معرفی اسپری ضدعفونی کننده و استفاده از آن در تبلیغات

اسپری الکل تبلیغاتی

بسیاری از میکروب ها برای از بین رفتن نیاز به اسپری ضدعفونی کننده (اسپری الکل) قوی دارند و به راحتی با پاک کننده های ساده از بین نمی روند. ضدعفونی کننده هایی که به شکل q اسپری هستند و استفاده راحت تری هم دارند و در بسیاری از اماکن مانند بیمارستان ها، مکان های آموزشی، باشگاه و آرایشگاه ها و غیره استفاده می شوند.

برای خرید و سفارش این محصول پرکاربرد روی لینک زیر کلیک کنید:

M1215 اسپری الکل تبلیغاتی, اسپری الکل تبلیغاتی, اسپری ضدعفونی کننده دست

M1215 اسپری الکل تبلیغاتی

انواع ضدعفونی کننده کدامند

۱. ضدعفونی لباس

بخش عمده ای از سلامت انسان وابسته به لباس هایی است که می پوشد. استفاده از ضدعفونی کننده لباس می تواند باعث شود شما همیشه آراسته و تمیز به نظر برسید و درگیر بیماری های مختلف نشوید.

۲. ضدعفونی کننده اتاق

برای تمیز کردن اتاق از ضدعفونی کننده های بدون بو استفاده کنید تا بوی مواد شیمیایی شما را اذیت نکند. به جای ساعت ها تمیزکاری و سابیدن اتاقتان با تهیه ضدعفونی کننده سطوح به راحتی ماهی چندبار به محیط اطرافتان زیبایی ببخشید.

۳. ضدعفونی کننده بدن

از آنجایی که کودکان نسبت به بقیه افراد بیشتر در معرض آلودگی قرار می گیرند همراه داشتن ضدعفونی کننده که بتواند آلودگی را از روی سطح پوست به راحتی پاک کند از واجبات است. با آمدن ضدعفونی کننده ها به بازار دیگر نیازی به استفاده از صابون که باعث خشکی پوست می شوند نیست و به جای صابون می شود از انواع ضدعفونی کننده ها مثل محلول ضدعفونی کننده، پد ضدعفونی کننده، دستمال ضدعفونی کننده، فوم ضدعفونی کننده و یا مایع ضدعفونی کننده استفاده کرد. ضدعفونی کننده های دست و ضدعفونی کننده های پا از زیر مجموعه های پاک کننده بدن هستند که پوست شما را شاداب و از میکروب ها حفظ می کنند.

۴. ضدعفونی کننده زخم و بخیه

برای هر کسی پیش می آید که در حین کارهای روزمره زخمی روی پوستش ایجاد شود و شروع به خون ریزی کند. اگر زخم جوری نباشد که نیاز به مراجعه به بیمارستان و جراحی داشته باشد بتادین به نمایندگی از ضدعفونی کننده های پوست می تواند به ترمیم بافت های بدن کمک کند و جلوی ورود باکتری ها را به سطح های عمیق تر بدن بگیرد پس نقشی که ضدعفونی کننده بتادین در زندگی اکثر مردم بازی می کند بسیار حائز اهمیت است و وجود حداقل یک عدد از آن برای هر خانه ای ضروری است.

اسپری تبلیغاتی

از وقتی که ویروس کرونا همه گیر شده است و در همه ی شهرهای کشور شیوع پیدا کرده است، همه ی مردم برای حفظ سلامتی خود و دور ماندن از این ویروس به دنبال تهیه انواع ضدعفونی کننده ها و اسپری الکل میباشند. به طوری که افرادی که شاغل هستند و کسانی که برای خرید به بیرون از منزل میروند، هر چند دقیقه یکبار دستان خود را ضدعفونی میکنند.
به همین دلیل مجموعه جوپنزا انواع ضدعفونی کننده ها را در دسترس دارد. اگر بخواهید میتوانید لوگو و آرم شرکت خود را روی این اسپری های تبلیغاتی چاپ کنید. با این روش تبلیغاتی هم نیاز افراد را برآورده میکنید و هم با هزینه خیلی کم نسبت به هدایای تبلیغاتی دیگر تبلیغات وسیع و گستره  و موفقی را پیش خواهید برد.

نحوه سفارش و خرید آنلاین مواد ضد عفونی کننده

حفظ پاکیزگی خودمان و محیط اطرافمان و محصولاتی که مصرف می کنیم بسیار با اهمیت است. به همین سبب وجود ضدعفونه کننده ها لازم است تا جلوی نفوذ انواع باکتری و میکروب ها را بگیرند. مجموعه جوپنزا انواع مواد ضدعفونی کننده که شامل ضدعفونی کننده میوه، ضدغفونی کننده لباس و یا دهان و بدن را از بهترین برندهای موجود در بازار را دارد. فقط باید به صورت آنلاین محصولات را در سایت مشاهده و محصول مورد نظرتان را انتخاب و سفارش دهید تا در زمان کوتاهی آن را تحویل بگیرید و مطمئن باشید که محصول با قیمت مناسب خریداری کرده اید.

اسپری الکل ضدعفونی کننده دست

محلول ضدعفونی کننده یونیک مناسب برای پاکسازی دست و سطوح مواد موجود در این محلول ضد عفونی کننده شامل ایزوپیل الکل و آمونیوم کوارتونر و بی گوائیدین می باشد. از این محصول برای ضدعفونی کردن محل تزریق هم استفاده می شود.
افراد مختلف در طول روز و در تماس با سطوح مختلف در محل زندگی و محل کار خود، همواره در معرض آلودگی های ویروسی، بیماری ها و عفونت های مختلفی هستند. راه مناسبی که توسط کادر درمان برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا پیشنهاد می شود، شستشوی مداوم و ضدعفونی کردن دست ها، لوازم مصرفی و سطح های مختلف است.

چگونه از اسپری الکل استفاده کنیم

روش استفاده اسپری الکل طوری است که برای ضدعفونی پوست، به مدت ۳۰ ثانیه و برای محل تجمع غدد چربی مانند کشاله ران و زیر بغل ۱ تا ۵ دقیقه باید به محل مورد نظر زده شود.

اسپری الکل حاوی محلول ضدعفونی کننده ای است که نیاز به رقیق سازی ندارد؛ این محلول را از فاصله ۲۰ سانتی متری و به صورت مستقیم روی محل مورد نظر اسپری کنید و تا خشک شدن آن صبر کنید. باید بدانید که پس از استفاده از این محصول نیازی به شستشوی محل استفاده وجود ندارد.

پس از آن که این محلول را روی دست های خود و یا سطح دیگر اسپری کردید، به سرعت آنها را خشک نکنید. این محلول برای این که باکتری ها، ویروس ها و دیگر آلودگی ها را از سطح دست شما و یا سطح های دیگر از بین ببرد نیاز به مدت زمان ۲۰ تا ۳۰ ثانیه دارد.

ویژگی های اسپری الکل

اسپری الکل حاوی اتانول و پروپیلن گلیکول است و برای ضدعفونی دست ها و سطوح از آن استفاده می شود. این ماده ضدعفونی کننده انواع ویروس ها، قارچ ها، مخمر و باکتری های گرم مثبت و منفی را از بین می برد.

ممکن است در مکانی حضور داشته باشید که امکان شستشو دست برای شما وجود نداشته باشد یا ناحیه ای که می خواهید ضدعفونی کنید، قسمت کوچکی از بدن شما است که شستشو آن سخت باشد، در این صورت استفاده از اسپری الکل بسیار ساده و آسان است.

به همین دلیل افراد در مکان های مختلف و برای رفع نیازهای مختلف از این نوع ماده ضدعفونی کننده استفاده می کنند.

مشخصات اسپری الکل

  • اسپری الکل قوی آماده مصرف برای دست با قدرت ضد عفونی کننده قوی.
  • دارای اثر طولانی مدت بر روی پوست.
  • استفاده از مواد نرم کننده و سورفکتانت.
  • بدون نیاز به آبکشی، دارای ۷۰ % اتانول و ایزوپروپانول و دی دسیل دی متیل آمونیوم کلراید، دارای تائیدیه عدم حساسیت و تحریک پوستی میباشد.

چاپ لوگو اختصاصی روی اسپری الکل

کاغذ لیبل اندونزی مقاوم بر روی قوطی ضد آب، چاپ ۴ رنگ اختصاصی با دستگاه ۴ رنگ همزمان، امکان داشتن قالب اختصاصی، محصول تبلیغاتی غیر قابل فروش است، بسته بندی شده بصورت پلمپ شرینگ، قابلیت طراحی و تولید جعبه اختصاصی برای الکل جیبی یک نفره با چاپ لوگو مشتری.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *