مزایای چاپ برند و حک لوگو بر روی شیلد محافظ صورت

شیلد محافظ صورت

چاپ برند بر روی شیلد های محافظ صورت مزایای زیادی دارد، که مهمترین آن ها شناخت بیشتر مردم به برند تجاری شما میباشد، تا برند شما بهتر در معرض دید مردم قرار گیرد. که با چاپ شیلد و درج نام و نماد تجاری شما روی آن شما به دیگران می گویید که تا چه حد نسبت به سلامتی کارکنان خود توجه و اهمیت قائل شده اید و توانسته اید با حفظ و رعایت پروتکل های بهداشتی برای حفظ کارکنان خود و بدون تعطیلی کارخانه، کسب و کار های خود را رونق دهید و با رعایت بیشتر بهداشت به تولید محصولات خود رو آورید.

که این خیال مردم را هم از خرید از شما راحت تر می کند و به شما اعتماد بیشتری میکنند. برای همین اگر شما صاحب یک برند تجاری هستید و می خواهید به کسب و کارهای خود با وجود ویروس کرونا ادامه دهید، می توانید با چاپ شیلد در اختیار شما قرار داده است؛ برند تجاری خود را روی شیلد محافظ صورت همه ی کارکنان شرکت از کارگر ساده تا کارمند و اعضای هیئت مدیره چاپ کنید تا نظم و انضباط بهتری به کار خود دهید.

اهمیت استفاده از شیلد محافظ صورت در محیط کار

امروزه با توجه به همه گیر شدن ویروس کرونا یکی از ابزارهایی که خیلی به کار می آید و به خصوص در محیط کار کارکنان شرکت ها و کارخانه های مختلف باید از آن استفاده کنند؛ ماسک تبلیغاتی است. استفاده از آن در این روزها خیلی رایج شده است؛ در شرکت ها و برندهای مختلفی تولید و تهیه میشوند.

به همین دلیل می توان با امکان چاپ شیلد، هر مطلب و برندی که مدنظر شما میباشد را می توانید به راحتی روی آن ها چاپ کنید و از این امکان به خوبی بهره ببرید. برای همین استفاده از شیلد برای پیشگیری از نفوذ ویروس کرونا و انواع بیماری ها در هر کسی بسیار موثر میباشد و از بروز بیماری در بدن هر فردی جلوگیری میکند. به همین دلیل چاپ روی آن به خصوص در مکان های شلوغ چون کارخانه ها و شرکت های مختلف بسیار کارایی دارد و می تواند اعتماد مشتریان و مردم را به طور کلی به شما بیشتر کند.

چاپ شیلد محافظ صورت

در دنیای امروز که استفاده از این کالا رایج شده است، می توان با بهره مندی از چاپ شیلد و عبارت های مختلف کارکنان و کارمندان شرکت و کارخانه خود، مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کنید. به این صورت که با رعایت پروتکل های بهداشتی مردم بیشتر به شما اعتماد می کنند و شما هم می توانید با چاپ شیلد  به تبلیغات مدرن رو آورید.توجه داشته باشید که آفتابگیر تبلیغاتی هم می تواند محصول مناسبی برای برندینگ باشد.

شیلد محافظ صورت چیست

این محصول یکی از وسایل محافظ شخصی است که از صورت در برابر آلودگی‌ها و انتقال ویروس محفاظت می‌کند. این نوع از شیلد محافظ  برای پیشگیری از انتقال بیماری‌های عفونی تهیه شده است. باید بدانید که از این محصول به جای ماسک نمی‌توان استفاده کرد اما کاربردی و بسیار راحت است.

استفاده از این محصول به خصوص برای افرادی که جزء کادر درمانی هستند، ضروری میباشد. زیرا از برخورد ترشحات به بدن بیمار جلوگیری میکند و بی‌اختیار نمی‌توان دست خود را به صورت زد.

آیا شیلد جایگزین خوبی براز ماسک است

شیلدهای پلاستیکی صورت محافظ‌ های ضعیف‌تری نسبت به ماسک‌های استاندارد هستند. این شیلدها دور از صورت قرار می‌گیرند و در قسمت پایین و پهلوها شکاف دارند و در صورت سرفه یا عطسه فردی که کرونا ویروس دارد، قطرات بیشتری به فضا پخش می‌شوند.

این آزمایشات در مورد استفاده از ماسک‌ های دارای فیلتر هوا هم نشان داده شده است که آنها به اندازه ماسک‌های معمولی مؤثر نیستند.

مردم نباید به ماسک‌های دارای فیلتر هوا یا شیلدها تکیه کنند آنها به اندازه کافی ویژگی حفاظتی ندارند. افراد باید از ماسک‌های معمولی استاندارد استفاده کنند و فاصله اجتماعی را هم رعایت کنند.

قطعا استفاده همزمان از شیلد و یک ماسک تنفسی مناسب، ترکیبی عالی و قابل اطمینان در برابر ویروس کرونا می‌سازد. و همین طور محافظ صورت مانند بسیاری از ماسک‌ها، یکبار مصرف نیست و قابل شستشو و استفاده دوباره میباشد.

چرا باید هم شیلد بزنیم و هم ماسک

استفاده از این هدیه تبلیغاتی ارزان بیشترین فایده را زمانی دارد که به همراه ماسک استفاده شود. ماسک صورت پارچه‌ای از دیگران محافظت می‌کند. درواقع شما با پوشیدن آن مهربانی خود را در حق دیگران نشان میدهید.

حالا اگر از شیلد صورت هم استفاده شود، بسیار عالی میشود و از خود شخصی که از آن استفاده کرده مراقبت میکند.

چه موقع و در چه مکانی باید از ماسک استفاده کرد

بهتر است که همیشه به غیر از زمانی که تنها یا با خانواده خود هستید از ماسک استفاده کنید، اما ماسک زدن در برخی شرایط ضرورت بیشتری دارد. برای مثال باید در مکان‌های شلوغ مانند رستوران‌ها و باشگاه‌ها از ماسک استفاده کرد، زیرا در صورتی که افراد زیادی در محیط‌های باز یا بسته در کنار یکدیگر قرار داشته باشند، رعایت فاصله اجتماعی به تنهایی نمی‌تواند از شیوع بیماری از شیوع بیماری جلوگیری کند.

همین طور لازم است در محیط‌های بسته مانند مدارس، فروشگاه‌های مواد غذایی، آسانسور و آرایشگاه‌ها که تهویه مناسبی ندارند از ماسک استفاده کرد. در این محیط‌ها باید افراد پنجره‌ها را باز کند تا هوای تازه جریان داشته باشد، در این صورت میزان غلظت ویروس‌های موجود در هوا کم میشود.علاوه بر این محصول می توانید از ساک دستی تبلیغاتی هم به عنوان یک هدیه ارزان استفاده کنید.

گیتر گردن یا شیلد محافظ صورت

در حقیقت هیچکدام از آن‌ها به اندازه ماسک مؤثر نیستند. گیتر از پارچه تشکیل شده که دور گردن قرار می‌گیرد و می‌توان آن را روی دهان و بینی قرار داد. لازم است مطالعاتی در این مورد انجام دهید تا میزان تأثیر آن در پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا مشخص شود، اما احتمالاً استفاده از آن بهتر از این است که اصلاً از هیچ نوع پوششی استفاده نکرد.

شیلدهای پلاستیکی محافظ صورت هم در صورتی که بدون ماسک استفاده شوند، تأثیر زیادی در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *