ست تبلیغاتی الکترونیکی شامل چه اقلامی می باشد؟

اقلام ست الکترونیکی

اقلام ست الکترونیکی

اقلام ست الکترونیکی جز محبوب ترین هدایای تبلیغاتی محسوب میشوند. از آنجایی که امروزه، عصر ارتباطات است و افراد به طور روزمره از وسایل الکترونیکی نظیر موبایل، فلش مموری، پاوربانک، قاب موبایل، هدفون، هندزفری و غیره استفاده میکنند. از این رو میتوان نتیجه گرفت استفاده از این قبیل هدیه تبلیغاتی میتواند در بازاریابی بسیار موثر واقع شود‌. بنابراین پیشنهاد میشود چنانچه قصد تهیه هدیه تبلیغاتی داشتید از این محصولات غافل نشوید. اگر چه محصولات تبلیغاتی بسیار مفید و با ارزشی در دنیای تبلیغات هستند که نقش موثری در جذب مشتری دارند. اما در حال حاظر در عصر ارتباطات هستیم و لازم است یک آپدیت و تجدید نظری در محصولات انتخابی خود داشته باشیم. بنابر سخنان گفته شده ما تصمیم گرفتیم مقاله پیش رو را به ست لوازم الکترونیکی اختصاص دهیم. پس تا انتهای مقاله با ما باشید.

 

معرفی لوازم هدایای تبلیغاتی الکترونیکی

اقلام ست الکترونیکی میتواند شامل هر محصولی باشد: از موبایل و لپ تاپ و آی پد و تبلت گرفته تا هدست، هندزفری، هدفون، گلس گوشی، قاب گوشی، رم، فلش تبلیغاتی، کابل، آی یو اس، پاور بانک و غیره. تمامی این موارد میتوانند عضوی از ست هدیه الکترونیکی باشند که تهیه میکنید. قاعدتا هر یک از این محصولات میتوانند هر فردی را خوشحال کنند. چرا که امروزا افراد به خصوص جوانان به ابزار الکترونیکی علاقه مند هستند و به طور روزانه از آن ها استفاده میکنند. حال اگر میخواهید در راستای خرید هدایای تبلیغاتی قدری هوشمندانه تر عمل کنید، هدایای تبلیغاتی الکترونیکی میتواند بهترین انتخاب برای شما باشد. البته دقت داشته باشید که اگر هزینه کافی جهت تهیه این محصولات را ندارید میتوانید با هزینه بسیار کمتر، هدایای کاربردی و قیمت مناسب دیگری تهیه کنید که در ادامه به معرفی آن ها نیز میپردازیم. پس با ما باشید.

برای تهیه اقلام ست الکترونیکی باید به کجا مراجعه کرد؟

برای تهیه لوازم ست الکترونیکی میتوانید به موبایل فروشی های موجود در سطح شهرتان مراجعه نمایید. تمامی این مراکز دارای تمامی اقلام الکترونیکی هستند که میتوانید خیلی زاحت برای خرید اقدام نمایید. اما باید توجه داشته باشید که این فروشگاه ها محصولاتشان را با قیمت تکی به فروش میرسانند. پس این کار از هیچ نظری به صرفه نخواهد بود. اگر میخواهید محصولات مورد نیاز خود را با قیمت عمده خریداری کنید لازم است به تولید کنندگان یا چاپخانه ها مراجعه کنید. این دو مرکز ارائه دهنده انواع هدایای تبلیغاتی با قیمت عمده هستند. حال آنکه چاپخانه ها فرآیند چاپ لوگو برروی محصول را نیز انجام میدهند. پس میتوان با یک تیر دو نشان زد و همه مراحل تولید هدیه تبلیغاتی را به یک چاپخانه معتبر و قابل اعتماد سپرد.

 

هدیه تبلیغاتی چیست؟

در راستای معرفی ست الکترونیکی در این بخش به این موضوع میپردازیم که هدیه تبلیغاتی چیست؟ هدیه تبلیغاتی شامل اقلامی است که برروی آن ها لوگو یا آرم یک شرکت حک میشود. با این روش محصول مورد نظر به طور کامل خصوصی سازی شده و معرف یک برند خاص خواهد شد. از این رو وقتی محصول مورد نظر را به مشتری هدیه دهید درواقع موفق شده اید یک ابزار تبلیغاتی را در اختیار مخاطب خود قرار دهید. همین ابزار تبلیغاتی سبب میشود که نه تنها خود مشتری بلکه اطرافیان مشتری نیز به سمت کسب و کار شما هدایت شوند. هدایای تبلیغاتی جز روش های بازاریابی هستند که در سرتاسر دنیا مورد استفاده قرار میگیرند. به طوری که بسیاری از برند های مطرح دنیا محصولات زیادی را در قالب هدیه تبلیغاتی تولید کرده و به دست مشتریان خاص خود میرسانند.

انواع هدایای تبلیغاتی

محصولات دیگری هم هستند که میتوان از آن در جهت تهیه هدیه تبلیغاتی بهره گرفت. در همین راستا میتوان به ست رومیزی تبلیغاتی، ست کیف و کمربند، جاکارتی، جاکلیدی، سررسید، سالنامه، تقویم،لیوان تبلیغاتی، خودکار، فنجان، ساعت و غیره اشاره کرد. علاوه بر تمامی موارد ذکر شده، صدها قلم دیگر وجود دارد که میتواند به عنوان هدیه تبلیغاتی مورد استفاده قرار گیرد. تندیس ها و مجسمه ها، حتی لوازم آشپزخانه میتوانند به عنوان هدیه تبلیغاتی مورد استفاده قرار گیرند. از آنجایی که هدایا میتوانند فرد هدیه گیرنده را بسیار خرسند کنند بنابراین روش بسیار موثری در جذب مشتری محسوب میشوند. پس اگر میخواهید در کسب و کار خود پیشرفت کنید حتما از روش های تبلیغاتی موثر نظیر هدایای تبلیغاتی استفاده نمایید.

 

چاپخانه جوپنزا

چاپخانه جوپنزا ارائه دهنده انواع هدیه تبلیغاتی از جمله اقلام ست لوازم الکترونیکی به سرتاسر ایران است. این چاپخانه مجهز به بروز ترین ابزارآلات روز دنیا بوده و امکان حک لوگو برروی تمامی محصولات را داراست. یک تیم مجرب وظیفه طراحی را برعهده دارند و تمامی سفارشات را با حرفه ای ترین شکل ممکن به دست مشتریان میرسانند. این مرکز تمامی محصولات را با قیمت عمده و با بالاترین کیفیت ارائه میدهد. از این رو تمامی مشتریان میتوانند از طریق وب سایت و یا به صورت حضوری تهیه کنند. همواره مجموعه مجریان در تلاش است که تلاش است که تمامی سفارشات را در کمترین زمان به دست مشتریان برسانند و در این زمینه عملکرد موفقی نیز داشته اند.

 

چرا تبلیغات انجام دهیم؟

تا اینجا به طور کامل با این ست آشنا شدیم و یاد گرفتیم چگونه آن را تهیه کنیم. اما در اینجا به این موضوع خواهیم پرداخت که چرا لازم است تبلیغات انجام دهیم. امروزه با توجه به آنکه در هر کسب و کاری رقیبان بسیار زیادی در حال فعالیت هستند دیدن شدن در میان این رقیبان کار سختی است. مثلا اگر در گذشته در هر شهر فقط یک مرکز خشک شویی وجود داشت اما امروزه در هر شهر تعداد زیادی از این مراکز در حال فعالیت هستند. پس اگر میخواهیم از میان این رقیبان دیده شویم لازم است تبلیغات انجام دهیم. تبلیغات از روش های متعددی قابل انجام است. روش های نظیر تبلیغات رسانه ای، تبلیغات مجازی، بیلبورد ها، بروشور، بنر و غیره. اما همانطور که میدانید یکی از پایه ثابت ترین این روش ها استفاده از هدایای تبلیغاتی است. هدایای تبلیغاتی یکی از ارزان ترین و در دسترس ترین روش های تبلیغاتی بوده هر کسب و کاری میتواند از آن استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *