مزایای چاپ لوگو بر روی لیوان تبلیغاتی کاغذی

چاپ لوگو روی لیوان تبلیغاتی کاغذی

چاپ لوگو روی لیوان تبلیغاتی کاغذی یکی از روش های بازاریابی است که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و شرکت ها آن را سفارش داده و به مشتریان خود هدیه می دهند. افراد روزانه چندین بار از لیوان استفاده می کنند و با آن نوشیدنی مصرف می کنند. لیوان هایی که دارای رنگ و طرح های مختلف هستند به ماگ معروف می باشند. اگر بر روی لیوان ها لوگو چاپ شود و در کنار آن یک شعار خاص چاپ شود می تواند به یک وسیله مورد علاقه برای مشتری تبدیل شود. می توان به شیوه های مختلفی بر روی لیوان ها چاپ را اجرا کرد و به دیگران و همکاران و نمایندگان هدیه داد تا موجب رونق کارتان شود.

لیوان های تبلیغاتی یکی از بهترین هدیه های تبلیغاتی می باشد چون افراد به صورت روزانه از لیوان استفاده می کنند و با آن چای یا قهوه می نوشند. لیوان همیشه روی میز افراد قرار دارد و موجب می شود هر روز برند شما به مشتری یادآوری شود و برندتان در ذهن آنان ثبت شود. چاپ لوگو روی لیوان تبلیغاتی کاغذی توسط شرکت ها زمانی بیشتر استفاده می شود که بخواهند آن را در همایش ها و مراسم های گوناگون به دیگران بدهند.

بسیاری از کسب و کارها با هدیه لیوان تبلیغاتی به مشتری سعی می کنند تا برند خود را به مشتریان نشان داده و آن را تبلیغ نمایند. لیوان های تبلیغاتی هدیه های بی نظیری هستند که به راحتی تولید کننده را به هدف خود که رضایت و جذب مشتری است می رسانند. از همین رو در بین کسب و کارها پرطرفدار بوده و سعی می کنند در مناسبت ها به مشتریان خود ارائه دهند.

لیوان تبلیغاتی چیست ؟

لیوان شیشه ای تبلیغاتی از روش های موثر و قدیمی در تبلیغات است که به دلیل داشتن تنوع بالا و کاربرد روزانه و همیشگی توسط کسب و کارها به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. این لیوان ها به عنوان پر فروش ترین هدیه ها به شمار می آیند. لیوان تبلیغاتی برای نوشیدن چای و قهوه و نوشیدنی های خنک و… استفاده می شوند و به خاطر نزدیکی دائمی این هدیه با مخاطب هدف بسیار مورد تقاضا می باشند.

این شیوه از روش های ساده و ارزان قیمت در بازاریابی محسوب می شود و این امکان را به وجود  می آورد تا هدیه ای ماندگار به مخاطب داد و او همه روزه برندتان را ببیند و در ذهنش ثبت شود. شرکت های تبلیغاتی با توجه به سلیقه مشتری انوع لیوان های دسته رنگی و ساده و جادویی و… را با رنگ و طرح و تصاویر مختلف تولید می کنند.

لیوان کاغذی تبلیغاتی چیست ؟

لیوان کاغذی تبلیغاتی از وسیله هایی است که بسیاری از ارگان های دولتی و خصوصی، هتل ها، شرکت ها، رستوران ها، تالارهای پذیرایی و فروشگاه ها و… آن را سفارش می دهند و بسیار مورد استفاده ی آنان می باشد. این لیوان ها در طرح و رنگ و اندازه های مختلف تولید می شوند. دلیل استفاده از این لیوان ها  این است که بتوان به راحتی در بیمارستان ها و قطار ها و سایر اماکن عمومی از آن استفاده نمود.

چاپ لوگو روی لیوان تبلیغاتی کاغذی از آیتم های تبلیغاتی ای است که مورد توجه بسیاری از برند ها و صاحبان  کسب و کار قرار گرفته است و از آن برای تبلیغ نام تجاری خود استفاده می کنند. چیزی که این لیوان ها را از هم متمایز می کند متریال هایی است که در ساخت آن به کار رفته و طرح هایی که برای چاپ استفاده شده است. بنابراین اگر کسب و کارها درخواست تولید لیوان کاغذی تبلیغانی را می دهند بهتر است تاکید کنند که این لیوان ها قابل بازیافت باشند تا هم به نفع محیط زیست باشد و به آن آسیب نزند و هم موجب تاثیر مثبتی بر ذهن مشتریان مخصوصا آنهایی که علاقه مند به محیط زیست اند می شود.

چاپ لوگو روی لیوان تبلیغاتی کاغذی بسیار محبوب است و در بیشتر همایش ها و جلسات کاری و … استفاده می شود. لیوان های پلاستیکی که قبلا مورد استفاده قرار می گرفت قادر به تحمل گرمای زیاد نبود و از طرفی موجب آسیب به محیط زیست می شد. از این روز لیوان کاغذی تبلیغاتی به روی کار آمد. شرکت ها و فروشگاه ها از این لیوان ها برای جلب نظر مخاطب استفاده می کنند.

جنس لیوان تبلیغاتی کاغذی از چیست ؟

برای تولید لیوان های کاغذی از نوع خاصی کاغذ استفاده می کنند که دارای دوام و مقاومت بالایی است. این نوع کاغذ در گرماژ مختلف و با لایه ای از پلی اتیلن ساخته شده که لیوان را در برابر گرما و نوشیدنی های داغ مقاوم می کند. پلی اتیلن سبب نفوذ ناپذیر شدن مایعات به خارج از لیوان شده و موجب می شود که مواد شیمیایی لیوان به داخل مایعات وارد نشود. این روش به دلیل این مزایا، طرفداران زیادی در بین شرکت ها پیدا کرده است.

این لیوان ها در طبیعت به راحتی بازیافت خواهند شد و بسیار کاربردی تر می باشند. این لیوان ها در حجم انبوهی تولید می شود مخصوصا در مواردی که همایش ها شامل افراد زیادی است.

مزایای لیوان تبلیغاتی

چاپ لوگو روی لیوان تبلیغاتی کاغذی موجب صرفه جویی در وقت شده و از هدر رفتن آب در مراکز عمومی می شود. قیمت این لیوان ها ارزان بوده و سفارش آن در حجم زیاد مقرون به صرفه می باشد. این محصول دارای تنوع بالایی است و می توان بسته به مراسم مورد نظر، طرح هماهنگ با آن را سفارش داد. این لیوان ها از لیوان های گیاهی ارزان تر بوده و نسبت به لیوان های پلاستیکی کم خطر تر هستند و سرطان زا نیستند. سالمندان و کودکان به راحتی می توانند از آن استفاده کنند چون به نحوی ساخته می شود که دارای ضخامت است و برای استفاده ی آن ها مناسب می باشد.

لیوان های کاغذی از هدایای تبلیغاتی ارزان و موثر به شمار می رود که می توان در مکانها و مراسم های مختلف از آن استفاده نمود مخصوصا در مکان های شلوغ و پر رفت و آمد. شرکت تبلیغاتی چوپنزا یکی از تولید کنندگان فعال در این زمینه می باشد که محصول مورد نظر را با کیفیت بالا در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *