تاثیر هدایای تبلیغاتی در فروش

تاثیر هدایای تبلیغاتی در فروش, هدایای تبلیغاتی

تاثیر هدایای تبلیغاتی در فروش ؛ استفاده از روش های بازاریابی انواع مختلفی دارد که هدایای تبلیغاتی نمونه ای از آنها برای رشد کسب و کار میباشد. برای شرکت های تازه تاسیس که در تلاش هستند نام تجاری خود را بر سر زبان ها بیاندازند، بهتر است از هدایای تبلیغاتی که خاصیت دوگانه دارند برای بازاریابی استفاده کنند زیرا تهیه بیلبورهای تبلیغاتی برای آنها هزینه های بالایی را به دنبال دارد. این هدایا دو مزیت مخصوص به خود را دارا میباشند که میتوانند برای مشتریان شیرین و برای شرکت های تبلیغ کننده ارزان و کم هزینه باشند. در واقع میتوان گفت هدایای تبلیغاتی باعث میشود تا ارتباط شما را با آن تجارت صمیمی تر و نزدیکتر نشان دهد. بزرگ یا کوچک بودن هدیه تبلیغاتی مهم نیست اینکه نقطه شروعی برای تبلیغات بیشتر برای جذب مشتری زیادتر هستند اهمیت دارد.از دیگر محصولات می توان به تندیس تبلیغاتی اشاره کرد.

سفارش هدایای تبلیغاتی

محصولات تبلیغاتی را میتوان نه تنها به مشتریان، بلکه به کارکنان هم اهدا کرد. یکی از کاربردهای هدایای تبلیغاتی،  ایجاد یک ارزش عالی از برند شما در ذهن مشتری میباشد. شما میتوانید به راحتی این نوع هدایای تبلیغاتی را از طریق شرکت جوپنزا سفارش دهید و اقدام به خرید این محصولات در انواع و سایزهای مختلف کنید. فلش مموری تبلیغاتی و پاوربانک تبلیغاتی جزء پر طرفدارترین انواع روشهای بازاریابی در دنیای امروزی به حساب می آیند، همان طور که میدانید استفاده از هدایای تبلیغاتی به راحتی میتواند باعث افزایش فروش شما شود و علاوه بر پیشی گرفتن از سایر رقبا به رشد و ترقی شما هم کمک خواهند کرد. شما می توانید با این کار به راحتی سود خالص فروشگاه و شرکت خود را افزایش دهید و تاثیر هدایای تبلیغاتی در فروش محصولاتتان حس نمایید.هم می توانید از هدایای تبلیغاتی نفیس مانند صنایع دستی تبلیغاتی استفاده کنید و به کسب و کار خود رونق دهید.

سفارش فلش مموری تبلیغاتی

فلش تبلیغاتی جزء یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی است. سرعت بالای این هدیه تبلیغاتی کوچک و کم حجم در ثبت اطلاعات و همچنین استفاده آسان آن باعث شده است تا بسیار پرطرفدار باشند. به همین دلیل است که بیشتر کاربران کامپیوتر حداقل یک فلش مموری تبلیغاتی برای نگهداری و یا انتقال اطلاعات در اختیار داشته باشند و از طرف دیگر روز به روز شاهد تنوع در مدل و نوع این کالاها در بازار هستیم فلش مموری چرمی، فلش مموری استیل، فلش مموری کارتی، فلش مموری اختصاصی و فلش مموری OTG.
امروزه این هدیه تبلیغاتی با انواع مختلف تجهیزات دیجیتالی مانند کامپیوترها، نوت بوک ها، دوربینهای عکس برداری و فیلم برداری، گوشی های موبایل هوشمند و تبلت ها در ارتباط هستند.

فلش مموری تبلیغاتی در بازاریابی و کسب و کار چقدر موثر است ؟

فلش مموری اختصاصی دارای فضای قابل توجهی برای ذخیره دیتا ها و اطلاعات شما دارند و امکان چندین بار استفاده دارد و هر بار میتوان مطالب قبلی را با داده های جدید جایگزین کرد. این محصولات تبلیغاتی برای آن دسته از مشتریانی که با تکنولوژی و کامپیوتر و غیره سر کار دارند، گزینه ایده آل است. شاید این محصول تبلیغاتی از نظر حجم کوچک باشد، اما بسیار کاربردی است و کسی را نمیتوان پیدا کرد که با ارائه یک فلش تبلیغاتی خوشحال نشود. فلش مموری تبلیغاتی اختصاصی خود را به هرشکلی که دوست دارید میتوانید سفارش دهید.

فلش مموری اختصاصی تبلیغاتی در مجموعه جوپنزا

فلش مموری های اختصاصی هدایای تبلیغاتی جوپنزا با چاپ آرم و لوگو شرکت شما و در انواع جنس های چرمی، فلزی، سیلیکون، شیشه ای و غیره موجود میباشد.

سفارش پاوربانک تبلیغاتی

با افزایش چشمگیر استفاده از ابزارهای هوشمند و همچنین استفاده از شبکه های اجتماعی، تلفن های هوشمند خیلی زود باتری شان خالی میشود و شما مجبور هستید در صورتی که دسترسی به برق دارید دستگاهتان را به شارژ بزنید اما همیشه به برق دسترسی ندارید در این صورت خرید یک پاوربانک واجب است. این محصول در واقع یک نوع باتری همراه است که توسط  پورت یو اس بی شارژ می شود و میتوانید در مواقع ضروری از آن استفاده کنید.  نکته ای که در پاوربانک ها مهم است اول ظرفیت باتری داخلی آن است که مدت شارژ شدن دستگاه هم با توجه به ظرفیت پاور بانک تغییر میکند البته این به این معنا نیست که پاوربانک هایی که دیر شارژ میشوند ظرفیت بالایی دارند  تکنولوژی هایی که در ساخت آن استفاده شده است هم در آن دخالت دارند.

نکته دیگری که در خرید پاوربانک تبلیغاتی باید به آن توجه کنید وزن و ابعاد آن است پاوربانک ها بیشتر اوقات در خارج از منزل و مکان هایی که دسترسی به برق نداریم همراه ما هستند. پاوربانک هایی که وزن زیاد و ابعاد بزرگی دارند کمی دست و پا گیر هستند و وجود ابعاد بزرگ حمل آن را سخت میکند.

پاوربانک تبلیغاتی هدیه تبلیغاتی پرطرفدار

پاوربانک تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی بسیار کارآمد و پرطرفدار است. استفاده روزانه از لوازم الکترونیکی مانند تلفن های هوشمند، تبلت و لپ‌تاپ، و در دسترس نبودن همیشه پریز برق برای شارژ کردن این وسیله های دیجیتال، باعث شده که پاوربانک به عنوان یک ابزار کاربردی و ضروری برای افراد به شمار آید. برای همین انتخاب یک پاوربانک تبلیغاتی جدید و با کیفیت که بتواند این نیاز روزانه مخاطبان شما را براورده کند می تواند تا حد زیادی روی برندینگ کسب و کار شما تاثیرگذار باشد و برندتان را در ذهن مشتریانتان ماندگار کند.

پاوربانک های تبلیغاتی در مدل های مختلف و با ظرفیت های متفاوتی در مجموعه جوپنزا موجود هستند. کمترین ظرفیت یک پاوربانک تبلیغاتی 2000 میلی امپر و بیشترین ظرفیت آن 10000 میلی امپر است.

پاوربانک تبلیغاتی با قابلیت شارژ وایرلس جزء جدیدترین و پر طرفدارترین انواع پاوربانک ها می باشد.

پاوربانک، هدیه تبلیغاتی لوکس

از هدایای تبلیغاتی لوکس برای شرکت ها پاوربانک تبلیغاتی است. هدایای الکترونیک به دلیل استفاده زیاد و نیاز به در دسترس بودن از محبوب ترین گزینه های درج آگهی هستند. برای اینکه آگهی تبلیغاتی شما همیشه در معرض دید مشتریان باشد و کادوی خاص و لوکس را به آنها هدیه دهید استفاده از پاور بانک به عنوان یک هدیه مفید و کاربردی را به شما پیشنهاد میکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *