چرا فلش تبلیغاتی یک هدیه کاربردی است

فلش تبلیغاتی

استفاده از هدایای تبلیغاتی همواره موجب رونق کسب و کارها و برند ها بوده است، هدیه های تبلیغاتی بسیار متنوع هستند که با توجه به نوع کسب و کار و همچنین هدف از تبلیغات میتوان یکی از آنها را انتخاب و به عنوان هدیه ای کاربردی به مشتریا ن ومخاطبان ارائه داد.فلش تبلیغاتی هدیه کاربردی (Flash Memory) یا اختصارا فلش تبلیغاتی یکی از فناوریهای بسیار کاربردی و مفید در چند سال اخیر بوده که زندگی راحت تری را برای مردم جهت جابجایی فایل‌های خود به ارمغان آورده است.

با توجه به استفاده روزمره و گسترده از این ابزار، یکی از بهترین گزینه های هدایای نفیس تبلیغاتی طی چندین سال گذشته بوده و بسیار مورد استقبال دریافت کنندگان این هدیه واقع شده است.

چرا فلش تبلیغاتی هدیه کاربردی است؟

در جهان امروز اطلاعات قدرت است. با انتخاب بهترین فلش مموری، می توانید اطمینان حاصل کنید که وقتی مشتریان فعلی و بالقوه مهمترین اطلاعات خود را ذخیره می کنند، همیشه به فکر شما هستند.

تهیه انواع فلش تبلیغاتی یک انتخاب عالی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی الکترونیکی است.

تنوع گسترده این محصول تبلیغاتی و کارکردهای متفاوت آنها از یک طرف و عرضه فلش های فیک و تقلبی زیاد در بازار سیاه توسط کلاهبرداران که آسیب های غیرقابل جبران و شوکه کننده ای به برندها زده است از طرف دیگر و همچنین نظر به اینکه قیمت فلش مموری به شدت تحت تاثیر نرخ ارز بوده و قیمت آن به روز می باشد.

فلش مموری یک هدیه تبلیغاتی کم حجم و بسیار کاربردی است، امروزه بیشتر افراد اطلاعات مورد نیاز خود را بر روی فلش مموری نگهداری می کنند تا در سریع ترین زمان به آنها دست پیدا کنند.

فلش مموری بر اساس سرعت انتقال داده به دو دسته USB2 و USB3 تقسیم می شوند، اگر میخواهید در زمان کوتاهی اطلاعات خود را به محل مورد نظر انتقال دهید USB3 به شما پیشنهاد می شود. ولی بخاطر قیمت بالاتر این نوع فلش مموری ها، برای هدیه تبلیغاتی بیشتر از نوع USB2 استفاده می شود.

فلش مموری ها بر اساس شکل ظاهری خود به انواع: چرمی، کریستالی، فلزی، پلاستیکی و کارتی دسته بندی می شوند و همچنین تولید فلش مموری ها با قابلیت جاکلیدی باعث شده که بیشتر در دسترس افراد قرار بگیرد.

امروزه شاهد ظهور انواع جدیدی از فلش مموری تبلیغاتی هستیم که تحت عنوان OTG به بازار عرضه شده اند. این نوع فلش مموری ها قابلیت اتصال به دستگاه تلفن همراه را دارا می باشند که با اتصال آن به تلفن همراه براحتی اطلاعات را از گوشی انتقال داده می شود و نیازی به اتصال گوشی به کامپیوتر نیست.

نحوه چاپ برند بر روی فلش مموری به جنس رویه آنها بستگی دارد فلش مموری کارتی که به شکل کارت ویزیت است فضای بیشتری را برای چاپ دیجیتال فراهم می کند، فلش های چرمی و فلزی توسط دستگاه لیزر حکاکی می شوند و ماندگاری این نوع چاپ بسیار بالاتر از سایر انواع چاپ می باشد.

چناچه بدنه فلش مموری پلاستیکی باشد از چاپ تامپو برای ثبت برند بر روی آنها استفاده می شود.

در مدل دیگری از فلش ها که بصورت کریستالی هستند حکاکی لیزر بصورت سه بعدی انجام می شوند و هنگامی که فلش به دستگاه متصل است برند شما داخل آن بصورت نور آبی نمایان می شود.

فلش مموری یکی از هدایای تبلیغاتی می باشد که در کوتاهترین زمان امکان سفارش و تحویل آن وجود دارد.

انواع فلش تبلیغاتی

فلش تبلیغاتی دارای انواع مختلفی هستند؛ اعم از فلش مموری چرمی، فلش مموری کارتی، فلش مموری کریستالی، فلش مموری کلیدی ،فلش مموری otg، فلش مموری خودکاری، فلش مموری سیلیکونی (که قابلیت تولید بصورت فانتزی با اشکال متفاوت را دارد).

فلش کارتی

این نوع فلش تبلیغاتی با ظرفیت های ۴ ،۸ ، ۱۶ ، ۳۲ گیگ و با مغزی اصلی با هولوگرام hp قابل عرضه است . فلش کارت تبلیغاتی دارای گارانتی مادام العمر است و قابلیت چاپ دو طرفه تمام رنگی را دارد.فلش کارت دارای سه مدل در اندازه کارت ویزیت ، کوچکتر از کارت ویزیت و دایره ای شکل است.

فلش مموری فلزی

این نوع فلش بدنه فلزی به همراه مغزی اصلی hp همراه با هولوگرام درج شده بر روی بدنه فلش به همراه ضمانت نامه مادام العمر عرضه میگردد. فلش های فلزی دارای جعبه های پلاستیکی می باشند .چاپ بر روی بدنه فلش فلزی بصورت لیزر است و بر روی جعبه های پلاستیکی چاپ تامپو صورت می گیرد.

فلش مموری otg

این نوع فلش تبلیغاتی از دو سری پورت usb و پورت اتصال به تلفن همراه تشکیل شده است.با ظرفیت های ۸ ،۱۶ و ۳۲ گیگ قابل عرضه است.

بدنه فلش تبلیغاتی  فلزی است و مغزی hp  به همراه هولوگرام درج شده بر روی بدنه آن قابل رویت است.چاپ بر روی بدنه فلش otg بصورت لیزر می باشند.جعبه محتوی فلش مموری otg نیز از جنس پلاستیک بوده و بر روی آن چاپ تامپو لحاظ می گردد.

فلش کریستالی

بدنه این نوع فلش از نوع کریستالی بوده و با ظرفیت های ۸ ،۱۶ و ۳۲ گیگ عرضه می گردد.چاپ در میانه این نوع فلش اعمال و بصورت سه بعدی نمایان می گردد.این نوع فلش تبلیغاتی قابل عرضه با جعبه و بدون جعبه رادارد.

فلش سیلیکونی

طراحی در فلش مموری های سیلیکونی بصورت فانتزی است و قابلیت اجرا بصورت رنگی با چندین رنگ چاپ بر روی آن را دارد.حداقل تیراژ مورد سفارش برای فلش سیلیکونی عدد است. مغزی این نوع فلش تبلیغاتی از نوع hp  است و دارای گارانتی مادام العمر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *