جاکارتی تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی ارزان و کاربردی

جاکارتی

جاکارتی از جمله هدایای تبلیغاتی می باشد که هر شخص در لحظه آشنایی می تواند اطلاعات خود و یا شرکت خود، را به مخاطب خود ارائه دهد و به عنوان یک هدیه تبلیغاتی ارزان و خاص و کاربردی مورد استقبال قرار گرفته است.

انواع جاکارتی تبلیغاتی عبارتند از جای کارت ویزیت فلزی تبلیغاتی ، جاکارتی چرم تبلیغاتی ، که به صورت افقی و عمودی می باشد و امکان درج لوگو به صورت داغی و لیزر را به ما می دهد.

تهیه، توزیع و هدیه دادن جاکارتی تبلیغاتی در حالیکه نام، لوگو و مشخصات بر روی آن حک شده نه تنها ذهنیت و تاثیر بسیار مثبتی را بر روی مخاطبین ما می گذارد بلکه به دفعات و در هر بار استفاده باعث تکرار و ماندگاری نام و برند ما در ذهن مخاطبین هدف و مشتریهای فعلی و نیز مشتریان بالقوه خواهد شد.

چرا جاکارتی تبلیغاتی هدیه کاربردی و موثری است

بسیاری از مدیران موفق شرکت ها به دنبال آن دسته از هدایای تبلیغاتی هستند که در عین کاربردی بودن بتواند تبلیغ برند آن ها را به نحوی شایسته انجام دهد. جا کارتی تبلیغاتی یکی از محصولاتی است که تقریبا همه افراد به آن نیاز دارند. زیرا امروزه کمتر کسی هست که تعداد زیادی کارت بانکی یا کارت ویزیت در کیف و جیب خود نداشته باشد.

بهترین هدایای تبلیغاتی آن هایی هستند که افراد به صورت روزمره از آن ها استفاده می کنند. هدایایی مانند خودکار تبلیغاتی ، ساعت تبلیغاتی ، دفترچه یادداشت تبلیغاتی و مانند آن ها، به دلیل کاربردی بودن همواره جزو انتخاب های مدیران بازاریابی شرکت ها هستند و به صورت روزانه توسط عموم مورد استفاده قرار میگیرند. جاکارتی تبلیغاتی نیز انتخاب مناسب دیگری است زیرا برند شرکت مورد نظر بر روی چرم آن حک می شود و همواره در معرض دید مشتریان قرار خواهد داشت.

استفاده از جاکارتی چگونه میتواند اعتماد مشتری را جلب کند

امروزه با توجه به استفاده و کاربردهای زیاد کارت ها، اعم از کارت های تبلیغاتی و یا کارت های بانکی، اهمیت وجود این کارت ها باعث شده است که مردم به استفاده از جاکارتی روی آورند. چرا که کارت ها در جاکارتی بیشتر در دسترس تر هستند و هم در برابر آسیب ها محافظت میشوند.
از این رو اگر یک کسب و کار و برند جاکارتی تبلیغاتی حاوی نام و لوگوی خود را به عنوان هدیه تبلیغاتی انتخاب کنند، به دلیل مهم بودن و پرکاربرد بودن این هدیه، توسط مشتریان و مخاطبان مورد استقبال ثرار میگیرد. و با هر بار استفاده از آن نام شما را در ذهن خود یادآور میشوند. ” این یعنی گامی به سمت برندینگ “.

خب حالا میخواهیم در مورد اینکه یک جاکارتی چگونه میتواند اعتماد مخاطب را جلب و آن را به یک مشتری وفادار تبدیل کند صحبت کنیم، این موضوع به کیفیت هدایای تبلیغاتی ارائه شده به مشتریان و مخاطبین بستگی دارد. هر فردی از دریافت هدیه بی کیفیت احساس ناخوشایند بدست می آورد. بنابراین هیچ کس به شرکتی که اقدام به ارائه هدایای بی کیفیت میکند اعتماد نمیکند. پس در انتخاب تولید کننده هدایای تبلیغاتی و همچنین چاپخانه مورد نظر دقت نمایید تا بتوانید یک جاکارتی باکیفیت را به مشتریا خود هدیه دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *