مزایای آفتابگیر تبلیغاتی ماشین و سفارش آن

آفتابگیر اتومبیل

یکی از مهمترین و بزرگترین تولیدکننده های آفتابگیر تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی دیگر، شرکت جوپنزا میباشد.آفتابگیر تبلیغاتی ماشین یکی از بهترین و در معرض دید ترین انواع هدایای تبلیغاتی است که علاوه بر طول عمر و ماندگاری بالایی که دارند در بهترین مکان یعنی روی خودرو نصب می شود و در همه ی مکان های عمومی نام برند و لوگوی شما را به نمایش می گذارد.آفتابگیرهای تبلیغاتی ماشین که پشت شیشه جلو نصب می شوند در واقع یک تابلوی تبلیغاتی به اندازه شیشه خودرو را به رایگان و در هر نقطه ای برای شما به نمایش میگذارد که دارای مزایای بسیاری هستند.

آفتابگیر تبلیغاتی

 معرفی آفتابگیر تبلیغاتی ماشین

این محصول مانند یک بیلبورد تبلیغاتی  محصول و برند شما را به مخاطبان معرفی میکند و بیشتر افرادی که از وسیله نقلیه استفاده میکنند به آفتاب گیر برای شیشه های جلوی خودرو نیاز دارند.

آفتابگیر ماشین می تواند به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی باشد که طرفداران زیادی دارد و وقتی خودرو پارک شده باشد بسیاری از مردم آن را میبینند.

به خصوص اگر آفتاب گیر تبلیغاتی رنگ و طرح جذاب و خاصی داشته باشد که نظر افراد را به خود جلب کند.

نوع جنس آفتابگیر تبلیغاتی

جنس آفتابگیر های تبلیغاتی از جنس پارچه های شمعی می باشد که داخل آن دو عدد فنر قرار میگیرد که باعث راحت باز شدن در و جمع کردن آن میباشد.

آفتابگیر های ماشین دارای یک کیف پارچه ای هم می باشند، هنگامی که از  آن استفاده نمی کنید میتوانید آن را در کیف نگهدارید.

آفتابگیر تبلیغاتی

مزایای استفاده از آفتابگیر تبلیغاتی ماشین

۱. کاربردی بودن

آفتابگیر تبلیغاتی، یک هدیه کاربردی است. هدیه‌ای نیست که مخاطب بعد از دریافت، آن را به گوشه‌ای دور بیندازد و اصلا از آن استفاده نکند.

هر کسی که وسیله نقلیه ای داشته باشد، به آفتابگیر نیاز پیدا می‌کند.

برای همین، هدیه‌ای کاربردی است که ارزش دارد برای آن هزینه کنید و این هدیه را در اختیار مخاطبان خود قرار دهید.

برای استفاده از آن هیچ محدودیتی وجود ندارد. یعنی هر کسب و کاری که داشته باشید می‌توانید آفتابگیر را به عنوان هدیه تبلیغاتی انتخاب کنید.

۲. ارزان بودن

این وسیله نسبت به خیلی از هدایای تبلیغاتی ، ارزان‌تر است.

قیمت آن با توجه به کیفیت و ابعاد و نوع چاپ، تغییر می‌کند. ولی در کل، جزو هدایای نسبتا ارزان است که می‌توانید در تعداد بالا برای مشتریان و مخاطبان خود تهیه کنید.

۳. گستردگی در تبلیغات

آفتابگیر تبلیغاتی درست مثل یک بیلبورد است که در سطح شهر می‌چرخد. چه فرصتی بهتر از این که تبلیغات خود را در معرض دید هزاران عابر و مخاطب قرار دهید.

بعضی از هدایای تبلیغاتی فقط در دست دریافت‌کننده‌ها باقی می‌مانند ولی آفتابگیر تبلیغاتی هدیه‌ای است که در کوچه و خیابان و سفر، در معرض دید هزاران نفر قرار می‌گیرد.

به خصوص اگر طرحی خلاقانه  و متفاوت داشته باشد، به راحتی چندین هزار نفر را به خود جلب می‌کند.

۴. قابلیت چاپ طرح مورد نظر

مهم‌ترین ویژگی آفتابگیر تبلیغاتی این است که می‌توانید طرح مورد نظر، لوگو و نام برند خود را در سطح نسبتا وسیعی چاپ کنید. فضای کافی و وسیعی برای تبلیغات دارید.

البته باید در نظر بگیرید که این فضای بزرگ به این معنا نیست که باید از طرح‌های شلوغ و پیچیده استفاده کنید. طرح‌های چاپ شده روی آفتابگیرهای تبلیغاتی معمولا ساده است.

اگر می‌خواهید هدیه تبلیغاتی شما واقعا نظر همه مخاطبان را جلب کند، باید سعی کنید طرحی خلاقانه و در عین حال ساده، برای آن طراحی کنید.

۵. مناسب برای همه افراد و همه کسب و کارها

همه کسب‌ و کارها می‌توانند از آفتابگیر به عنوان ابزار تبلیغات خود استفاده کنند. استفاده از آفتابگیر تبلیغاتی مخصوص کسب و کار خاصی نیست.

با توجه به اینکه افراد مختلفی از آن استفاده می‌کنند، برای تبلیغ خیلی از کسب و کارها مناسب است.

۶. تنوع مدل و رنگ

آفتابگیر تبلیغاتی ماشین با وجود اینکه ظاهری ساده دارد ولی انواع مختلفی از آن تولید شده است.

مثلا آفتابگیر مخصوص شیشه عقب خودرو یا آفتابگیر مخصوص شیشه‌های کناری. علاوه بر مدل و ابعاد، این هدیه تبلیغاتی از لحاظ رنگ هم تنوع قابل قبولی دارد.

می‌توانید با توجه به رنگ سازمانی برند خود، رنگ مناسب آن را سفارش دهید. معمولا برای تهیه آفتابگیر تبلیغاتی، رنگ‌هایی را انتخاب کنید که جلوه‌ بیشتری دارد و توجه بیشتری را جلب می کند.

۷. استفاده طولانی مدت

آفتابگیر تبلیغاتی برای مدت طولانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به خصوص اگر کیفیت خوبی داشته باشد تا سال‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و این یعنی تبلیغات شما برای چند سال در معرض دید مردم زیادی قرار می‌گیرد.

نسبت به بسیاری از هدایای تبلیغاتی، کاربرد طولانی‌تری دارد و موقتی نیست.

در انتخاب کیفیت آفتابگیر مورد نظر دقت کنید تا محصولی مرغوب‌ و ماندگار در اختیار مخاطبان خود بگذارید.

هر چه هدیه باکیفیت‌تری تهیه کنید، تاثیر بهتری در ذهن مخاطب خود می‌گذارید و باکیفیت و بهتر بودن شرکت خود و محصولات شرکت خود را به مخاطب نشان میدهید، این گونه مخاطب برای خرید راحت اعتماد میکند.

جمع بندی

آفتابگیر تبلیغاتی ماشین یکی از هدایای تبلیغاتی پرفروش و تاثیرگذار است. اگر دنبال هدیه مناسب هستید، این مورد را در نظر بگیرید.

در نهایت، با در نظر گرفتن همه نکات و همینطور بودجه‌ای که برنامه‌ریزی کرده‌اید، بهترین هدیه را برای معرفی کسب و کار خود، تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *