آشنایی با کاربرد تندیس پلکسی گلاس در تبلیغات

کاربرد تندیس پلکسی گلاس

پیش از آن که به کاربرد تندیس پلکسی گلاس در تبلیغات بپردازیم لازم است که ابتدا بدانیم تندیس تبلیغاتی چیست و چه کاربرد ویژه  ای در تبلیغات دارد. چرا که تندیس پلکسی گلاس یکی از انواع تندیس تبلیغاتی می باشد که امروزه کاربرد بسیار زیادی برای برند سازی و بازدهی کسب و کارها دارد.

تندیس تبلیغاتی چیست؟

منظور از تندیس تبلیغاتی تندیس هایی است که شرکت ها سازمان ها و ارگان های مختلف از آن در مراسمات  جشنواره ها و ایونت های مختلف در راستای ارتقای برند خود از آن استفاده می کنند. سازمان ها تندیس ها را طراحی کرده و برای ساخت سفارش می دهند. این تندیس ها لوگو یا نشانه و اسم برند و سال تاسیس را همراه خود دارند. نام و لوگو روی تندیس می آید. به این ترتیب اسم و لوگو برند در مقابل مخاطب قرار می گیرد و باعث افزایش نام و تاثیر برند در مخاسب می شود. تندیس تبلیغاتی در واقع جز هدایای تبلیغاتی نفیس یک شرکت محسوب می شود.

 

معرفی هدایای تبلیغاتی نفیس:

 

هدایای تبلیغاتی نفیس استراتژی و راهکاری برای برندینگ و فروش محسوب می شود که در آن سازمان ها و شرکت های مختلف  با استفاده از محصولاتی تبلیغاتی به تبلیغات برای سازمان خود می پردازند. به این شکل که محصولاتی کاربردی را با اسم، لوگو و نشانه و طراحی منحصر به فرد سازمان انتخاب می کنند و سفارش می دهند و در مراسمات و جشنواره های مختلف به مشتری و مخاظب هدیه می دهند. این هدایای تبلیغاتی مانند ماگ تبلیغاتی، سررسید یا سالنامه تبلیغاتی، فنجان، خودکار هدایایی هستند که به صورت متداوم جلوی چشم مخاظب و مشتری قرار می گیرند و از آن ها استفاده می کنند. در نتیجه مخاطب همواره این هدایای تبلیغاتی را به یاد خواهد آورد. در کنار این نوع هدایای تبلیغاتی، بعضی از سازمان ها و شرکت ها با شناسایی مخاطب و مشتری خود در واقع برنامه ریزی انجام می دهند تا به برخی از مخاطبان خود هدیه ای ویژه بدهند.

در نتیجه سراغ هدایای تبلیغاتی نفیس می روند و از محصولات ویژه خاص و نفیس استفاده می کنند . مثلا صنایع دستی از نفیس ترین هدایای تبلیغاتی محسوب می شود. خیلی از اوقات به تنهایی  یا با حضور در ست ها و پکیج های مختلف تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد و به مخاطب هدیه داده می شوند. استفاده از این نوع هدایای تبلیغاتی فقط در زمان های خاص و برای مخاطبان خاص می تواند امکان پذیر باشد، چرا که هزینه آن بسیار بالا می باشد و بودجه‌ی بسیار زیادی از سازمان می گیرد. در نتیجه حتما باید استراتژی و برنامه‌ هدفمندی در پشت هدیه دادن هدایای تبلیغاتی نفیس باشد. هدایای تبلیغاتی نفیس عموما برای مخاطبانی مانند مدیران و کارآفرینان و مشتریان وفادار طراحی می شوند تا با هدیه دادن این محصول تاثیر گذاری بیشتری در مخاطب ایجاد شود و نشان دهنده‌ی ارزش فرد در سازمان باشد. هدایای تبلیغاتی نفیس مخاظب و مشتری را تحت تاثیر قرار می دهد و تلاش می کند در صدد جبران این لطف سازمان برآید. در نتیجه حتما برای خدمات و محصولات سازمان مراجعه خواهد کرد.توجه داشته باشید که می توانید از محصولات الکتریکی مانند پاوربانک هم در جهت معرفی برند خود استفاده کنید.

مقاله پیشنهادی : پک هدیه اداری چیست

تندیس تبلیغاتی و تاثیر آن در تبلیغات:

تندیس تبلیغاتی نوعی مجسمه است که به منظور قدردانی و پاسداشت یا گرامی داشت افراد و در رخداد های مختلف تاریخی اجتماعی فرهنگی به آن ها هدیه می دهند. تندیس تبلیغاتی یکی از هدایای ارزشمند تبلیغاتی نفیس محسوب می شود. سازمان ها و ادارات مختلف از این هدیه تبلیغاتی در مراسمات مختلف استفاده می کنند. حتما در مراسمات و جشنواره های مختلف دیده اید که شرکت یا سازمان های برگزار کننده از تندیس های تبلیغاتی استفاده می کنند و به مهمان های خود تندیس تبلیغاتی را هدیه می دهند. در کنار پکیج یا ست هدیه تبلیغاتی نفیس. این هدایای به یادماندنی تاثیر بسیار زیادی بر مخاطب می گذارد و باعث می شود که همواره به یاد سازمان باشد. تندیس تبلیغاتی یکی از مهم ترین هدایای تبلیغاتی می باشد که تاثیر به سزایی در بازدهی سازمان دارد. به این صورت که این هدیه با توجه به برنامه ای هدفمند طراحی و سفارش داده می شود و به مخاطب مدنظر هدیه داده می شود. افرادی که این هدیه ارزشند را دریاف می کنند با سازمان ارتباط صمیمانه تر و موثرتری برقرار خواهند کرد. و جدا از این مساله تندیس تبلیغاتی نسبت به باقی هدایای تبلیغاتی نفیس هدیه ای است که مخاطب آن را در کمد مخصوص خود نگه داری خواهد کرد و حتما آن را نشانه ای از افتخار و ارزشمند بوند می داند. در نتیجه همواره وقتی به آن نگاه می کند احساسی خوب خواهد داشت و در کنار این مساله تندیس تبلیغاتی ماندگاری بالایی دارد و مخاطب نیز آن را سالیان سال نگه خواهد داشت.

معمولا هدیه ای تبلیغاتی مانند خرید تندیس تبلیغاتی در شرایطی هدیه داده می شود که مخاطب بخاطر کار یا زحمتی ارزنده شایسته دریافت تندیس و هدیه باشد. کافی است به یاد بیاورید در جشنواره های مختلف که بهترین بازیگران یا کارگردانان تندیسی دریافت می کنند. در نتیجه تندیس  شایستگی و توانگری افراد را به یاد آن ها خواهد آورد و دیده شدن آن ها توسط سازمانی که به آن ها هدیه ای نفیس داده است. در نتیجه همیشه این کیفیت و ارزشمندی را به خاطر خواهد سپرد و حتما در دایره اجتماعی که فرد داخل آن زندگی می کند نیز اسم سازمان و شرکت شناخته خواهد شد و به خوبی و اعتبار از آن یاد خواهد شد. در نهایت بهتر است که هدایای تبلیغاتی نفیس مانند تندیس تبلیغاتی را به افراد یا سازمان هایی هدیه داد که نسبت موثری با سازمان و خدمات یا محصولاتش داشته باشند. در این صورت احتمال بازدهی این محصول تبلیغاتی بسیار بالا خواهد بود و حتما اثر بخشی زیادی نیز خواهد داشت.

کاربرد تندیس پلکسی گلاس در تبلیغات:

در بین انواع مختلفی که از تندیس وجود دارد مشتریان و مخاطبان علاقه‌ی بسیار زیادی به تندیس پلکسی گلاس دارند. و برای مراسمات و جشنواره های مختلف این نوع از تندیس را سفارش می دهند.. متریال این نوع از تندیس بسیار منعطف است و برای طراحی های بسیار ظریف مناسب است. تندیس پلکسی مدل های مختلفی دارد و در سایز های مختلف و رنگ های متفاوت قابل سفارش می باشد. در کنار این مزایا، امکان برش لیزری و حکاکی لیزری هم روی تندیس پلکسی وجود دارد. این تندیس ها می توانند هم شفاف و هم مات باشند. هیچ گونه محدودیتی در ساخت تندیس پلکسی وجود ندارد و هر طرحی با هر نوع پیچیدگی می تواند در شکل یک تندیس پلکسی با بهترین کیفیت انجام شود. همین مساله تندیس پلکسی را به بهترین هدیه تبلیغاتی می کند که می تواند بخاطر کیفیت، زیبایی و جذاب بودنش مخاطب را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. تندیس های پلکسی گلاس کلاس و شخصیت برند را به صورت ویژه ای بالا خواهد برد و همین خصوصیات را به واسطه این تندیس از برند سازمان در ذهن مخاطب نگه خواهد داشت و مخاطب با به یاد آوردن برند حتما این خصوصیات را از سازمان خواهد گفت. بخاطر همین مساله تبلیغات به وسیله‌ی تندیس پلکسی گلاس بسیار تاثیر گذار است. و یکی از بهترین تندیس ها برای استفاده در جشنواره ها و مراسمات شیک و لوکس به حساب می آید. برای سفارش این نوع از تندیس ها و چاپ و حکاکی روی آن می توان به چاپخانه های معتبر و مراکز تبلیغاتی مراجعه کرد. کاربرد تندیس پلکسی گلاس در تبلیغات این است که بازدهی کسب و کار را بسیار بالا خواهد برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *