معیارهای اصلی انتخاب هدایای تبلیغاتی

معیارهای اصلی انتخاب هدایای تبلیغاتی

معیارهای اصلی انتخاب هدایای تبلیغاتی معمولا شرکت ها و سازمان ها بر اساس جایگاه مشتری از هدایای تبلیغاتی مناسب استفاده می کنند و در نگاه اول هدایای تبلیغاتی باید در شان هدیه گیرنده باشد .یک مثال : ما نمی توانیم به یک مدیرعامل شرکت یک عدد خودکار پلاستیکی هدیه دهیم . چرا که به جای اینکه نام و برند خود را در ذهن آن جاودانه کنیم برعکس ارزش برندمان را بشدت پایین می آوریم.به همین دلیل است که در جوپنزا روانشناسی هدایای تبلیغاتی به عنوان یک پوزیشن و موقعیت شغلی فعال گردیده است و قبل از هر خرید و سفارش ، ” مشاوره روانشناسی انتخاب”  به مشتریان داده می شود.

هدف از ارائه هدیه تبلیغاتی  

هدف شما چیست ؟ آیا فقط یک هدایای تبلیغاتی بدهیم و رفع تکلیف است ؟!!!
یک مثال : یادم میاد شب عید و نزدیک نوروز که می شد کارفرمایی را میشناختم که تمام دغدغه اش این بود که برای کارمندان بانکی که در آن حساب دارد یک سررسید بدهد تا آنان در روزهای پایانی سال بداخلاقی نکنند
می تواند هدف شما از ارائه یک ست تبلیغاتی فقط رفع تکلیف باشد و یا اینکه در ذهن مخاطب ماندگار باشید و یا اینکه از طریق آن هدیه تبلیغاتی بتوانید مشتری جدید بگیرید و یا اینکه از طریق آن هدیه تبلیغاتی بقیه برند شما را ببینند و یا ….

ماندگاری هدایای تبلیغاتی


اما فقط ارزش ریالی هدیه تبلیغاتی نیست که باید لحاظ شود بلکه ماندگاری آن پارامتر دیگر انتخاب هدایای تبلیغاتی است
بعد از انتخاب هدف ، باید ماندگاری آن را در نظر بگیریم که برای چه هدفی از چه هدیه تبلیغاتی با ماندگاری مشخص استفاده کنیم
یک مثال : اگر هدف شما این است که تمام سال در ذهن مخاطب باشید باید یک سررسید نفیس و یا یک دفترچه یادداشت نفیس هدیه دهید تا در تمام جلسات کاری مخاطب همراه او باشید.در صورتی که می خواهید از یک محصول مقرون به صرفه استفاده کنید،می توانید به ارائه خودکار تبلیغاتی بپردازید.

محل مناسب برند شما بر روی هدیه تبلیغاتی


این خیلی مهم است که شما هدیه تبلیغاتی را انتخاب کنید که محل مناسبی برای حک و چاپ آرم شما در آن قرار داشته باشد
چرا که شما هزینه کرده اید تا در دید مخاطب و مشتری خود دیده شوید

تکراری نبودن هدیه  

یکی دیگر از معیارهای اصلی انتخاب هدایای تبلیغاتی تکراری نبودن است. متاسفانه امروزه همه برای هم ازهدایای تبلیغاتی تکراری استفاده می کنند که در چشم مخاطب ارزشی ندارد و در نتیجه جایگاهی در فعالیت های روزانه وی ندارد اما با کمی فکرو خلاقیت می توان از هدایای تبلیغاتی خاص و کمتر تکراری استفاده نمود و مخاطب را وادار به استفاده نمود.می توانید از هدایای تبلیغاتی نفیس مانند صنایع دستی تبلیغاتی استفاده کنید.

در مقالات بعدی به ابعاد دیگر هدایای تبلیغاتی می پردازیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *