ست رومیزی تبلیغاتی شامل چه اقلامی است

ست رومیزی

ست اداری رومیزی راهی مقرون به صرفه برای تبلیغ برند شما و ایجاد سرنخ های جدید است. آنها را می توان در مکان های عمومی یا روی میز گیرنده قرار داد و نادیده گرفتن آنها را سخت می کند. آنها روشی کم هزینه برای تأثیرگذاری هستند و می توانند برای بازاریابی برند شرکت شما استفاده شوند. چند مورد هدیه مورد استفاده در ست رومیزی تبلیغاتی عبارتند از:

پایه تلفن همراه رومیزی قابل تنظیم که با افزودن نام و لوگوی سفارشی شرکت خود، آن را به یک هدایای تبلیغاتی تبدیل کنید.مورد بعدی که می تواند در ست رو میزی تبلیغاتی می تواند استفاده شود لیوان قهوه رومیزی است.این لیوان ها تنوع بسیار زیادی دارند که با هر بودجه ای که دارید میتوانید تهیه کنید. از جنس های معمولی و یا جنس های عالی که با حک لوگو شرکت و سازمان خود هدیه ای بسیار کاربردی و محبوب است.

مورد بعدی چراغ رومیزی قابل شارژ است. از رو میزی های شخصی سازی شده نیز می توانیم استفاده کنیم.جا قلمی ها را نیز می توان در طرح ها و سبک های مختلف می توان سفارش داد. قلم های چند منظوره را می توان برای چیزی بیش از امضای اسناد استفاده کرد. برخی دارای نشانگر لیزری داخلی برای ارائه هستند و برخی دارای یک قلم برای دستگاه های صفحه لمسی هستند. حتی برخی از آنها یک دوربین داخلی برای گرفتن عکس یا فیلمبرداری دارند. بیشتر آنها در رنگ‌ها و سبک‌های متنوعی عرضه می‌شوند که آنها را به گزینه‌ای عالی برای هدیه تبدیل می‌کند.

باید مطمئن شوید که خودکاری را خریداری می کنید که با نیازهای هدیه گیرنده شما مطابقت داشته باشد. ماوس پد با هاب USB ماوس پد را می توان به راحتی با هر اثر هنری چاپ کرد. در نهایت، این لوازم جانبی رومیزی برای همه ایستگاه های کاری مناسب است.از دیگر موارد موجود می توان به موارد زیر اشاره کرد:کازیه یا جا کاغدی: کازیه ها برای جمع آوری و نگهداری از کاغذ ها، برگه ها، پرونده ها، پوشه ها و… استفاده می شوند.

ابعاد آنها متناسب با اندازه پرونده و کاغذ های شماست و به طور کلی، وسیله ای بسیار کاربردی استمنگنه و پانچ: برای وصل کردن برگه ها، کاغذ ها، یادداشت ها و پوشه ها و دیگر موارد، ممکن است به منگنه نیاز پیدا کنید پس این وسیله می تواند برای شما کاربردی باشد. پانچ ها نیز برای ایجاد سوراخ روی کاغذ ها هستند که در ادرات از آنها استفاده زیادی می شود.

جای سنجاق،گیره و سوزن: گیره، پونز، سنجاق، سوزن ته گرد و… نیز از ابزارهایی هستند که استفاده از آنها در محیط کار و ادارت رایج است؛ نظم دهی به آنها می تواند ازدغدغه های کارمندان باشد تا علاوه بر زیبایی و مرتب سازی میزشان، از گم شدن آنها نیز جلوگیری کنند. جای گیره و سنجاق وسیله ای کاربردی برای این منظور است که می توانید از آن استفاده کنید.جای تقویم رومیزی: یکی دیگر از اقلام در ست اداری رومیزی می باشد. در این قسمت می بایست اضافه کنیم که: تقویم وسیله ای است که در اکثر ادارات، سازمانها و به طور کلی، محیط های کاری کاربرد دارد؛

دسترسی آسان به تقویم را می توانید به وسیله جای تقویم رومیزی، داشته باشید.جای چسب نواری: چسب های نواری نیز از ابزار های پر استفاده در محیط های اداری هستند. جای چسب نواری استفاده از این ابزار را برای شما بسیار راحت می کند و شما می توانید علاوه بر چیدمان بهتر میزکارتان، از دنده های تعبیه شده روی جاچسبی، برای برش راحت تر چسب نواری استفاده کنید.

 

لوازم اداری شخصی شده برای کسب و کار شما

 

تقریباً همه از انواع لوازم اداری سفارشی یا لوازم ست رومیزی تبلیغاتی استفاده می‌کنند، بنابراین چگونه می‌دانید چه اقلام تبلیغاتی بهترین هستند؟ یکی از راه‌های عالی برای تعیین اینکه کدام لوازم اداری سفارشی را باید سفارش دهید، یافتن چیزی است که با هویت برند شما هماهنگ باشد.

 

شاید شما در حال تحصیل هستید – خودکار تبلیغاتی یک هدیه عالی خواهد بود. یا می‌توانید یک شرکت ساخت‌وساز باشید – دادن خط‌کش‌های سفارشی و کلیپ‌بوردهای مارک‌دار ممکن است راه حلی باشد. اگر یک سازمان مرتبط با مراقبت‌های بهداشتی هستید – قفسه‌ها را با ضدعفونی‌کننده دست و ماسک‌های مارک دار تهیه کنید.راه دیگر برای تصمیم گیری اینکه از کدام لوازم اداری برند به عنوان هدایا استفاده کنید

این است که به این فکر کنید که هدف از اقلام تبلیغاتی چیست؟ به عبارت دیگر، مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند و احتمالاً از کدام موارد بیشتر استفاده خواهند کرد. در سناریویی که مخاطبان شما فروشندگان در یک کنفرانس صنعتی هستند، دارندگان کارت ویزیت یا یک نمونه کار خوب اغلب مورد استفاده قرار می گیرند و بسیار مورد قدردانی قرار می گیرند.

 

ست های رومیزی به منظور مرتب سازی و نظم دهی به میز کار شما استفاده می شوند و باعث دسترسی آسانتر به وسایل شما خواهند شد. همچنین با استفاده از آنها می توانید زیبایی میز و محیط کارتان رابالاتر برده و از طرفی دیگر، کلاس کاریتان را افزایش دهید. صرفه جویی در زمان نیز از دیگر مزایا و کاربرد های استفاده از رومیزی اداری است. وسایل موجود در این ست باعث می شود تا کارکنان، کارخود را با سرعت و دقت بیشتری انجام دهند و نیز احترام بیشتری برای ارباب رجوع قائل شوند.

 

تنوع جنس ست اداری رومیزی

 

ست رومیزی تبلیغاتی در انواع و با متریال و جنس های مختلفی تولید می شود. جنس اقلام ست اداری رومیزی به طور مستقیم بر روی زیبایی میز شما تاثیرگذار می باشد. این ست های اداری در انواع مختلف ست چرمی، فلزی، چوبی و پلاستیکی در بازار موجود می باشند. اگر زیبایی میز کارتان برایتام مهم است و یا قصد دارید تا ست رومیزی را به مدیر یا کارمندانتان هدیه دهید، پیشنهاد ما به شما استفاده از انواع ست رومیزی چوبی و چرمی می باشد، زیرا این نوع از ست رومیزی تبلیغاتی، زیبایی میز کار شما را دو چندان می کند. البته ست های اداری فلزی نیز با طراحی زیبا و خاص می توانند ظاهری مدرن و شیک را به میز کار شما ببخشند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *