ساعت دیواری تبلیغاتی یک هدیه کاربردی و موثر

هدایای موثر ساعت دیواری تبلیغاتی

ساعت دیواری تبلیغاتی وسیله ای است که روی دیوار بیشتر خانه ها و ادارات صرفا نه به دلیل تبلیغات بلکه برای تنظیم زمان نصب شده است. شرکت ها برای اینکه بتوانند بیشتر با کاربران خود ارتباط برقرار کنند نام و لوگو خود را بر روی ساعت دیواری چاپ کرده و به مشتریان و مخاطبان خود هدیه میدهند تا با نصب روی دیوار خانه یا شرکت، هر روز و هر ساعت به یاد برند آنها باشند.اگر می خواهید هدایای موثر تهیه کنید از ساعت دیواری تبلیغاتی استفاده کنید.

مزایای استفاده از هدایای تبلیغاتی

استفاده از هدایای تبلیغاتی در مقایسه با سایر روش‌ها، مثل تبلیغ در بیلبوردهای شهری هزینه کمتری دارد، اما نتیجه به احتمال زیاد بسیار مطلوب خواهد بود. وقتی حرف از تبلیغات ارزان می‌شود، بسیاری از افراد پخش تراکت به ذهن‌شان می‌رسد. ممکن است چاپ تراکت هزینه کمتری نسبت به هدیه تبلیغاتی داشته باشد، اما ضعف‌هایی نیز دارد.

بسیاری از مردم در خوشبینانه‌ ترین حالت پس از دریافت تراکت، آن را به نزدیک‌ترین سطل زباله می‌اندازند؛ دیگران نیز چند قدم آن طرف‌ تر، تراکت‌ها را پخش زمین می‌کنند و در نتیجه، هزینه‌ ای که شما برای تبلیغ پرداخت می‌کنید، به باد می‌رود! اما هدیه‌ های تبلیغاتی که در زندگی روزمره کاربرد دارد، می‌تواند گزینه مناسبی برای تبلیغ شرکت شما و انتقال پیام کسب و کارتان به مردم باشد. هدیه‌ ای که کاربرد و کیفیت خوبی داشته باشد، نشان‌دهنده کلاس کاری شما و اعتبار شرکت‌تان است. پس باید در انتخاب نوع هدیه و حتی طرحی آن کمی دقت به خرج دهید.

هدیه دادن چه به مشتری و چه برای کارکنان، حس ارزشمندی و مورد احترام قرار گرفتن برایشان در پی دارد و این امر می‌تواند یکی از کلیدهای موفقیت شرکت شما باشد، چون هم کارکنان‌تان با قوت قلب و حس اعتماد بیشتری برایتان کار خواهند کرد و هم مشتریان نسبت به برند شما حس خوبی پیدا خواهند کرد.

مزایای استفاده از ساعت دیواری به عنوان هدیه تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی انواع گوناگونی دارند. شما می‌توانید بسته به نیازهای روزمره مشتریان، از انواع هدایای تبلیغاتی استفاده کنید. ساعت دیواری تبلیغاتی یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی پر کاربرد به شمار میرود.

همه افراد برای تنظیم کارهای خود به ساعت نیاز دارند. به هرجایی بروید، مثل دفتر کار، منزل، مدرسه، دانشگاه، آموزشگاه، مطب پزشک و … یک ساعت دیواری روی دیوار خواهید دید. پس می‌توان یکی از مهم‌ترین مزایای ساعت دیواری تبلیغاتی را کاربردی و مفید بودن آن دانست. این وسیله در هر جایی مورد نیاز است و می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای باشد. چون مردم در مکان‌های عمومی بیشتر از هر جای دیگری برای چک کردن زمان به دنبال ساعت دیواری می‌گردند و به‌طور مکرر سرشان را بالا می‌آورند و نگاهی به آن می‌اندازند.

علاوه بر افرادی که در چنین محل‌هایی رفت و آمد دارند، لوگو و برند شما هر روزه مقابل چشم کارکنان این مکان‌ها نیز هست و خواسته و ناخواسته، به‌صورت مکرر با برند شما مواجه می‌شوند. یکی از مزیت‌هایی که ساعت دیواری تبلیغاتی دارد این است که شاید هزینه برای خرید یک ساعت دیواری کم باشد، اما تعداد افرادی که از آن استفاده می‌کنند و تبلیغ شما را می‌بینند، بسیار زیاد است.

تبلیغ با استفاده از ساعت دیواری، طیف گسترده‌ای از جامعه را مخاطب قرار می‌دهد و افراد از هر طبقه‌ای از جامعه آن را خواهند دید و برند و لوگوی شما برایشان شناسانده خواهد شد. وقتی ساعتی در یک مکان پررفت و آمد مثل دفاتر کار، آموزشگاه‌ها، موسسه‌ها و حتی مطب پزشکان نصب می‌شود، افراد بسیار زیادی در روز برند، محصولات و خدمات شما در آن ساعت دیواری می‌بینند.

با این کار می‌توانید لوگو و برند خود را در میان توده مردم بشناسانید. با این کار اگر بعدا مشتریان لوگوی شما را جای دیگر، مثلا در بیلبوردهای شهری ببینند، حس می‌کنند برندی آشنا و شناخته شده است که قبلا آن را در جاهای مختلف دیده‌اند. از دیگر مزایای این هدیه می‌توان به نداشتن تاریخ انقضا اشاره کرد. ساعت وسیله‌ای است که تا خراب نشده، می‌توان از آن استفاده کرد. پس اگر در ابتدا ساعت دیواری با کیفیت خوب سفارش دهید، مشتری‌ها می‌توانند برای سال‌های سال از آن استفاده کنند.

کدام تبلیغ است که با صرف هزینه کم، محصول و برند شما را به مدت چندین سال تبلیغ می‌کند؟ بسیاری از هدایای تبلیغاتی دیگر مثل تقویم رومیزی یا سررسید، تاریخ انقضا دارند و پس از مدتی شاید مشتری دیگر به آن احتیاجی نداشته باشد، اما ساعت دیواری چنین نیست و می‌تواند در طولانی‌مدت به تبلیغ برند، محصول و خدمات شرکت شما بپردازد و نقش موثری در شناخته شدن برند و لوگو و همچنین معرفی کسب و کار و رونق آن داشته باشد.

یکی دیگر از دلایلی که می‌تواند شما را به انتخاب ساعت دیواری برای تبلیغ ترغیب کند، تزئینی بودن آن است. شما می‌توانید در طراحی این ساعت‌ها خلاقیت به خرج دهید و مردم برای تزئین محیط کار خود هم که شده، تمایل داشته باشند از ساعت دیواری تبلیغاتی شما استفاده کنند.

هر شرکتی با هر سلیقه و بودجه‌ ای می‌تواند از میان انواع مختلف ساعت تبلیغاتی، یکی را که با شرایط او مطابقت دارد، انتخاب کند. مثلا شما می‌توانید ساعت‌های دیواری که به سبک کلاسیک طراحی شده‌اند را به عنوان هدیه تبلیغاتی انتخاب کنید؛ یا طرح‌ های فانتزی و یا مدرنی که طرفداران زیادی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *