معرفی و مزایای آفتابگیر تبلیغاتی اتومبیل با چاپ لوگو

آفتابگیر اتومبیل Z203-5

آفتابگیر اتومبیل یکی از بهترین و در معرض دیدترین انواع هدایای تبلیغاتی می باشند که علاوه بر طول عمر و ماندگاری بالایی که دارند در بهترین مکان یعنی بر روی اتومبیل نصب میشوند و در همه ی مکان های عمومی نام برند و لوگوی شما را به نمایش در می آورند. آفتابگیر تبلیغاتی که پشت شیشه جلو نصب می شوند و مانند یک بیلبورد تبلیغاتی می باشد که در هر مکانی بیلبورد شما در معرض دید همگان قرار می گیرد. انواع آفتابگیرهایی که بر روی شیشه های بغل نصب می شوند به طور دائم و همیشگی و حتی در زمان حرکت اتومبیل تابلوهای تبلیغاتی دائمی و سیاری را برای شما ایجاد می کنند که با توجه به قیمت این هدایای تبلیغاتی یکی از اثرگذارترین و مقرون به صرفه ترین نوع تبلیغات را در میزان اثربخشی و گستردگی نمایش برای شما به ارمغان می آورند.

معرفی آفتابگیر ماشین

آفتابگیر ماشین یکی از تاثیر گذارترین هدایای تبلیغاتی که مانند بیلبورد عمل می کند. در مجموعه جوپنزا آفتابگیر ماشین با قیمت بسیار پایین وکیفیت بسیار بالا تولید میشود و تبلیغ ارزان مانند یک تابلوی درج اگهی عمل می کند آفتابگیر ماشین باعث می شود تا نور خورسید به ماشین شما صدمه نزند همین طور آفتابگیر ماشین از از گرما و بوی نامطلوب خودرو جلوگیری میکند. شما می توانید افتابگیر ماشین را با حک لوگوی کار خود روی آن چاپ کنید تا کسب وکارتان را رونق دهید.

آفتابگیر تبلیغاتی

آفتابگیر تبلیغاتی خودرو چیست

آفتابگیر تبلیغاتی خودرو از جمله هدایای تبلیغاتی کاربردی به حساب می آید که با قرار گرفتن روی شیشه های اتومبیل می تواند برای کسب و کار شما نقش یک بیلبورد تبلیغاتی را ایفا کند. به همین دلیل باز خورد این نوع هدایای تبلیغاتی نسبت به دیگر هدایای تبلیغاتی بیشتر است. نکته بسیار مهم قابل این است که آفتابگیر های تبلیغاتی به دلیل داشتن فضای بزرگ تبلیغاتی و همچنین امکان چاپ تبلیغات بر روی آن ها یکی از محبوب ترین هدایای تبلیغاتی، بین کاربران قرار گرفته است.

معرفی آفتابگیر رودری و شیشه بغل و ویژگی های آن

آفتابگیر شیشه بغل با بهترین کیفیت دارای چاپ مختلف می باشد. آفتابگیر شیشه بغل ماشین محصولی بسیار مناسب برای جلوگیری از نور خورشید به داخل خودرو مناسب میباشد.

آفتابگیر رودری مناسب برای تبلیغ شما میباشد.

آفتابگیر ۴ تیکه برای همه ی ماشین های ایرانی و خارجی رودری خودرو یک بیلبورد متحرک ارزان برای تبلیغ کار شما می باشد.

مجموعه جوپنزا با تولید انواع رودری در سایزهای مختلف برای اتومبیل های مختلف در طرح ها و رنگ بندی مختلف با قابلیت چاپ تبلیغات برند شما آماده همکاری و تولید این محصول برای شما میباشد.

یکی از ارزانترین راه تبلیغات محیطی و محصولات تبلیغاتی رودری بغل خودرو می باشد. رودری تبلیغاتی ماشین رنگ های مختلفی دارد و شما مطابق با سفارش دلخواهتان می توانید رنگها را انتخاب کنید.

کیفیت دوخت و پارچه استفاده شده در رودری بغل خودرو و چاپ آن به صورت سفارش مشتری صورت می گیرد. استفاده از رودری بغل ماشین با کمترین هزینه بیشترین تبلیغ را دارد و به دیده شدن و فروش هر چه بیشتر محصولات و برند تبلیغاتی خود کمک می کنید.

مجموعه جوپنزا تولید کننده انواع آفتابگیر تبلیغاتی ماشین با چاپ لوگو و برند شما

مجموعه جوپنزا تولید کننده دست اول آفتابگیر خودرو و آفتابگیر تبلیغاتی ماشین با چاپ و کاور در رنگ بندی های مختلف برای تبلیغات نمایشگاه ها و دیگر شرکت‌ها و صاحبان برند میباشد. با استفاده از آفتابگیر خودرو می توانید از ورود نور و گرمای مضر خورشید به داخل اتومبیل جلوگیری کنید. آفتابگیر ماشین جنبه ی تبلیغاتی هم دارد طوری که با چاپ لوگو یا برند روی آفتابگیر لوگو و نشان تجاری شما مورد بازدید همگان قرار می گیرد.

آفتابگیر تبلیغاتی

معرفی آفتابگیر شیشه عقب خودرو

آفتابگیر شیشه عقب خودرو با جذب ۹۰ درصد نور خورشید از پارچه توری ریز تهیه و تولید شده و مانع دید راننده نمی شود. آفتابگیر شیشه عقب باعث خنک شدن داخل خودرو و جلوگیری از ورود گرما به داخل خودروی شما میشود. نصب آن کاملا آسان و جذب کامل شیشه خودروی شما برای انواع خودروها پراید و پژو و سمند و غیره میباشد. یکی دیگر از مزایای آفتابگیر شیشه عقب ماشین فضای چاپ بزرگ آن است که جای تبلیغ را آسان کرده و از پشت شیشه خودرو کاملا مشخص می باشد. مجموعه جوپنزا تولید کننده انواع آفتابگیر شیشه عقب خودرو برای انواع ماشین های ایرانی و خارجی با چاپ لوگوی شما میباشد.

استفاده از آفتابگیر شیشه جلو و شیشه عقب ماشین چه مزایایی دارد

در فصل های گرم و آفتابی سال به خصوص تابستان که آفتاب شدید است اگر اتومبیل ما به مدت طولانی در آفتاب پارک شود، داغ میکند و در این زمان استفاده از آفتابگیر به شدت توصیه میشود. اگر گزینه ارائه هدیه تبلیغاتی شما، یک آفتابگیر تبلیغاتی باشد، علاوه بر این که شما یک ابزار بسیار کاربردی به مشتریان خود هدیه داده اید بلکه باعث میشود برند و لوگو و مشخصات مجموعه شما بیشتر دیده شود. آفتابگیر ماشین یکی از هدایای تبلیغاتی است که هم توجه زیادی به خود جلب میکنند و هم به آسانی در ذهن مخاطبین ثبت میشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *