چگونه با استفاده از خودکار خاص، تبلیغاتی موثر داشته باشیم

خودکار تبلیغاتی

اقتصادی و پربازده بودن دو ویژگی اصلی خودکار تبلیغاتی خاص هستند. محصولی تبلیغاتی و ارزان که در حجم زیاد می تواند سفیر داستان برند شما باشد. قدرت قلم را در توسعه برند کسب و کارتان استفاده کنید. تنوع بالا در انواع خودکار و ست خودکار شما را ملزم می کند تا بهترین نوع خودکاری که اعتبار پیام تبلیغاتی شما را به راحتی به مخاطب منتقل کند، انتخاب کنید. خودکارهای تبلیغاتی موثرترین و قابل اجرا ترین راه برای تبلیغ نام تجاری شما حتی در بودجه هستند. و نکته کلیدی اینکه، مواظب باشید در دام قیمت پایین این هدایای تبلیغاتی گرفتار نشوید و با هدیه دادن محصول بی کیفیت اعتبار برند خود را از بین نبرید.

خودکار تبلیغاتی یک هدیه همیشگی در جیب مشتریان شما

خودکار تبلیغاتی یکی از پرطرفدارترین انوع هدایای تبلیغاتی می باشد. ضمنا روان نویس تبلیغاتی، خودنویس تبلیغاتی نیز زیر مجموعه همین گروه کالای تبلیغاتی می باشند. این محصول یکی از پرسفارش ترین های هدایای تبلیغاتی شرکت ها، سازمان ها، ادارات و ارگان های دولتی  و خصوصی می باشد که با توجه به تنوع مدل خیلی زیاد، همه نوع سلیقه ای را شامل خواهد شد.

انواع مختلف خودکار فلزی در مارکت ایرانی از لحاظ مکانیزم شامل دو دسته اصلی شستی دار و کمرپیچ می باشند. که دارای ضخامت نوک نوشتاری متفاوتی هستند که پرطرفدارترین آنها با ضخامت 1 میلی متر می باشد.

در ساخت بدنه خودکار تبلیغاتی فلزی عموما از آلیاژهای برنج و یا آلومینیوم استفاده می شود که در این چند سال اخیر بدنه آلومینیومی به علت سبک تر و ارزان تر بودن بیشتر مورد توجه وارد کنندگان می باشد. نوع درج لوگو و تبلیغات بر روی خودکار تبلیغاتی فلزی از نوع حکاکی لیزری می باشد.

چگونه با استفاده از خودکار تبلیغاتی موثر داشته باشیم

پیش از این که برای ارائه خودکار تبلیغاتی خاص یا هر هدیه‌ ی دیگری اقدام کنید؛ لازم است تعیین کنید که بازار هدف شما را چه افرادی تشکیل می‌دهند. می‌توانید با پیدا کردن یک ویژگی‌ مشترک بین افراد بازار هدف، بهترین هدیه تبلیغاتی را ارائه دهید.

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که خودکار تبلیغاتی هدیه ساده‌ای است و به اندازه‌ای که لازم است، تأثیر مثبت در توسعه کسب و کار ندارد. در ادامه ایده‌هایی را ارائه می‌دهیم که به شما کمک می‌کند خودکار تبلیغاتی را به هدیه‌ای خاص تبدیل کنید.

  • طرح‌های خاص برای خودکار تبلیغاتی در نظر بگیرید. برای مثال اگر مشتریان شما دانش آموزان ابتدایی هستند، می‌توانید طرح کودکانه روی خودکار بزنید. یا اگر قصد دارید خودکار را به کارمندان یک شرکت ارائه دهید، از خودکارهای فلزی لوکس استفاده کنید.
  • بسته بندی می‌تواند خودکار تبلیغاتی را به یک هدیه خاص تبدیل کند. اگر خودکار تبلیغاتی ارائه شده، بسته بندی جذاب و لوکسی داشته باشد، برای مخاطبان شما ارزش ویژه‌ای پیدا می‌کند. حتی ممکن است خودکار را همیشه در جعبه زیبایش نگه دارند و تنها برای کارهای مهم از آن استفاده کنند.
  • اگر بازار هدف شما عموم مردم هستند، می‌توانید خودکار تبلیغاتی خاص را در بسته بندی محصولاتتان قرار دهید. برای مثال کارخانه تولید ماکارونی و اسپاگتی می‌تواند در بسته بندی‌های لازانیا یک خودکار تبلیغاتی قرار دهد. با این کار هر زمان افراد از برند شما خرید کنند به یاد می‌آورند که هدیه‌ای درون آن وجود داشته است و حتی شاید برای تکرار دوباره شانس خود، خرید مجدد انجام دهند.
  • استفاده از خودکارها در ست‌های تبلیغاتی نیز می‌تواند ایده‌ای باشد که به شما در برند سازی با استفاده از خودکار تبلیغاتی کمک می‌کند.
    شما به راحتی با استفاده از خودکار تبلیغاتی می‌توانید محصولات با کیفیت خود را به مشتریانتان معرفی کنید و آن‌ها را بفروشید، تنها کافی است در تبلیغات خود خلاقیت داشته باشید.

قیمت خودکار تبلیغاتی

بودجه‌ای که برای تبلیغات در نظر می‌گیرید، جزو اولین مواردی است که تعیین می‌شود. بنابراین هدیه‌ ای که انتخاب می‌کنید، باید متناسب با بودجه در نظر گرفته شده باشد. حتما می‌دانید که خودکار تبلیغاتی خاص جزو هدایای تبلیغاتی ارزان است که می‌توانید ارائه دهید. هزینه کم خودکار تبلیغاتی این امکان را برای شما فراهم می‌کند که به افراد بیشتری هدیه دهید و برند خود را به آن‌ها معرفی نمایید.

نمی‌توان قیمت مشخصی برای خودکار تبلیغاتی در نظر گرفت. قیمت این وسیله وابسته به عوامل مختلفی است. مدل خودکار مورد نظر، جنس بدنه آن، نوع بسته بندی خودکار، طرح چاپ روی خودکار، تعداد خودکار مورد نیاز و برند خودکار از جمله عواملی هستند که قیمت خودکار تبلیغاتی خاص را تعیین می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *