی برای هدیه دادن باشند. علاوه بر آن به دلیل کیفیت عالی طول عمر بیشتری نسبت به سایر محصولات دارند.

 

صنایع دستی

ایران دارای مجموعه‌ای نفیس و ارزشمند از صنایع دستی تبلیغاتی  متنوع است. صنایع دستی ایران در تمام دنیا جایگاه ویژه‌ای داشته و می‌توانند به عنوان یکی از اقلام هدایای تبلیغاتی خاص مورد استفاده قرار بگیرند. ظروف، ساعت‌ها و قاب‌های میناکاری یا خاتم کاری از جذاب‌ترین و با ارزش‌ترین نمونه‌های هدیه تبلیغاتی لوکس هستند.

 

مزایای محصولات تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی

محصولات تبلیغاتی روی میزها می‌نشینند، به وسایل مورد علاقه در کمد لباس تبدیل می‌شوند، لبخند یک روز عالی را برمی‌گردانند و هنوز هم بعد از سال‌ها در آنجا هستند و کار خود را انجام می‌دهند.اطلاعات تماس خود را در دسترس بازو قرار دهید تا تنها مخاطب باشید زیرا نگاه کردن به یک زیر لیوانی مارک بسیار آسان تر از جستجوی جزئیات رقیب است.از مشتریان و مشتریان، کارکنان، داوطلبان، اعضای تیم و موارد دیگر با فلش تبلیغاتی قدردانی کنید.آگاهی و شناخت برند و پیام خود را افزایش دهید.نام تجاری خود را به طور نامحسوس به زندگی روزمره افراد مرتبط کنید، از زمانی که آنها به دنبال فنجان صبحگاهی گرم خود می روند تا زمانی که لیست کارهای خود را می نویسند. این بازاریابی دقیق در بهترین حالت خود است.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *