دلیل استفاده از آفتابگیر تبلیغاتی به عنوان هدیه

آفتابگیر تبلیغاتی

در این مقاله میخواهیم بیشتر در مورد آفتابگیر تبلیغاتی به عنوان هدیه بگوییم؛ وقتی که شما می‌خواهید برای برند و نام تجاری خود تبلیغ کنید، به فکر یک هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت هستید و سعی دارید با کمترین هزینه محصول خود را برای دیگران ارائه کنید. شاید در زمان های قدیم تنها از رسانه ها کار تبلیغات را انجام میدادند و بعدها به مرور زمان با استفاده از هر ابزاری که بتوان آن را برای استفاده به مردم هدیه کرد، رسیدند.  تبلیغاتی که از سال های قبل مرسوم بوده است، تبلیغ به وسیله سررسید، خودکار، لوازم خانگی، لیوان و … بوده است اما این وسایل به دلیل کاربرد محدودی که دارند نمی توانند تبلیغات گسترده ای را شامل شوند.با ما همراه باشید تا از کاربرد و مزایای آفتابگیر برایتان بگوییم.

آفتابگیر تبلیغاتی چیست

یکی از لوازم جانبی که برای هر خودرو لازم است، آفتابگیر می‌باشد که با نصب آن هم می‌توان از تابش مستقیم نور آفتاب به اتاق خودرو جلوگیری کرد و هم به سلامتی و رفاه سرنشینان خودرو کمک کرد. آفتابگیر تبلیغاتی خودرو با چاپ آرم و لوگوی تبلیغاتی کالای شما بهترین و ارزان ترین تبلیغات محسوب می‌شود. با صرف هزینه بسیار کمی برای چاپ آفتابگیر تبلیغاتی و دادن این هدیه مفید به مشتریان خود می‌توانید یک شیوه بازاریابی مناسب برای کسب و کار خود فراهم کنید.

آفتابگیر تبلیغاتی ماشین برای چه افرادی مناسب است

احتمالا برای شما هم اتفاق افتاده که چند ساعت ماشین خود را در آفتاب رها کنید و دوباره به خانه برگردید، در این حالت متوجه خواهید شد که چقدر صندلی گرم شده است. آفتابگیر تبلیغاتی هدیه خوبی برای مشتریانی است که دارای خودروی شخصی هستند و این هدیه تبلیغاتی، یک بیلبورد متحرک عالی است که نام شرکت شما را تبلیغ می‌کند و واقعا به کاهش گرما کمک می‌کند در مواقعی که ماشین شما در آفتاب باشد. مزیت دیگر آفتابگیرهای تبلیغاتی ماشین این است که داشبورد شما را از کمرنگ شدن و آفتاب سوختگی نجات می‌دهد.
آفتابگیرهای تبلیغاتی ماشین برای هدف قرار دادن هر گروه از دارندگان خودرو مناسب است. وقتی در بهار یا تابستان آنها را توزیع کنید به خصوص زمانی که با گرم شدن هوا، مردم از رها کردن خودروها در آفتاب ناراحت هستند، بسیار موثر است. اگر آنها را در زمان مناسب توزیع کنید، گیرندگان شما به سرعت عادت استفاده از آنها را برای محافظت از اتومبیل خود پیدا می‌کنند.

چرا از آفتابگیر تبلیغاتی به عنوان هدیه استفاده کنیم؟

آفتاب گرم و سوزان در تابستان می‌تواند فضای داخلی خودرو را به سونای ناراحت کننده تبدیل کند و اشعه ماوراء بنفش می‌تواند به داشبورد و اثاثیه یا لوازم داخلی خودرو آسیب برساند. آفتابگیرهای اتومبیل با پایین آوردن دمای خودرو و محافظت از هر لوازم داخلی ماشین و همچنین مسافران در مقابل نور خورشید به حل این مشکل کمک می‌کند. آفتابگیرهای تنوع زیادی دارند که می‌تواند شیشه جلو اتومبیل را در حالی که پارک شده و یا حتی پنجره‌های کوچکتر را بپوشاند تا از مسافران در هنگام سفرهای طولانی محافظت کند. مهم نیست که مشتریان شما چه خودرویی دارند، شما باید چیزی را پیدا کنیدکه متناسب با نیاز آنها باشد.
آفتابگیر‌های تبلیغاتی ماشین سفارشی هدیه ای مناسب برای هر فردی است. زیرا در هر خانواده یک خودرو وجود دارد که متناسب با آن نیاز به آفتابگیر نیز نمایان می‌شود. بنابراین به افراد دارای خودرو کمک کنید تا بهترین حمایت ممکن را از خودروی‌شان داشته باشند و همزمان برند خود را تبلیغ کنید، نام تجاری شما در معرض دید طولانی مدت در جهان اطراف قرار می‌گیرد و مشتریان از هدیه شما تشکر می‌کنند.

مزایای آفتابگیر تبلیغاتی

کاربردی بودن

همه صاحبان خودرو به آفتابگیر نیاز دارند، بنابراین آفتابگیر تبلیغاتی یک هدیه کاربردی است که ارزش هزینه کردن دارد و برای هر کسب و کاری میتوان از آن به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کرد.

ارزان بودن

قیمت آفتابگیر تبلیغاتی به کیفیت، ابعاد و نوع چاپ آن بستگی دارد ولی در مجموع به نسبت هدایای تبلیغاتی دیگر ارزان تر است و میتوان در تعداد بالا برای مشتریان تهیه کرد.

عدم محدودیت در کسب و کار

تمامی کسب و کارها میتوانند از آفتابگیر برای تبلیغ محصول خود استفاده کنند.

تبلیغات گسترده

بیشتر هدایای تبلیغاتی در دست مخاطب باقی میماند ولی آفتابگیر تبلیغاتی مثل یک بیلبورد در سطح شهر در معرض دید هزاران نفر قرار می گیرد و اگر طرح جذابی داشته باشد میتواند نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند.

قابلیت چاپ طرح دلخواه

آفتابگیر تبلیغاتی فضای کافی و مناسبی برای طرح موردنظر و لوگوی شما دارد اما از طرح های شلوغ و پیچیده نباید در آن استفاده کرد. یک هدیه تبلیغاتی با طرحی خلاقانه و ساده میتواند نظر هزاران مخاطب را به خود جلب کند.

ماندگاری زیاد

آفتابگیر تبلیغاتی با کیفیت میتواند برای مدت طولانی مورد استفاده قرار بگیرد و این یعنی تبلیغات شما، چند سال ماندگار خواهد بود. هرچه هدیه تبلیغاتی شما مرغوب تر و با کیفیت تر باشد ماندگاری آن طولانی تر خواهد بود و تاثیر به سزایی بر مخاطب خواهد داشت.

تنوع مدل و رنگ

آفتابگیر تبلیغاتی در مدل ها و ابعاد مختلفی تولید می شود مثلا آفتابگیر مخصوص شیشه عقب با آفتابگیر شیشه های کناری متفاوت است. برای آفتابگیرهای تبلیغاتی میتوانید از رنگ هایی که توجه بیشتری به خود جلب میکنند مثل رنگهای تند و شاد و متناسب با رنگ سازمانی برند خود استفاده کنید.

سخن آخر:

اگر به دنبال یک هدیه تبلیغاتی پرفروش و تاثیرگذار هستید آفتابگیر تبلیغاتی به عنوان هدیه گزینه بسیار مناسبی است. با در نظر گرفتن هزینه و نکات مطرح شده می توانید بهترین ابزار تبلیغاتی را برای معرفی نام و برند  شرکت و محصول خود انتخاب کنید.

یک مدیر کاردان و موفق برای موفقیت هرچه بیشتر در کسب و کارش به دنبال ارائه یک هدیه تبلیغاتی پرکاربرد و کم هزینه میباشد شما با انتخاب این هدیه تبلیغاتی متحرک باعث میشوید برند شما در همه جا مشاهده شود و همگان هنگام خرید با دیدن محصولی با نام لوگو و برند شرکت شما خیلی راحت اعتماد کنند و خرید کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *