چاپ لوگو روی ساک دستی مقوایی

چاپ لوگو روی ساک دستی مقوایی

یکی از بهترین و پر کاربرد ترین هدایای تبلیغاتی که امروزه بسیار استفاده می‌شود چاپ لوگو روی ساک دستی مقوایی است. از ساک دستی ‌تبلیغاتی به عنوان دسته بندی و نگهداری محصولات خریداری شده در فروشگاه ‌ها و مراکز خرید استفاده می‌شود.

ساک دستی تبلیغاتی نه تنها در بوتیک ها، فروشگاه ها، فست فود ها و بنگاه های مختلف تجاری و اقتصادی که فروشنده کالا و یا محصولات مختلف هستند ، بلکه در بسیاری از موسسات و شرکت هایی که صرفا نیاز به معرفی خدمات خود در قالب ارائه هدایای تبلیغاتی و حضور در نمایشگاه ها دارند، مورد استفاده وسیع قرار می گیرد .

استفاده از ساک دستی تبلیغاتی هم برای حمل راحت تر محصولات شما توسط مشتری هم برای تبلیغات بسیار مفید و موثر می باشد . چاپ لوگو روی ساک دستی مقوایی برروی کاغذ گلاسه همراه با روکش و یا پارچه ای انجام می شود.

از ساک دستی کاغذی معمولا به عنوان ساک های خرید، بسته بندی و… استفاده می شود.  مجموعه ها و موسسات بزرگ از ساک دستی و یا کیسه های پارچه ای  به عنوان ابزاری قدرتمند برای معرفی برند خود استفاده میکنند.

چاپ لوگو روی ساک دستی مقوایی با کاغذی بندی و با روکش های سلفون براق و یا مات در این مجموعه با چهار رنگ اختصاصی و با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت و به صورت تماما اختصاصی انجام میشود.

ویژگی چاپ روی ساک دستی

چاپ روی ساک دستی تبلیغاتی روی کاغذ گلاسه ۱۷۰ گرم همراه با روکش سلفون مات و یا براق ، یکی از زیباترین و لوکس ترین سری های ساک دستی می باشد.

چاپ روی ساک دستی گلاسه با روکش در ۹ سایز متفاوت و با عطف های متفاوت چاپ میشود. چاپ ساک دستی تبلیغاتی به صورت فول رنگی و روی شیت اختصاصی با بالاترین کیفیت انجام میشود.

این ساک دستی با دسته بندی ارائه می شود و امکان انجام فیلم یووی روی این محصول مقدور می باشد که جلوه و زیبایی خاصی به این محصول خواهد بخشید .

ساک دستی تبلیغاتی امروزه یکی از پر کاربرد ترین هدایای تبلیغاتی است که برای بسته بندی کالاهای خریداری شده توسط فروشگاه های مختلف به مشتریان ارائه میشود. چاپ لوگو روی ساک دستی‌ مقوایی مانند بیلبورد های متحرکی هستند که کمک می‌کنند پیام شرکت شما با گشتن مداوم در فضاهای مختلف در ذهن مردم باقی بماند و تأثیر تبلیغاتی زیادی بر برند سازی و تبلیغات شما دارند.

ساک دستی تبلیغاتی یکی از محصولات پر مصرف در حوزه تبلیغات است همچنین ساک دستی تبلیغاتی از نظر جنس و ابعاد به چند دسته تقسیم میشوند مانند ساک دستی مقوایی، پرسی، برزنتی، پارچه ای، کاغذی، سوزنی .

ساک دستی تبلیغاتی یا ساک های خرید امروزه در اشکال گوناگون و متریال مختلف همراه با جلوه های بصری خلاق، نقش بزرگی در قوانین فروشگاه داری و یا برندینگ به عهده دارند. طوری که میتوان ساک دستی تبلیغاتی را در خیابان و مراکز خرید در هر کشور و هر فرهنگی به راحتی مشاهده کرد.

ساک دستی مقوایی

نباید هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت را دست کم بگیریم و به آن ها توجهی نداشته باشیم .نتایج یک تحقیقات نشان می دهد که بیش از نیمی از دریافت کنندگان هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت، این هدیه را مدت زمان طولانی پیش خود نگه می ‌دارند.

تصور کنید که با یک خودکار یا یک هدیه تبلیغاتی ارزان که به نام برند شما است می توانید تا یک سال در معرض دید مخاطب قرار بگیرید.

اما چه چیزهایی می‌تواند این شانس پنجاه درصدی دید شدن را افزایش دهد؟ همیشه با شنیدن هدایای تبلیغاتی ارزان و مقرون به صرفه مثل چاپ لوگو روی ساک دستی مقوایی به یاد خودکار و ساک دستی می افتیم ، که بدون شک هنوز کاربرد خود را دارند .

این تمام ماجرا نیست و کمی تمرکز بیشتر برای انتخاب هدیه، بازخورد بهتری را نصیب تان خواهد کرد و شما را در کارتان موفق خواهد کرد .

در نظر گرفتن موقعیت زمانی، تنوع و جذابیت هدایای تبلیغاتی ارزان می تواند تاثیر چشم گیری در بازخورد مخاطبان داشته باشد به طور مثال تهیه پکیجی از خودکار، دفترچه ، جا کلیدی که در یک ساک دستی زیبا قرار داده شوند، یا ترکیبی از هدایای کاربردی نظیر قمقمه، بادبزن، کلاه و لیوان در یک رویداد نمایشگاهی گزینه هایی هستند که شانس موفقیت بازاریابی شما را افزایش خواهند داد.

تنوع هدایای تبلیغاتی ارزان

هدایای تبلیغاتی ارزان مثل چاپ لوگو روی ساک دستی مقوایی دارای انواع گوناگونی هستند که بسته به متریال های مورد استفاده دارای قیمت های مختلف می باشند.

بسیاری از کسب و کارهای تازه توانایی هزینه های سنگین تبلیغات را ندارند، از این رو پیشنهاد می شود که این دسته از کسب و کارها از هدایای ارزان قیمت جهت بازاریابی خدمات و محصولات خود استفاده کنند.

هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت زیادی وجود دارند از جمله ؛ آفتابگیر تبلیغاتی، انواع ساک دستی تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی پلاستیکی، برخی از جا کارتی ها و جا کلیدی های تبلیغاتی، برخی از لیوان های تبلیغاتی مانند؛ لیوان پلاستیکی تبلیغاتی یا لیوان کاغذی.

هر یک از این کالاها به دلیل کاربرد خیلی خوب خود و مفید بودن آن ها در طول روز میتوانند به ماندگاری برند و نام شما کمک قابل توجهی کند.

هدایای تبلیغاتی ارزان

هدایای تبلیغاتی ارزان  روشی برای یادآوری نام برند کسب و کار ها هستند.  این روش تبلیغاتی هر گونه تبلیغ رسانه‌ های اجتماعی، رادیویی و یا شبکه‌های اجتماعی را تکمیل می‌کند.

در حقیقت، محصولات تبلیغاتی به موثرترین شکل تبلیغات عمل میکنند همانند چاپ لوگو روی ساک دستی مقوایی. هدایای تبلیغاتی نسبت به هدف استفاده و یا متریال و یا موضوع کاری میتوان دسته بندی نمود .

همین موضوع باعث شده تا دارای دسته بندیهای گسترده و انواع بسیاری باشند . تنوع هدایای تبلیغاتی ارزان بسیار زیاد است و در هر حوزه‌ ای این هدایا متفاوت و خاص هستند.

مهم ‌ترین اصل در انتخاب و ارائه هدایای تبلیغاتی کیفیت و کاربرد آن است.  برای انتخاب هدایای تبلیغاتی به مخاطب خود باید دقت کنید.

آیا هدیه شما مناسب شغل شما و شان طرف مقابل تان است یا خیر؟ شاید این سوال را داشته باشید که برای تهیه هدایای تبلیغاتی ارزان از کجا شروع کنیم. بهتر است قبل از هر اقدامی بهترین هدیه تبلیغاتی را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *