مزایای استفاده از ساعت تبلیغاتی برای بازاریابی

استفاده از ساعت تبلیغاتی برای بازاریابی

این مقاله در زمینه مزایای ساعت تبلیغاتی و سایر هدایای تبلیغاتی تنظیم شده است. استفاده از هدایای تبلیغاتی یکی از پرطرفدارترین روش های تبلیغاتی محسوب میشوند. از این رو بسیاری از شرکت ها و موسسات از هدایای تبلیغاتی مختلف به عنوان تبلیغات استفاده می کنند. در این زمینه شرکت ها و موسسات از هدایای تبلیغاتی مختلفی از جمله ساعت، سررسید، کیف پول، جاکارتی، جاکلیدی، سالنامه، تقویم،فلش تبلیغاتی و غیره استفاده میکنند. تمامی این هدایا اگر در شرایط درست و هوشمندانه انتخاب شوند میتوانند تاثیر بسیار زیادی در تبلیغات و گسترش کسب و کار شما عزیزان داشته باشند. اما اگر نمی دانید چگونه و طی چه شرایطی میتوانید از این هدایا بهره بگیرید این مقاله را از دست ندهید. ما در این جا به مزایای استفاده از ساعت تبلیغاتی در بازاریابی خواهیم پرداخت. پس اگر شما نیز میخواهید برای کسب و کار خود از هدایای تبلیغاتی استفاده کنید تا انتها با ما باشید.

 

ماهیت هدیه تبلیغاتی چیست؟

 

اگر چه این مقاله در راستای استفاده از ساعت تبلیغاتی برای بازاریابی تهیه شده است اما هدایای تبلیغاتی میتوانند هر محصولی بنابر خواست کارفرما باشند. هر محصولی که برروی آن لوگو یا آرم تجاری حک شده باشد را هدیه تبلیغاتی می نامند. این هدایا مانند فلش تبلیغاتی ،لیوان،جاکلیدی و… به صورت کاملا خصوصی سازی شده توسط یک کمپانی سفارش داده میشوند. سپس این هدایا توسط موسسه مورد نظر به مشتریان و مجموعه خود شرکت هدیه داده میشوند. این هدایا میتوانند طی شرایط و مراسمات مختلف به افراد اهدا شوند. معمولا هم افراد از اهدای این هدایا یک هدف خاصی را دنبال میکنند. برای مثال وقتی یک کمپانی محصول جدیدی را تولید کرده باشد برای معرفی آن یک جشنواره برگزار میکند. طی این جشنواره ممکن است یک پک شامل هدیه و یک بروشور از محصولات جدید به افراد هدیه داده شود. با این کار نه تنها یک حس مثبت بین مشتری و شرکت ایجاد میشود بلکه محصولات جدید هم معرفی شده اند. پس طی شرایط خاص ممکن است یک کمپانی اقدام به اهدای هدایای تبلیغاتی شوند.

 

کاربرد هدایای تبلیغاتی چیست؟

 

پیش از آنکه به مزایای ساعت تبلیغاتی بپردازیم بهتر است ابتدا قدری به کاربرد های هدایای تبلیغاتی اشاره کنیم. همانطور که گفته شد هدایای تبلیغاتی باعث ایجاد یک حس کاملا مثبت بین مشتری و فروشنده میشود. همین امر سبب ایجاد یک حس وفاداری در مشتری میشود. از طرفی هدیه تبلیغاتی سبب میشود که به طور مکرر و روزانه کسب و کار مورد نظر به مشتری یادآوری شود. پس ترکیب حس وفاداری و یادآوری در فرد سبب ایجاد یک مشتری ثابت میشود. حال اگر شما در انتخاب هدیه تبلیغاتی هوشمندانه تر عمل کنید قطعا در این زمینه موفق تر عمل خواهید کرد. هر چقدر هدیه مورد نظر کاربردی تر، زیبا و با ارزشتر باشد تاثیر بیشتری در ذهن مخاطب خواهد گذاشت. برای مثال اگر شما یک خودکار بسیار زیبا را به عنوان هدیه تبلیغاتی انتخاب کنید مشتری به صورت روزانه از آن برای نوشتن و یادداشت برداری استفاده میکند. حتی این خودکار میتواند نظر اطرافیان فرد را نیز به خود جلب کند و مشتریان جدیدی را برای شما ایجاد کند.

 

مزایای ساعت تبلیغاتی چیست؟

 

از مزایای استفاده از ساعت تبلیغاتی برای بازاریابی همین بس که این وسیله یکی از کاربردی ترین ابزار تبلیغاتی محسوب میشود. یعنی شما در دنیای امروز نمیتوانید کسی را بیابید که به صورت مکرر و رزوانه از ساعت استفاده نکند. همه ما برای برنامه ریزی و تقسیم بندی روزانه، رسیدن به سر قرار، رفتن به مدرسه و کلاس های دانشگاه و مراجعه به اداره جات مختلف طبق یک ساعت مشخص عمل میکنیم. بنابراین به صورت مکرر ساعت را چک میکنیم تا در زمان درست به کارهای روزانه خود رسیدگی کنیم. پس ساعت اولین مهم ترین مزیت تبدیل شدن به هدیه تبلیغاتی را دارد. از طرفی ساعت ها در انواع، مدل ها و رنگ های مختلف تولید میشود. پس دست شما در انتخاب این هدایه باز است به طوری که میتوانید زیباترین و جذاب ترین آن ها را انتخاب کنید و به وسیله آن مشتری را تحت تاثیر قرار دهید. ساعت ها در انواع دیواری، مچی و رومیزی تولید میشوند. در نهایت شما باید براساس بودجه خود و نیاز مشتریتان یک کدام را انتخاب نمایید.

 

 قیمت مناسب ساعت تبلیغاتی

 

از دیگر مزایای ساعت تبلیغاتی قیمت مناسب آن است. از آنجایی که ساعت ها در انواع و کیفیت های مختلفی تولید میشوند میتوان طبق بودجه و توان مالی خود یکی از آن ها را برگزینید. یعنی هیچ گونه محدودیتی در انتخاب مدل و کیفیت و قیمت نخواهد داشت. پس اگر میخواهید یک هدیه جذاب و در عین حال قیمت مناسب تهیه کنید ساعت دیواری تبلیغاتی میتواند بهترین گزینه برای شما باشد. اگرچه ساعت های بسیار گران قیمت در بازار موجود هستند ولی در کنار آن میتوانید ساعت های ارزان قیمت و زیبا هم بیابید. حتی کسب و کارهای نوپا که بودجه کافی برای تبلیغات ندارند میتوانند از ساعت های تبلیغاتی در زمینه معرفی کسب و کار خود بهره ببرند. حتی تهیه تعداد محدود از هدیه تبلیغاتی هم میتواند تاثیر بسیار خوبی در گسترش یک بیزینس داشته باشد.

 

تنوع بالای ساعت های تبلیغاتی

 

از دیگر استفاده از ساعت تبلیغاتی در بازاریابی تنوع زیاد این محصول است. همانطور که اشاره کردیم ساعت های تبلیغاتی در انواع رومیزی، دیواری و مچی تولید میشوند. پس سعی کنید طبق شرایط مشتری یکی از انواع این ساعت ها را انتخاب و هدیه دهید. ساعت های دیواری برای خانم های خانه دار بهترین گزینه است. این دسته از خانم ها معمولا در خانه فعالیت دارند و به طور مکرر زمان را از طریق ساعت دیواری چک میکنند. اما ساعت مچی برای دانشجویان و دانش آموزان مناسب است. ساعت رومیزی نیز هدیه مناسبی برای کارمندان پشت میز نشین محسوب میشود. پس ساعت یک هدیه همه فن حریف برای تمامی افراد محسوب میشود. حال آنکه ساعت ها در دو دسته زنانه و مردانه نیز تقسیم بندی میشوند. همین تنوع بالا باعث شده که ساعت ها به عنوان یک هدیه تبلیغاتی ارزشمند محسوب شوند.

 

حرف آخر

 

بدون شک اگر یک هدیه تبلیغاتی کاربردی و هوشمندانه را برای تبلیغات خود برگزینید قطعا در زمینه معرفی کسب و کارتان شگفت انگیز عمل خواهید کرد. برای گرفتن نتیجه بهتر از تبلیغات میتوانید در این زمینه با یک بازاریاب مشورت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *