راه های استفاده از انواع ابزارهای تبلیغاتی در بازاریابی

انواع ابزارهای تبلیغاتی

ابزارهای تبلیغاتی را بشناسیم

 

انواع ابزارهای تبلیغاتی به شما کمک می کنند بیشترین توجه را به کسب و کارخود جلب کنید و به بیشترین تعداد مشتریان جدید و بازگشتی دست یابید. علاوه بر چاپ، تلویزیون و رادیو، از ابزارهای معاصر دیگر برای ارتقاء کمپین تبلیغاتی خود استفاده کنید. بسته به محدودیت های بودجه خود، می توانید از یک یا دو هدایای تبلیغاتی استفاده کنید و گزینه های خود را از آنجا افزایش دهید. در صورت لزوم، یک دوره آزمون و خطا را برای قضاوت در مورد ابزارهای موثر در ایجاد تجارت بیشتر و در نتیجه سود بیشتر، به کار بگیرید.

 

 

تبلیغات چاپی و فضای باز

تبلیغات چاپی و بیرونی اطلاعات را از طریق ابزار فیزیکی به مصرف کنندگان منتقل می کند.ابزار تبلیغاتی ، محصولاتی هستند که در نشریاتی مانند روزنامه ها، خبرنامه ها و مجلات قرار می گیرند. نمونه هایی از تبلیغات در فضای باز عبارتند از بیلبوردها، تابلوها و پوسترها. پست مستقیم یکی دیگر از ابزارهای تبلیغاتی فیزیکی است که شامل ارسال مطالب چاپی مانند برگه ها و کاتالوگ ها به طور مستقیم برای مصرف کنندگان است. تبلیغات چاپی و بیرونی می‌تواند مشتریان را به کانال‌های تبلیغاتی دیگر، از جمله وب‌سایت‌های شرکت و پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی هدایت کند.

 

 

تلویزیون و رادیو

تلویزیون و رادیو دو ابزار سنتی تبلیغاتی هستند که نیازی به ارائه اطلاعات به شکل فیزیکی ندارند. تبلیغات تلویزیونی و رادیویی به طور بالقوه می توانند به طور همزمان به میلیون ها مصرف کننده دسترسی پیدا کنند. اثربخشی تبلیغات تلویزیونی و رادیویی به محبوبیت نمایشی بستگی دارد که طی آن تبلیغات پخش می شود. زمان روز و محبوبیت برنامه‌نویسی تعیین می‌کند که خرید تبلیغات تلویزیونی و رادیویی چقدر گران است.

 

 

دستگاه ردیابی ضروری

کامپیوتر شما یکی از همه کاره ترین و مهم ترین انواع ابزارهای تبلیغاتی شماست. این توانایی استفاده سودمند از تقریباً تمام ابزارهای دیگر برای بازاریابی کسب و کار کوچک شما را فراهم می کند. رایانه شما می تواند برای ایجاد یک دستگاه ردیابی برای تعیین اینکه کدام ابزار تبلیغاتی بعدی برای کسب و کار شما مؤثرتر هستند، استفاده شود. راه های مختلفی وجود دارد که می توانید تلاش های تبلیغاتی خود را پیگیری کنید. یک راه ساده استفاده از نرم‌افزار برای ایجاد فهرستی از تمام روش‌های بازاریابی، تاریخ‌های اجرا و نتیجه نهایی استفاده از هر کدام است.

 

اینترنت

اینترنت به ابزاری برای تبلیغات تبدیل شده است. از طریق این ابزار همه کاره، کسب و کار خود را با استفاده از سایت های رسانه های اجتماعی و خدمات ایمیل انبوه بازاریابی کنید. یکی از موثرترین و کم هزینه ترین انواع ابزارهای تبلیغاتی مرتبط با اینترنت، وب سایت خودتان و استفاده از فلش تبلیغاتی است. محتوای وب سایت کسب و کار خود را در هر زمان تغییر دهید تا توجه را به یک یا چند جنبه از تجارت خود جلب کنید، فروش های آینده را برجسته کنید یا به مشتریان در مورد اطلاعیه های مهم توصیه کنید.

 

 

رسانه های اجتماعی

در دنیای بازاریابی اینترنتی، رسانه های اجتماعی یک ابزارتبلیغاتی است که در آن سعی می کنید یک رابطه آنلاین تعاملی با مصرف کنندگان ایجاد کنید. هدف شما، برای مثال، استخراج مخفیانه داده های مشتریان نیست.وبلاگ نویسی، پست کردن، اشتراک گذاری و توییت کردن ابزارهای محبوب بازاریابی رسانه های اجتماعی هستند. اشتراک گذاری رسانه، پین کردن، نشانک گذاری و نظر دادن در وب سایت های رسانه های اجتماعی نیز محبوب هستند.از جمله کالای بازاریابی ، پرچم رومیزی تبلیغاتی است که دارای کاربرد بسیاری می باشد.

 

 

تلفن همراه

یک ابزار تبلیغاتی جذاب، تلفن همراه است. در حال حاضر برنامه های زیادی وجود دارد که می توانند در تلفن هوشمند آپلود شوند و می توانید از آنها برای جذب مشتری استفاده کنید. به عنوان مثال، ممکن است یک فروش بزرگ در یک قطعه خودرو خاص داشته باشید. تبلیغات اینترنتی و چاپی شما می‌تواند نمادی را نشان دهد که وقتی توسط تلفن‌های مشتریان بالقوه اسکن می‌شود، کوپنی برای آن‌ها ارائه می‌کند که می‌توانند برای تخفیف‌های بیشتر به فروشگاه شما بیاورند. می‌توانید از برنامه‌های مشابه برای اطلاع‌رسانی به افراد در مورد موقعیت مکانی خود یا ارائه اطلاعات کسب‌وکار دیگر استفاده کنید.در کنار گوشی موبایل باید از یک پاوربانک تبلیغاتی استفاده کنید تا دز زمان تمام شدن شارژ تلفن همراهتان به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید.

 

 

ارتباط کلامی

تبلیغات دهان به دهان یکی از موثرترین انواع ابزارهای تبلیغاتی است. برای تسهیل «گسترش اخبار» در مورد کسب و کارتان، قدرت ارزشمندترین ابزار تبلیغاتی شرکتتان را دست کم نگیرید: کارمندانتان. آنها می توانند سفیران کسب و کار شما باشند، فروش ویژه را تبلیغ کنند و مشتریان جدید جذب کنند. با کمی مربیگری از جانب شما، کارمندان شما قادر خواهند بود تمام ابزارهای تبلیغاتی دیگری را که در اختیار شما هستند با موفقیت پیاده سازی کنند.

 

 

نحوه استفاده از کامپیوتر در بازاریابی

رایانه ها می توانند ابزار قدرتمندی برای کمک به شرکت های کوچک در بسیاری از جنبه های بازاریابی محصولات و خدمات جدید باشند. با بسیاری از برنامه‌ها و برنامه‌های رایگان در دسترس برای کمک به کسب‌وکارها در ردیابی تعاملات با مشتری، استفاده از فناوری در بازاریابی به بخش مهم‌تری از پازل فروش تبدیل می‌شود.

 

 

تبلیغات مبتنی بر وب

اینترنت یک کانال تبلیغاتی برای کسب و کارها فراهم می کند که به طور بالقوه می تواند به میلیون ها مشتری در سراسر جهان دسترسی پیدا کند. بر این اساس ، تبلیغات اینترنتی می تواند اشکال مختلفی داشته باشد، از جمله تبلیغات بنری و درون متنی در وب سایت های محبوب، ایمیل های ارسال شده به مشتریان قبلی یا بالقوه و تبلیغات ویدیویی پخش شده قبل یا در حین ویدیوهای آنلاین. تبلیغات در وب می تواند ارزان تر از تبلیغات سنتی از طریق رسانه هایی مانند تلویزیون، رادیو و چاپ باشد که می تواند آن را برای شرکت های جدید با بودجه تبلیغاتی کم جذاب کند. استفاده از رایانه برای ترسیم نتایج تبلیغات مختلف مبتنی بر وب می‌تواند به کسب‌وکارهای کوچک کمک کند تا تعیین کنند کدام یک از انواع ابزارهای تبلیغاتی دیجیتال بهترین بازده سرمایه را ارائه می‌دهد.

 

 

 

ابزارهای تحقیق بازار

تحقیقات بازار مجموعه ای از داده های مربوط به وضعیت فعلی بازار، ترجیحات مصرف کننده و رقبا است. انجام نظرسنجی از مشتریان یکی از رایج ترین روش هایی است که کسب و کارها به انجام تحقیقات بازار می پردازند. رایانه‌ها راهی برای شرکت‌ها ارائه می‌دهند که بدون بیرون رفتن و ملاقات با مشتریان، نظرسنجی کنند. یکی از نقش های فناوری اطلاعات در بازاریابی، جمع آوری داده های نظرسنجی در وب سایت شرکت، استفاده از خدمات اینترنتی شخص ثالث یا ارسال پرسشنامه های ایمیلی است.یکی دیگر از ابزارهای اصلی برای تحقیق در مورد نتایج بازاریابی، برنامه های تحلیلی است.

 

 

ردیابی کانال توزیع

روش هایی که یک شرکت برای توزیع محصولات و خدمات به مشتریان استفاده می کند، جزء اصلی استراتژی بازاریابی کلی آن است. رایانه ها به شرکت ها این امکان را می دهند که محصولات و خدمات خود را از طریق اینترنت بین کاربران راه دور توزیع کنند، بدون اینکه نیازی به دفتر فیزیکی یا فروشگاه خرده فروشی داشته باشند. توزیع دیجیتال می تواند برای شرکت های کوچکی که می خواهند به مصرف کنندگان در سراسر کشور بفروشند و هزینه های راه اندازی را پایین نگه دارند، سودمند باشد.

 

 

ایجاد تبلیغات برای رسانه های دیگر

در حالی که اینترنت به شرکت‌ها اجازه می‌دهد از رایانه‌ها برای تبلیغ، تحقیق و توزیع استفاده کنند، رایانه‌ها نیز برای کمک به تهیه تبلیغات برای رسانه‌های دیگر استفاده می‌شوند. به عنوان مثال، مجلات و روزنامه های چاپی مدرن اغلب از رایانه برای کمک به طراحی صفحه آرایی استفاده می کنند. طراحان گرافیک و متخصصان رسانه از رایانه برای ویرایش عکس ها برای تبلیغات رسانه های چاپی، صدا برای اسپات های رادیویی و ویدیو برای تبلیغات تلویزیونی استفاده می کنند.از محصولات نفیس می توان تندیس تبلیغاتی را هم در نظر گرفت.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *