جاکارتی تبلیغاتی چیست ؟+معرفی ویژگی و انواع آن

جاکارتی تبلیغاتی چیست, جاکارتی تبلیغاتی

جاکارتی تبلیغاتی چیست ؟ یکی از بهترین محصولاتی که بیشتر سازمان ها و یا شرکت ها در تبلیغات خود به کار میبرند، جاکارتی تبلیغاتی است. جاکارتی های تبلیغاتی اغلب برای یک قشر خاص و یا یک سازمان خاص مانند بانک ها مناسب هستند. اما بوده است که مواردی برای تبلیغات به غیر از مواردی که گفته شد سفارش دهند. جاکارتی های تبلیغاتی هم می تواند مانند کالاهای دیگر به عنوان هدایای تبلیغاتی به حساب بیایند و مورد استفاده قرار بگیرند. چون جاکارتی های تبلیغاتی هم قابلیت چاپ دارند، پس شما میتوانید طرح لوگو و یا برند خود را بر روی آنها چاپ کنید. این محصول یکی از مناسب ترین ابزار ها برای تبلیغات است.

جاکارتی بهترین هدیه تبلیغاتی

همانطور که در بالا به سوال جاکارتی تبلیغاتی چیست پاسخ دادیم. در دنیای امروز جاکارتی های تبلیغاتی تبدیل به یکی از بهترین هدایا برای تبلیغات شده است. جاکارتی ها محدودیت خاصی ندارند یعنی ممکن است تا از یک گروه خاص و یا حتی سازمان هایی مانند بانک ها سفارش جاکارتی هم داشته باشید. شما میتوانید بر روی جاکارتی سفارش داده شده نام برند تجاری و یا لوگوی شرکت و سازمان خود را حک کنید. برای حک کردن لوگو یا نماد شرکت خود میتوانید از چاپ سیلک، داغکوب و یا لیزر استفاده کنید. این کار میتواند برای تبلیغات شما بسیار مناسب باشد. شما در زمان سفارش این هدیه تبلیغاتی میتوانید رنگ، جنس و یا مدل مورد نظر خود را هم انتخاب کنید.

انواع جاکارتی تبلیغاتی کدامند ؟

بعد از بحث جاکارتی تبلیغاتی چیست، به انواع این ابزار تبلیغاتی میپردازیم. انواع جاکارتی تبلیغاتی از دو نوع جنس دوخته و تولید می شود: یکی چرم طبیعی و چرم مصنوعی.

مدل های جاکارتی تبلیغاتی می تواند به صورت های متفاوتی مانند تک لت یعنی فقط جای یک کارت داشته باشد، دولت یعنب جای دو کارت در کنار هم و یا البومی رو به روی هم باشند. در جاکارتی های آلبومی چندین کارت در کنار هم جای میگیرد. برای جاکارتی های آلبومی دو مدل ساخت وجود دارد. یکی از آنها یک قفل در وسط دارد و در دیگری قفلی از بالا دارد. در مدل قفل از بالا زمانی که جاکارتی را باز میکنید، کارت ها به صورت رنگین کمان قابل استفاده هستند.

معرفی جاکارتی‌ چرم طبیعی

برخی از جاکارتی‌ های تبلیغاتی از جنس چرم هستند. چرم‌ به دلیل انعطاف‌ پذیری و نرمی که دارد، یکی از بهترین جنس‌ ها برای ساخت جاکارتی‌ های تبلیغاتی می‌باشند. از دیگر ویژگی‌های مثبت این نوع کارت‌ ها، ماندگاری بالا و ضربه‌ گیری خوب در برابر تغییر فرم و یا عرق کردن می‌باشد.

جاکارتی‌ های چرمی دارای رنگبندی مختلف مانند مشکی، قهوه‌ای، عسلی، سبز و غیره می‌باشد. شما می‌توانید بر روی جاکارتی‌ تبلیغاتی چرمی، با چاپ سیلک، لیزر و داغ کوب، آرم و لوگوی شرکت خود را چاپ کنید.

معرفی جاکارتی هوشمند

بهتر است بدانید که بسیاری از جاکارتی‌ های تبلیغاتی به‌ صورت هوشمند ساخته‌ شده است تا مانع از گم‌ شدن کارت‌های مهم شما شود. این جاکارتی‌ ها برای کارت سوخت، کارت‌ های اعتباری و غیره مناسب می‌باشند.

جاکارتی‌ های چرم مصنوعی

برخی از جاکارتی‌ ها از جنس چرم مصنوعی می‌باشد. این جاکارتی‌ ها هم از انعطاف‌ پذیری و ماندگاری بالایی برخوردار می‌ باشند. تنوع رنگی این محصول بسیار بالا میباشد و می‌ توانید طبق سلیقه‌ ی خود سفارش دهید. جاکارتی‌ های چرم مصنوعی هم مانند جاکارتی‌ های چرم طبیعی به‌ صورت تک لت، دو لت و آلبومی قابل تولید می‌ باشد.

جاکارتی‌ های فلزی چه ویژگی هایی دارند ؟

جنس این نوع از جاکارتی‌ ها از آلومینیوم می‌ باشد که از مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه برخوردار است. جاکارتی‌ های فلزی عابر بانک، با ظرفیت بسیار بالایی ساخته شده‌ اند و می‌ توانید کارت‌ های زیادی را در آن قرار دهید. این کارت‌ ها به‌ صورت درب‌ دار طراحی شده‌اند و به‌ راحتی قابل استفاده می‌ باشند. قیمت جاکارتی‌ های فلزی در مقایسه با جا کارتی پلاستیکی بیشتر است اما از دوام بالاتری برخوردار می‌ باشد. بسیاری از مدل‌ های این جاکارتی‌ ها، به‌ صورت فلزی با روکش چرم می‌ باشد.

خصوصیات جاکارتی‌های پلاستیکی

همان‌ طور که از نام آن مشخص است، جنس جاکارتی‌ های پلاستیکی از لاستیک، سیلیکون و پی‌وی‌سی می‌ باشد. از آنجایی‌ که جاکارتی‌ های پلاستیکی انعطاف‌ پذیری بالایی دارند، در برابر ضربه مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند. این محصول سایز و حجم جمع‌وجوری دارد، اما برای گذاشتن در جیب شلوار مناسب نیست. به این دلیل که امکان رد و بدل شدن هوا در جاکارتی‌ های پلاستیکی وجود ندارد و باعث عرق کردن می‌ شود.

معرفی جاکارتی چوبی

اگر به دنبال یک هدایای تبلیغاتی شیک و خاص هستید، جاکارتی‌های چوبی یک گزینه‌ی پیشنهادی مناسب می‌باشد. جاکارتی‌های چوبی از چوب طبیعی ساخته می‌شود و برای حفاظت کارت‌ها بسیار مناسب هستند. بسیاری از نمونه‌های سفارشی آن طوری است که می‌توانید چند اسکناس را هم در آن قرار دهید.

جاکارتی استیل چه ویژگی هایی دارد ؟

یکی از بهترین و ارزان‌ ترین ابزارهای تبلیغاتی در قالب یک هدیه‌ی تبلیغاتی، خرید جاکارتی‌ های استیل می‌ باشد. جاکارتی‌ های استیل بسیار سبک، کوچک و جادار هستند و برای کارت‌ های عابر بانک، کارت‌ های شناسایی و اسکناس‌ ها بسیار کاربردی است. بسیاری از این مدل‌ ها قابل شستشو هستند و در برابر امواج موبایل هم مقاوم هستند برای همین سلامت کارت سوخت و کارت بانکی استفاده‌ کننده تضمین خواهد شد.

معرفی جای کارت ویزیت تبلیغاتی

جاکارتی‌ها یا جاکلیدی تبلیغاتی تنوع بسیار بالایی در شکل و فرم و رنگ و قیمت دارند. یکی از این مدل جاکارتی‌ها، جای کارت ویزیت تبلیغاتی می‌باشد که به‌عنوان یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی مورداستفاده قرار می‌گیرد. که شما می‌توانید با چاپ لوگو و برند شرکت خود بر روی آن، به اهداف تبلیغاتی و بازاریابی شرکت خود دست پیدا کنید. جای کارت ویزیت تبلیغاتی، در جنس‌های مختلف مانند فلزی، پلاستیکی و غیره در بازار موجود می‎باشد. این مدل‌ها قابلیت چاپ به‌صورت داغی یا حک را دارند.

 هدایای تبلیغاتی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشند ؟

حال که به موضوع جاکارتی تبلیغاتی چیست پرداختیم، نوبت به معرفی کلی ویژگی های هدیه های تبلیغاتی خوب است. هدایای تبلیغاتی محصولاتی هستند که بیشتر با لوگو یا شعاری مخصوص که بر روی آن‌ها حک شده است به مشتریان اهدا می‌شود و به عنوان یکی از روش‌های بازاریابی و ارتباطات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خرید هدایای تبلیغاتی مناسب و هدیه دادن آن‌ها به مشتریان به عنوان یک روش استراتژیک بازاریابی توانسته است مدیران شرکت‌ها و مشتریان را به یک اندازه تحت تأثیر قرار دهد. شرکت‌ها بازخورد‌های مثبت زیادی از این روش دریافت کرده‌اند و مشتریان هم همیشه نسبت به دریافت هدایای تبلیغاتی مانند ساک دستی تبلیغاتی مشتاق هستند.

خرید هدایای تبلیغاتی و استفاده از آن به عنوان یک روش مؤثر بازاریابی، هزینه‌ی کمتری نسبت به دیگر روش‌های تبلیغاتی دارد.

بهترین هدایا آن‌ هدایایی هستند که به خوبی نشان می‌دهند که خریدار هدیه، گیرنده‌ی هدیه را می‌شناسند. بیشتر هدایایی که کاربردی باشند و بتوانند نیازی از نیازهای دریافت‌کننده را بر طرف کنند، مورد استقبال قرار میگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *