لیوان تبلیغاتی بهترین محصول تبلیغاتی

چاپ روی لیوان

با توجه به استفاده زیاد  مخاطبین هدایای تبلیغاتی از لیوان در منزل و محیط کار، این هدیه تبلیغاتی میتواند ابزاری مفید در معرفی نام برند و کالای تبیلغاتی باشد.لیوان تبلیغاتی بهترین محصول تبلیغاتی بر اساس جنس و ویژگی به لیوان سرامیکی ، لیوان حرارتی یا ماگ حرارتی، لیوان چینی، لیوان فلزی، لیوان پی وی سی یا ماگ پلاستیکی و لیوان پلاستیکی دسته بندی می شوند. لیوان بدلیل کاربرد همیشگی و تنوع بسیار بالایی که در انواع لیوان وجود دارد و همچنین بدلیل ارتباط نزدیک و دائمی این هدیه تبلیغاتی با مخاطبین، هنوز هم یکی از بهترین و پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی به شمار می رود.

امروزه لیوان دارای انواع و تنوع زیادی در نوع، جنس، اندازه، قابلیت چاپ و رنگ آمیزی لیوان می باشند که تأثیر زیادی در فروش محصولات معرفی شده دارد. لیوان به دلیل جنس و پوششی که بر روی آن قرار دارد، وسیله ای مناسب جهت چاپ انواع تصاویر، نام برند و لوگوی شرکت می باشد.

کاربرد لیوان چیست

لیوان با توجه به نیاز مخاطبان هدایای تبلیغاتی در مشاغل مختلف، دارای کاربردهای زیادی از جمله معرفی نام برند و محصولات شرکت های مختلف، قابلیت استفاده از لیوان در مکان های مختلف، دیده شدن نام لوگوی شرکت در زمان های مختلف و ویژگی تزیینی بودن لیوان در محل کار و منزل می باشد. با توجه به استفاده مدیران، کارمندان، دانشجویان، دانش آموزان و افراد مختلف جامعه از لیوان، جهت نوشیدن انواع نوشیدنی های گرم، کاربرد لیوان روشنتر می شود.

این محصول یکی از انواع هدایای تبلیغاتی می باشد که دارای انواع مختلفی در جنس، اندازه، قیمت، رنگ و مدل می باشد. موسسات تبلیغاتی با چاپ و درج نام لوگو و شرکت بر روی لیوان، تأثیر بسزایی در معرفی و فروش کالاهای تبلیغ شده خواهند گذاشت

لیوان سرامیکی چیست

لیوان سابلیمیشن در اصل لیوان سرامیکی است که با پوشش و لایه ای مخصوص برای جذب و انتقال حرارتی طرح چاپی روی آن پوشانده شده و به ما این امکان را میدهد تا طرح پرینت شده را بطور کامل بر روی تمامی سطح لیوان چاپ کرد. در این چاپ امکان چاپ عکس و تصویر بصورت تمام رنگی وجود دارد که در صورت استفاده از طراحی مناسب و زیبا میزان تاثیرگذاری و جذابیت تبلیغات شما را صد چندان می نماید.

با توجه به اینکه لیوان سرامیکی، طرفداران زیادی دارد، کارشناسان کارهای تبلیغاتی می توانند از انواع لیوان استفاده کنند و نام برند و محصولات را بر روی لیوان چاپ کنند. انواع لیوان سرامیکی شامل لیوان چوبی، لیوان سفالی، لیوان فلزی و مدل های دیگر می باشد. از ویژگی های این لیوان ها، سبک بودن لیوان و قابلیت چاپ نام لوگو و برند بر روی آن می باشد.

لیوان تبلیغاتی میتواند به برند سازی یک محصول کمک کند

با پیشرفت تکنولوژی و افزایش کسب و کار ها چه در فضای مجازی و در بستر اینترنت و چه به صورت فیزیکی، رقابت ها میان کسب و کار ها نیز افزایش می یابد، با این تفاسیر هر مدیر و صاحب کسب و کاری باید بیش از هرچیزی به فکر تبلیغات و جذب مخاطب بیشتر باشند. برای این هدف ابزار ها و روش های گوناگونی وجود دارند که پیشنهاد مشاوران تبلیغاتی و آژانس های تبلیغاتی استفاده از هدایای تبلیغاتی است.

لیوان تبلیغاتی  میتواند به برند سازی یک محصول کمک کند، استفاده از لیوان تبلیغاتی چه لیوان فلزی و چه دیگر انواع لیوان ها میتواند به برند سازی و شناخته شدن هرچه بیشتر یک کسب و کار کمک کند.

انواع لیوان تبلیغاتی

این هدیه تبلیغاتی با توجه به نوع و جنس لیوان، دارای انواع مختلفی از جمله لیوان سرامیکی، لیوان پلاستیکی و لیوان یخی می باشد. لیوان سرامیکی جهت نوشیدنی های گرم مانند: چای، سوپ، قهوه، نسکافه و مایعات گرم در نظر گرفته می شود.

لیوان های تبلیغاتی دارای انواع مختلفی هستند که عبارتند از:

لیوان فلزی تبلیغاتی

این نوع لیوان ها با توجه به کم حجم بودن و مقاوم بودنشان میتوانند جزو هدایای تبلیغاتی باشند که دائما مورد استفاده قرار گیرند و توسط مخاطب به مکان های مختلفی حمل شوند.

لیوان سرامیکی تبلیغاتی

این گونه لیوان ها با ظاهر و جنس شکیلی که د ارند میتوانند در مناطل و اداره ها نیز مورد استفاده قرار گیرند و هر به طور روزانه مورد دید افرار بیشتری نیز قرار گیرند.

لیوان کاغذی تبلیغاتی

لیوان کاغذی نیز به دلیل سبک لو.دن وبهداشتی بودنشان به وفور مورد استفاده قرار میگیرند. و همچنین به دلی قابل تجزیه بودنشان در طبیعت نیز مورد توجه ویه دوست داران طبیعت قرار گرفته اند.

لیوان پلاستیکی تبلیغاتی

این گونه لیوان تبلیغاتی نیز به دلیل سبک و قاتبل حمل بودنشان میتوانند گزینه خوبی برای تبلیغات و بازاریابی باشند.

فنجان تبلیغاتی

فنجان تبلیغاتی نیز میتواند گزینه مناسبی برای تبلیغات باشد، و همچنین در بسیاری از سازمان ها نیز از فنجان تبلیغاتی برای جلسات و استفاده کارمندانشان استفاده میکنند که این مورد میتواند فرصت مناسبی برای شناخته شدن و دیده شدن هرچه بیشر نام و برند شما شود.

لیوان حرارتی تبلیغاتی

لیوان های حرارتی با توجه به جادویی بودنشان و همچنین امکان چاپ اختصاصی بر روی آنها، این نوع هدیه تبلیغاتی را از سایرین متمایز ساخته است.

لیوان شیشه ای یا ماگ یخی تبلیغاتی

ماگ ها و لیوان شیشه ای تبلیغاتی نیز امکان چاپ تبلیغات را بر روی بدنه خود دارند و با توجه به ساده و شکیل بودنشان میتوانند مورد مناسبی برای انتخاب به عنوان هدیه تبلیغاتی باشند.

لیوان‌های سرامیکی یا ماگ‌های تبلیغاتی نیز جز هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی و در دسته هدایای ارزان قیمت به حساب می‌آیند. البته نسبت به لیوان‌های شیشه‌ای گرانتر و در نتیجه از کیفیت بالاتری برخوردار هستند. چاپی که روی این محصول استفاده می‌شود چاپ کوره و در بعضی موارد سابلیمیشن است که لوگوی شما رو بسیار زیباتر نشان می‌دهد. چاپ کوره در هنگام شست و شوی دستی یا ماشین ظرفشویی پاک نمی‌شود. قیمت چاپ بر اساس تعداد سفارش متغیر است. امکان چاپ لوگو به صورت رنگی نیز روی این لیوان‌ها نیز وجود دارد .

اهمیت کیفیت هدیه تبلیغاتی در نتیجه تبلیغات

این مورد را در نظر بگیرید که هیچ فردی از لوازم بی کیفیت استفاده نمیکند، اگر شما یک هدیه تبلیغاتی بی کیفیت را به مخاطبان خود ارائه دهید نه تنها مخاطب از آن استفاده نمیکند بلکه آن را نیز پیش خود نگه نمیدارد و آن را دور میریزد و این یعنی نه تنها در کار تبلیغات موفق نبودید بلکه هرچه برای لیوان های بی کیفیت خرج کردید بیهوده بوده است.

پس در انتخاب تولید کننده مناسب و چاپخانه مطمئن برای امور تبلیغاتی خود دقت و تحقیقات لازم را داشته باشید. زیرا جلب و یا سلب اعتماد مشتری از برند و یا خدمات و محصولات شما بسته به کیفت هدیه تبلیغاتی شما دارد.
شما به عنوان یک مدیر موفق باید بهترین و باکیفیت ترین هدایای تبلیغاتی را به مشتریان و مخاطبان خود ارائه دهید تا در رسیدن به اهداف تبلیغاتی خود پیروز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *