کاربرد های ساک دستی تبلیغاتی

ساک دستی تبلیغاتی

کاربردهای ساک دستی تبلیغاتی همانند دیگر هدایای تبلیغاتی و ابزارهای بازایابی بی شمار میباشد که در ادامه برخی از این موارد را مورد بررسی قرار میدهیم:

  • ۱. دسته بندی کالاهای فروشگاهی مثل انواع پوشاک، ساعت و زیورآلات، لوازم آرایشی و بهداشتی و کالاهای دیگر در ساک دستی تبلیغاتی
  • ۲.برای دسته بندی هدایای تبلیغاتی مثل کتاب، انواع سررسید، لوح یادبود و ست های مدیریتی و دسته بندی برای انواع کاتالوگ ها و بروشور ها و فولدرها و حتی سندها و فهرست که هنگام برگزاری سمینارها بیشتر از آنها استفاده میشود.

ساک دستی تبلیغاتی

ساک تبلیغاتی مانند بیلبوردهای متحرکی هستند که پیام شرکتتان با گشتن مداوم در جاهای مختلف در ذهن مردم باقی بماند و تاثیر تبلیغاتی زیادی بر برندسازی و تبلیغات شما دارند.
ساک های دستی بیشتر از سایر محصولات تبلیغاتی طرفدار دارند و مورد استفاده قرار میگیرند.
شرکت های مختلف و کسب و کارها ساک دستی مخصوص خودشان که لوگوی برندشان رویش ثبت شده را در حین جشنواره ها و نمایشگاه های مختلف بین شرکت کنندگان پخش میکنند تا بتوانند هم از رقبا پیشی بگیرند و پارامتر آگاهی از برند را به اجرا بگذارند، و تاثیر دیگری هم که دارد این است که تاثیر مثبتی روی ذهن مخاطبانش دارد.
قبل از این که تصمیم بگیرید، خودتان را به عنوان یک شرکت کننده در یک نمایشگاه تصور کنید. فکرش را بکنید تعداد زیادی بروشور و خودکار و فلش مموری تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی زیادی هم دریافت کرده اید، علاوه بر آنها وسایل شخصی مثل کتاب و دفتر و تبلت  را هم به همراه دارید، همین شلوغی ها فرصت خیلی خوبی برا شرکت ها به وجود می آورد تا بتوانند ساک های تبلیغاتی خود را با شرکت کنندگان در مراسم ارائه دهند. درست است که هدف اصلی از دادن این ساک ها تبلیغ برندی است که لوگوی آن روی ساک چاپ شده، اما شما با این کار شخصیت مثبتی از برند خود به مخاطبان نشان میدهید.
در واقع برخورد اولیه تان با مشتری، در قالب کسی که به آنها در حمل وسایلشان کمک کرده.
و نکته مهم این است که در دادن ساک تبلیغاتی خسیس نباشید. سعی نکنید فقط ساک را به آنهایی بدهید که به مغازه و فروشگاه و یا غرفه شما مراجعه میکنند.
ساک دستی سوزنی یا ساک پارچه ای بازیافتی جر ارزانترین و کم قیمت ترین ساک های دستی موجود در بازار میباشند. با توجه به نوع پارچه این نوع ساک دستی هزینه کمتری نسبت به ساک دستی برزنتی دارند.

چاپ ساک دستی پارچه ای چگونه انجام میشود

چاپ سک دستی پارچه ای به صورت سیلک انجام میشود. سیستم چاپ به صورت دستی میباشد اما در سفارشات تیراژ دار به صورت چاپ ماشینی یا فلکسو انجام میگیرد، که سرعت کار هم بیشتر خواهد شد.

مزیت ساک پارچه ای به کیسه های پلاستیکی

کیسه های پلاستیکی با توجه به قیمت ارزان تری که به نسبت ساک های پارچه ای دارند اما با توجه به زیان هایی که برای چرخه طبیعت و انسان ها ایجاد میکنند، به زودی از چرخه تولید خارج میشوند.
از کاربردهای ساک دستی تبلیغاتی می توان گفت انواع ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی چند بار استفاده هستند و پس از حمل وزن زیاد تغییر شکل نمی دهند و چندین بار قابل استفاده هستند، و شما میتوانید چندین بار از آنها استفاده کنید. در صورتی ساک های پلاستیکی بعد از یک یا دو بار استفاده از چرخه خارج میشوند و در بهترین حالت روانه سطل زباله میشوند، اما حالت بد آن رها شدن در طبیعت می باشد که این مورد به شدت در حال افزایش است و به شدت به فرهنگ سازی نیاز دارد. اگر روند ریختن کیسه های پلاستیکی در طبیعت طولانی شود باعث آلودگی محیط زیست میشود.

در ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی چه سایز هایی مناسب و پرکاربرد هستند

سایز ۳۰ در ۴۰ افقی و عمودی به همراه کاست و بدون کاست و همین طور سایز ۳۵ در ۴۵ عمودی باز هم با کاست و بدون کاست و سایز ۴۰ در ۵۰ عمودی با کاست و بدون کاست، سایز های مناسب برای ساک های دستی پارچه ای تبلیغاتی میباشد.
این سازبندی ها جز پرفروش ترین سایزهای تولیدی در سفارش ساک دستی میباشند و بیشترین استفاده را در نمایشگاه ها و مراکز خرید و فروشگاه ها دارند.
اما اگر ساک دستی پارچه ای مخصوص رستوران ها یا فست فود میخواهید، شرکت جوپنزا ساک دستی مخصوص فست فود ها را که معمولا ۲۳×۳۰×۲۳ سانتی متر میباشد را تولید میکند. این مدل از ساک دستی برای حمل پیتزا و پرس غذا خیلی مناسب است.

طراحی لوگو برای چاپ ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی

در صورتی که فایل باکیفیت و قابل استفاده در چاپ ندارید مجموعه جوپنزا با استفاده از تخصص کارشناسان حرفه طراحی، فایل شما را جهت استفاده برای چاپ آماده میکند.

زمان تحویل سفارشات ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی

سفارشات تولیدی و اختصاصی براساس الویت سفارش ۵ روز تا ۱۵ روز کاری با توجه به تیراژ ساک دستی پارچه ای شما تحویل میگردد. البته بستگی به تعداد و میزان سفارشات شما دارد کا با هماهنگی بیشتر به شما تحویل داده میشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *