تاثیر چاپ ماسک تبلیغاتی ۵ لایه سه بعدی و شیلد محافظ راننده در تبلیغات

چاپ ماسک تبلیغاتی ۵ لایه سه بعدی

امروزه استفاده از چاپ ماسک تبلیغاتی ۵ لایه سه بعدی یکی از بهترین روش های تبلیغات در کشور محسوب می شود ، زیرا اکثر افراد در محیط های کاری , سطح شهر و… زیاد از آن استفاده می کنند بنابراین لوگوی چاپ شده با رنگ سازمانی بر روی آن از دید عالی برخوردار است  تولید ماسک تبلیغاتی در کارخانه و بدون دخالت دست صورت میگیرد و امکان چاپ لوگو مطابق با رنگ سازمانی برای موسسه ها و شرکت های بزرگ وجود دارد چاپ لوگو به چند روش چاپ سابلیمیشن , حرارتی , تامپو , کارتر , و سیلک اسکرین صورت  میگیرد.  می توان گفت چاپ سابلیمیشن بهترین روش چاپ محسوب می شود چرا که هر نوع رنگ و طرح مورد نظر را بر روی ماسک رنگ روشن به چاپ میرسد. به علاوه بهترین مواد برای جلوگیری از پاک شدن لوگو و افزایش ثبات رنگی آن استفاده می شود .

ماسک های سه بعدی تبلیغاتی  از جمله جدید ترین ماسک ها محسوب شده که طراحی  و نوع پارچه ای آن  از پارچه مرغوب و با کیفیت تولید و ارائه می شود.

بیشترین برتری ماسک های سه بعدی تبلیغاتی علاوه بر کیفیت و نفوذ ناپذیری در مقابل ذرات ریز بخار آب ساختار فیزیکی آن بوده و اینکه دارای سه بعد فوقانی است دلیل طراحی این نوع تنفس پذیری آسان , سهولت در حرف زدن , مه نگرفتن عینک و …. می باشد به دلیل اینکه امروزه ماسک های سه بعدی یکی از پرفروشترین این محسوب می شوند بنابراین می توان از آنها در عرصه تبلیغات نیز استفاده نمود ماسک سه بعدی تبلیغاتی می تواند لوگوی سازمانی شما را به نحو احسن در معرض دید قرار دهد.

ماسک تبلیغاتی ۵ لایه سه بعدی

هدایای تبلیغاتی ارزان و چاپ ماسک تبلیغاتی ۵ لایه سه بعدی روشی جدید و منحصر به فرد برای تشکر کردن از مشتریان و کارمندان به شمار می آید.

در بیشتر مواقع وقتی هدیه ای به صورت رایگان به ما داده می شود، به صورت ناخودآگاه ما به فکر جبران کردن از هدیه دهنده می افتیم . در بیشتر مواقع این جبران کردن می تواند با خرید از آن فرد یا برند شکل بگیرد.

اگر هم ما قصد خرید از آن فروشگاه یا آن برند را نداشته باشیم آن هدیه همیشه به یادگار در ذهن ما نقش می بندد و آن را به دوستان و آشنایان خود معرفی خواهیم کرد.

از هدایای تبلیغاتی ارزان برای نشان دادن اهمیت مشتریان و قدردانی از آن ها استفاده می شود. این هدایا در بیان ساده تر می تواند در ذهن مشتریان ماندگار شود و خاطره خوب ایجاد کند و باعث جلب اعتماد بیشتر به برند ما شود .ما می توانیم با درج کردن نام تجاری خود بر روی هدایای تبلیغاتی، بیشتر مشتریان را به سمت خود بکشانیم و باعث تقویت اعتماد مشتریان قدیمی به برندمان شویم.قیمت هدایای تبلیغاتی نسبت به جنس و کیفیت هدیه تبلیغاتی متغیر می باشد و هر چه کالای تبلیغاتی کیفیت بالاتری داشته باشد و هزینه چاپ هدایای تبلیغاتی بیشتر باشد قیمت نهایی هدیه بیشتر و هدایای تبلیغاتی لوکس تری را ما خواهیم داشت.از جمله این محصولات می توان به آفتابگیر تبلیغاتی اشاره کرد.

شیلد محافظ راننده

مثلا تهیه چاپ ماسک تبلیغاتی ۵ لایه سه بعدی و  خودکار های تبلیغاتی پلاستیکی در حقیقت جزو خرید هدایای تبلیغاتی ارزان به شمار  می روند و با اینکه قیمت پایینی دارند ولی بازدهی بالایی نسبت به قیمتشان دارند. قیمت هدایای تبلیغاتی دیگر هم به همان شکل نسبت به سبک یا ارزان بودن یا ایرانی یا خارجی بودن ارزان و گران می شود.

پول بیشتری را ذخیره کنید و اقدام به انتخاب و خرید هدایای تبلیغاتی ارزان و چاپ ماسک تبلیغاتی ۵ لایه سه بعدی کنید.

ما به شما کمک خواهیم کرد که مجموعه ای سفارشی از هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت را ایجاد کنید که آگاهی بیشتری را برای نام تجاری شما ایجاد می کنند.

ارزان بودن آن ها به معنی بی کیفیت بودن آنها نیست . ما هدایای تبلیغاتی بسیار با کیفیتی داریم که قیمت مناسبی برای هدیه دادن دارند.

یکی از موارد پر مصرف وسایل تبلیغاتی ارزان، استفاده از آن ها در نمایشگاه ها و همایش ها است. با توجه به حجم حضور مخاطب در نمایشگاه ها چاپ ماسک تبلیغاتی خرید هدایای تبلیغاتی ارزان و ارائه آن ها به بازدید کنندگان، بازگشت سرمایه مناسبی را برای شما به همراه خواهد داشت.

شیلد محافظ راننده یک هدیه تبلیغاتی عالی

شیلد محافظ راننده با امکان چاپ آرم و لوگو بر روی آن که می تواند علاوه بر برند سازی ، مسئولیت اجتماعی برند را نیز انجام نماید. با توجه به بیماری کرونا که از سال 1398 در ایران و سراسر دنیا وجود دارد و امکان سرایت 100 % آن از طریق انسان به انسان در صورت عدم رعایت فاصله اجتماعی و ماسک بهداشتی ، یکی از راه های جلوگیری از انتقال ویروس کرونا  شیلد محافظ راننده است.

موارد استفاده از کاور محافظ کرونا می توان در تمامی ماشین های مسافربر داخلی و بین شهری نام برد. تاکسی ها ، تاکسی تلفنی ها ، آژانس ماشین ، سواری های بین شهری ، سواری های خطی و حتی شخصی. برای چاپ لوگوی سازمان و شرکت شما بر روی شیلد محافظ راننده ، ابتدا کلیشه و زینک گرفته  می شود و تا سایز 40*30 امکان چاپ وجود دارد. پس از آماده سازی کلیشه و زینک ، مرکب های مخصوص آلمانی را برای رنگ سازمانی شما آماده سازی و از ترکیب رنگ ها به آن رنگ مدنظر میرسیم بر روی دستگاه مربوطه قرار گرفته و یک یکی چاپ به تفکیک رنگ انجام  می پذیرد.

شیلد محافظ راننده

شیلد محافظ راننده قابل نصب بر روی همه مدل های تاکسی چه ون، پراید، پژو، سمند و غیره قابل نصب بدون این که به ماشین آسیب برسد و بدون نیاز به سوراخ کاری، طراحی فضای آزاد و ایمن برای گرفتن کرایه های نقدی از مسافران، عدم ایجاد هیچ گونه محدودیت برای رانندگی، داشتن شفافیت لازم و عدم ایجاد تاری دید برای استفاده از آینه بغل و شیشه کمک راننده مدت زمان باز و بسته کردن کمتر از ۵ دقیقه، قابلیت انعطاف برای تنظیم صندلی راننده، قابل جمع شدن و قرار دادن در کیسه کوچک یا صندوق عقب، سیستم تهویه برای راننده و مسافران در دسترس است و قابل شستشو و نظافت، طول عمر بالا دارد. کاور جدا کننده راننده و مسافر یا همان شیلد محافظ راننده مثل چاپ ماسک تبلیغاتی ۵ لایه سه بعدی  محصولی نوین و کاربردی است.از دیگز محصولات ارزان جاکلیدی تبلیغاتی می باشد که می توانید از آن استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *