جاکارتی تبلیغاتی هدیه ای برای مخاطبان مختلف

جاکارتی تبلیغاتی

جاکارتی تبلیغاتی هدیه ای برای مخاطبان مختلف را میتوان یکی از هدایای تبلیغاتی نامید که وسیله ای برای تنظیم و ترتیب کردن و نظم بخشیدن به کارت ویزیت ها و سایر کارت های بانکی و … می باشد. از جاکارتی تبلیغاتی عابربانک برای آسیب ندیدن کارت های بانکی استفاده می شود و به آنها برای جلوگیری از آسیب دیدن و مقاومت بیشتر در مقابل خرابی و پاک شدن اطلاعات روی آن در جهت پاک نشدن کمک بسیاری خواهد کرد.

انواع جاکارتی تبلیغاتی

اگر بخواهیم از انواع هدایای تبلیغاتی به یکی از مهمترین و پرمصرف ترین هدایای تبلیغاتی اشاره کنیم، نباید از جاکارتی تبلیغاتی غافل شویم . جاکارتی تبلیغاتی با نظم بخشیدن به کارت های ما از کارت های ما در مقابل آسیب دیدن در مقابل شکستگی و پاک شدن اطلاعات مقاومت میکند. یکی از مهمترین ویژگی های جاکارتی تبلیغاتی کیفیت و مقاومت بالای آن در مقابل شکستگی است که این هدیه تبلیغاتی را از دیگر هدایای تبلیغاتی متمایز کرده و باعث کاربرد بیشتر این هدیه تبلیغاتی نسبت به دیگر هدایای تبلیغاتی می شود. اگر بخواهیم انواع جاکارتی های تبلیغاتی را نام ببریم میتوان به جاکارتی چرم ، جاکارتی پلاستیکی ، جاکارتی فلزی ، جاکارتی آلوما والت و… اشاره کرد.

جاکارتی تبلیغاتی

جاکارتی تبلیغاتی هدیه ای برای مخاطبان مختلف

جا کارتی ها برای هر فرد و با هر سلیقه می تواند یک هدیه تبلیغاتی مفید تلقی شود. بطور مثال شرکت ها می توانند از این محصول تبلیغاتی زیبا به عنوان هدیه سال نو به مشتریان خود استفاده نمایند.
این هدیه می تواند تا مدت های طولانی برای مشتریان باقی بماند.
نه تنها در هنگام هدیه دادن، بلکه برای تبلیغات محصولات و برندهای خود نیز می توانید از این جاکارتی ها بهره ببرید. به عقیده نگارنده این متن، جاکارتی ها بخاطر قیمت پایین خود می توانند به یک هدیه تبلیغاتی موثر برای شرکت هایی که از بودجه تبلیغاتی کمی برخودار هستند تبدیل شوند.

این هدایا در تیراژ بالا و با کیفیت مطلوب، هزینه ی سنگینی بر روی دوش شرکت ها نمی گذارد و همین امر می تواند سبب شود شرکت ها بازده بیشتری نسبت به هزینه صرف شده کسب نمایند.

چاپ روی جاکارتی تبلیغاتی

چاپ روی جاکارتی تبلیغاتی را می توان بوسیله دستگاه طلاکوب و نقره کوب و چاپ لیزری روی جاکارتی انجام داد  . چاپ طلاکوب روی جاکارتی تبلیغاتی زیبایی خاصی به جاکارتی تبلیغاتی میدهد و اگر کسی جاکارتی تبلیغاتی برای کارت ملی خود به همراه داشته باشد ، همه افراد لوگویی که روی جاکارتی چاپ شده است را به راحتی دیده و بخاطر می سپارند.

چاپ روی جاکارتی چرمی اغلب بوسیله دستگاه طلاکوب انجام می شود و مشتری باید به این نکته توجه داشته باشد که کیفیت فایل طراحی شده تاثیر مستقیم روی کیفیت چاپ طلاکوب روی جاکارتی تبلیغاتی خواهد داشت. برای اینکه چاپ روی جاکارتی تبلیغاتی از کیفیت بالایی برخوردار باشد باید به ریز و درشتی فونت ها و لوگو در فایل طراحی شده توجه ویژه ای کنیم .علاوه بر این به این نکته نیز توجه داشته باشید که باید در انتخاب چاپخانه مورد نظر و تولید کننده هدایای تبلیغاتی دقت لازم را داشته باشید تا در نهایت یک هدیه تبلیغاتی با کیفیت را با خیال آسوده به مخاطبان خود ارائه دهید.

سفارش جاکارتی تبلیغاتی

ابتدا رنگ و طرح خود را انتخاب نمایید. بعد از این مورد به بودجه ی تبلیغاتی خود نگاهی بیاندازید. اگر وضعیت مالی شرکت اجازه می دهد، ۱۰۰۰ عدد جاکارتی برای سفارش اول می تواند مفید به فایده باشد. در هنگام سفارش جاکارتی های تبلیغاتی، سایر محصولات فروشگاه را مورد بررسی قرار دهید. جاکارتی ها معمولا در زمان اندکی قابلیت تولید داشته و این مزیت سبب می شود تا فرایند سفارش و تهیه آنها در سریعترین حالت ممکن انجام پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *