معرفی ماسک سه لایه به عنوان هدیه تبلیغاتی موثر

ماسک سه لایه

ماسک تبلیغاتی یکی از بهترین وسیله برای چاپ تبلیغات است. زیرا در این روزهای کرونایی استفاده ماسک سه لایه در بین همه مردم بسیار زیاد شده است و ماسک به گونه ای بطور دائم در دید همه ی مردم قرار میگیرد، برای همین میتواند یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی برای انجام کارهای بازاریابی یک برند باشد.

ماسک های سه لایه از بهترین ابزار ها برای پیشگیری از ابتلا به بیماری های ویروسی از جمله کرونا میباشند.

ضمن اینکه این ماسک ها در شرکت جوپنزا در بسته های 50 تایی به تولید و چاپ میرسند.

نحوه چاپ تبلیغات روی ماسک در شرکت جوپنزا

شما باید این کار را به مجموعه ای که هم بتواند ماسک باکیفیت تهیه کند، و همین طور کارهای چاپ روی ماسک سه لایه را هم برعهده بگیرد بدهید.
مجموعه تبلیغاتی و چاپ جوپنزا، با داشتن تیم حرفه ای طراحی، کارهای  اجرا و همچنین چاپخانه به روز جوپنزا، تا کنون با شرکت های مطرح زیادی همکاری داشته است و هدف اصلی این مجموعه رضایت مشتریان میباشد.

برای همین میتوانیم بگوییم یکی از قابل اعتماد ترین و اصلی ترین تولیدکنندگان ماسک و همچنین هدایای تبلیغاتی دیگر شرکت جوپنزا میباشد. در کارهای چاپ هم شرکت جوپنزا تا کنون خوش درخشیده است.

ماسک سه لایه

کیفیت ماسک سه لایه تبلیغاتی و چاپ آن چقدر اهمیت دارد

کیفیت ماسک ها از جمله ماسک سه لایه، ماسک پارچه ای و یا ماسک فیلتردار درجه های مختلفی دارد.

شما برای بدست آوردن رضایت مخاطبان و درنتیجه اعتماد آنها، باید بالاترین درجه کیفیت ماسک را تهیه کنید.

پس اگر تجربه ناموفق در این زمینه داشته اید قطعا یکی از دلایل آن بی کیفیت بودن ماسک ها بوده است.

همین طور دلیل دیگر آن هم میتواند، چاپ بی کیفیت روی آن باشد.

البته دلایل دیگری مانند جعبه ماسک و غیره هم ممکن است وجود داشته باشد.

معرفی ماسک تبلیغاتی و مزایای استفاده از ماسک

تولید و چاپ ماسک تبلیغاتی با تیراژ بالا و قیمت عمده کاملا شیک و ارزان قیمت با نماد پرچم در شرکت جوپنزا صورت میگیرد. از ماسک برای محافظت ریه در برابر گرد و غبار، بیماری های عفونی و تنفسی استفاده می شود و باید بگوییم که جزء تجهیزات حفاظت فرد می باشد از رایج ترین ماسک ها می توان به ماسک دهانی، ماسک فیلتر دار و ماسک مخصوص تنفسی را نام برد ماسک ها به دو صورت کشدار و بند دار تهیه می شوند وروی دهان و بینی را می پوشانند ماسک ها به صورت یک لایه، دولایه و سه لایه هستند و از جنس کاغذ، پنبه ومواد مخصوص تهیه می شود.

با شیوع کرونا ماسک تبلیغاتی هدیه ای  ویژه و مناسب برای پزشکان، پرستاران برای کار در ساختمان سازی و آزمایشگاهی ومورد مصرف تمام مردم است. در ادامه این مقاله به انواع ماسک ها وچاپ ماسک تبلیغاتی می پردازیم.

انواع ماسک تبلیغاتی کدامند

ماسک های تبلیغاتی از لحاظ جنس و طرح دسته بندی میشوند. الیاف بکار رفته در ماسک ها میتواند پارچه های معمولی، پلاستیک و یا از بهترین ماسک ها باشد که از جنس پلی پروپیلن است باشد. از نظر طرح نیز محدودیتی وجود ندارد و فقط باید طوری باشد که دهان و بینی فرد را بپوشاند.

انواع چاپ روی ماسک سه لایه تبلیغاتی کدامند

چاپ تامپو،چاپ سیلک، چاپ سابلیمیشن، چاپ مدیا میباشند که در ادامه به بررسی چاپ هر کدام میپردازیم.

چاپ روی ماسک تبلیغاتی

دلیل استفاده از ماسک تبلیغاتی با توجه به ویروس کرونا نیازی به توضیح ندارد. استفاده از ماسک برای جلوگیری از  شیوع بیماری های واگیر دار، بیماری های ویروسی، به خصوص کرونا که امروزه تمام جهان را درگیر خود کرده است بسیار مهم و دارای اهمیت است.

ماسک ها به دو صورت ساده و فیلتردار هستند که علاوه بر حفظ سلامت و جلوگیری از ورود ویروس از طریق بینی و دهان به بدن، می توان به عنوان یک وسیله تبلیغاتی هم از آن استفاده کرد با چاپ طرح و لوگوی مخصوص برند خود روی ماسک از آن می توانید به عنوان یک وسیله تبلیغاتی برای معرفی کسب و کار خود استفاده کنید. در شرکت جوپنزا با هدایای تبلیغاتی و چاپ روی ماسک تبلیغاتی با بهترین طرح های ماسک و قیمت عالی انجام میشود.

ماسک تبلیغاتی هدیه تبلیغاتی پزشکی

اگر به دنبال هدیه ارزان مانند آفتابگیر تبلیغاتی هستید همراه هدایای تبلیغاتی جوپنزا باشید.

این ماسک ها از جنس پارچه های نانو تک لایه و دو لایه می باشند.
امکان چاپ کامل رنگی برند شما هم روی آنها وجود دارد.

امروزه با شیوع ویروس کرونا ماسک زدن تقریبا امری ضروری است ولی با این حال خیلی از مردم ماسک زدن را جدی نمی‌گیرند و سلامتی خود و اطرافیانشان را به خطر می اندازند و بیشتر این افراد نوجوان‌ها و جوانان هستند که به دلایل مختلف از زدن ماسک خودداری میکنند.

به همین منظور برای تشویق کردن این دسته از مردم و مردمانی که به زدن ماسک اهمیت نمی‌دهند باید راه هایی را انجام داد. یکی از همین راه ها چاپ ماسک با طرح های متفاوت است.

ماسک طرح دار باعث می‌شود که مردم با توجه به سلیقه شان ماسک را انتخاب کنند و ماسک زدن برایشان جذاب شود و حداقل باید طوری ماسک ساخته شود و روی آن لوگو خود و شرکت خود را چاپ کنید که ماسک به یک لوازم جانبی مد و تیپ تبدیل شود.

نحوه چاپ روی ماسک با وینیل

یکی از روش های برای چاپ طرح روی ماسک، استفاده از وینیل انتقال حرارت است. این روش به یک ورقه وینیل و پرس گرما نیاز دارد تا چسب روی وینیل بچسبد و طرح روی ماسک بچسبد و این روش گزینه خوبی برای طرح های اصلی است.

وینیل هم یک نوع متریال است که برای چاپ روی انوع پوشاک در دستگاه هیت پرس مورد استفاده قرار میگیرد.

نحوه چاپ تامپو روی ماسک

در این روش که بیشتر روی ماسک‌های روشن جواب میدهد که نوشته شما روی پد حکاکی می‌شود و بعد به وسیله پد مخصوص رنگ از کلیشه فولادی به روی ماسک انتقال داده میشود.
این نوع چاپ نسبت به بقیه چاپ ها مقرون به صرفه است. رنگ های مورد استفاده بیشتر پی وی سی هستند و حتما باید ماسک های بعد از چاپ دوباره استرلیزه شوند.

چگونگی چاپ روی ماسک با سابلیمیشن

این چاپ روی پارچه های قابل شستشو و مقاوم در برابر حرارت انجام میگیرد. این چاپ در حرارت حدود ۲۰۰ درجه قرار میگیرد تا چاپ به خوبی خود را نشان دهد. یکی از ویژگی های این نوع چاپ استفاده از طیف رنگ گوناگون است.

نحوه چاپ روی ماسک با چاپ سلیک اسکرین

در روش چاپ سیلک اسکرین، لوگو و طرح شما روی شابلون و توری مخصوص عکاسی می‌شود و با انواع رنگ های مختلف روی ماسک منتقل می‌شود.
در چاپ سابلیمیشن روی ماسک محدودیت استفاده از رنگ در چاپ نیست و به هیچ عنوان با شست و شو از بین نمی‌رود و آسیب نمی‌بیند. همین طور ماسک چون زیر پرس حرارت قرار میگیرد نیاز به استریل دوباره ندارد.

استفاده از چاپ سابلیمیشن روی ماسک چه معایبی دارد

این روش سرعت کمتری نسبت به چاپ تامپو دارد و میتوان از مجموعه رنگ های دیگر از جمله اورینت، پلاستیزول وپیگمنت هم استفاده کرد. از معایب این روش پایین بودن سرعت کار و هزینه نسبتا بالای آن می باشد.از این روش می توان بر روی محصولاتی مانند ساک دستی تبلیغاتی هم استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *