چاپ لوگو روی ساعت دیواری تبلیغاتی چگونه انجام می شود؟

چاپ لوگو روی ساعت دیواری تبلیغاتی,ساعت تبلیغاتی,ساعت دیواری

چاپ لوگو روی ساعت دیواری تبلیغاتی به عنوان یک هدیه کاربردی قلمداد میشود. شاید به جرات بتوان گفت که همه گیر ترین نوع هدیه تبلیغاتی، چاپ لوگو روی ساعت دیواری تبلیغاتی می باشد. اگر کمی به اطراف خودمان نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که در اطراف ما حداقل یک ساعت دیواری به چشم می خورد که اغلب دارای تبلیغات در متن یا حاشیه نیز هست.

ساعت تبلیغاتی در ابعاد و اندازه های بسیار متفاوتی تولید و عرضه می گردند و برای تبلیغات بر روی این کالا میتوان از بخش صفحه ساعت و یا در صورت امکان از قسمت بدنه ساعت تبلیغاتی  نیز استفاده کرد.صفحه ساعت تبلیغاتی دیواری به صورت کاملا سفید و بدون چاپ می باشد که به سلیقه مشتری طراحی می گردد و قابلیت چاپ های چند رنگ تفکیکی (چاپ سیلک) و یا رنگی افست را دارد.

انواع جنس بدنه ساعت تبلیغاتی شامل: پلاستیکی، فلزی، چوبی و یا ترکیبی از هر سه می باشد.موتور ساعت دیواری تبلیغاتی در سه نوع چپ گرد و راست گرد و روان گرد قابل عرضه و همچنین موتور این ساعت ها ساخت کشورهای چین و تایوان و دارای گارانتی می باشد. چاپ لوگو روی ساعت دیواری تبلیغاتی یکی از روش های تبلیغاتی است که برای تبلیغات نسبت به دیگر هدایای تبلیغاتی در زمینه فروش و کاربرد موثرتر است.

ویژگی ساعت تبلیغاتی

ساعت تبلیغاتی برعکس دیگر روش های تبلیغ با یک بار هزینه کردن، می تواند در مدت زمان طولانی نام و نشان برند تولید یا خدمات شما را در معرض دید مشتریان قرار میدهد و متناسب با کیفیت ساعت ماندگارترین و با دوام ترین هدیه تبلیغاتی برای شما میباشد.

ساعت دیواری توسط افراد مختلف به خصوص در اماکن عمومی دیده می شود.

اگر ساعت دیواری جذاب باشد و نام و نشان برند طوری در ساعت حک شده باشد که در ذهن بیننده ماندگار شود، دیده شدن در طول روز به راحتی برند را در ذهن بیننده همیشگی میکند. اگر برای کسب و کار خود به دنبال روش پر بازده تبلیغ هستید، قطعا ساعت های تبلیغاتی دیواری یکی از روش های تبلیغاتی میباشد.

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که

ساعت دیواری چه تاثیری در دکوراسیون داخلی دارد؟ بسیاری از افراد تصور می‌کنند که ساعت در دکوراسیون نقش چندانی ندارد و فقط یک وسیله کاربردی است.

ساعت دیواری عضوی جدا نشدنی است از دیوارهای منازل و محیط های کاری که در تمامی سبک های دکوراسیون از کلاسیک، سنتی تا مینی مال و مدرن وجود دارد.

برای خلق فضای متفاوت و چشم گیر لزوما قرار به رقم زدن اتفاق خاصی نیست، با نصب یک ساعت دیواری جدید و البته زیبا و با کیفیت می توانید فضای اتاق ها و محیط های کاری را به کلی تغییر داد. در بخش زیر به صورت تخصصی و با توجه به نیاز و سلیقه اکثر افراد به دسته بندی های انواع مدل های ساعت دیواری می پردازیم.

ساعت دیواری بهترین هدیه تبلیغاتی

ساعت دیواری کلاسیک در مدل های مختلف چوبی و فلزی، اعداد ساده و برجسته رومی و لاتین و البته طراحی موتور ثانیه شمار و در برخی مدل ها پاندول در بازار موجود می باشند. تنوع این مدل از ساعت های دیواری آن قدر زیاد می باشد که تمام سلایق را پوشش می دهد و به جرات می توان گفت با تمام دکورهای منازل و محل کار ست می شوند.

 چاپ لوگو روی ساعت دیواری تبلیغاتی

بیشتر مناسب دکوراسیون هایی که سبک کلاسیک تری دارند می باشند که می توان از آنها در کنار سایر دیوار کوب های تزیینی مانند تابلوهای دکوراتیو  کلاسیک و مدرن فضای ساده دیوار را به کلی عوض کرد و حس و حال محیط را تحت تاثیر قرار داد.

یک ویژگی متمایز نسبت به ساعت های دیواری دیگر دارند و آن هم خاص بودن آن هاست و مناسب فضاهای با دکوراسیون خاص و مدرن هست و  جذابیت خیره کننده ای به نمای داخلی فضای شما می دهد.

این مدل های ساعت های دیواری جدید نیز با بدنه چوبی و فلزی و گاهی  رزین دست ساز، اعداد لاتین و رومی با سبک طراحی فانتزی و معمولا بدون شیشه در بازار موجود هستند که تنوع بسیار بالایی دارند و همانند ساعت های دیواری کلاسیک تمامی سلایق افرادی که قصد خرید

را دارند پوشش می دهند. این ساعت ها را نیز می توان با توجه به محل قرار گیری آن ها با سایر وسایل دکوری منزل و کار مانند انواع مدل های تلفن کلاسیک و تزیینی ست کرد و زیبایی محیط را بواسطه هارمونی ایجاد شده دوچندان کرد.

با هدیه دادن ساعت به کسانی که دوست دارید میتوانید زمان را به آن ها هدیه دهید. ساعت مچی تبلیغاتی یکی از بهترین روش های تبلیغاتی می باشد زیرا زمان برای همه با ارزش و دارای اهمیت است.

برای همین یکی از بهترین و شیک ترین هدایای تبلیغاتی ،ساعت مچی می باشد که علاوه بر شکیل بودن در معرض دید میباشد و در حافظه مخاطبین خود ثبت می شود. امروزه ساعت یک اکسسوری شیک و بخشی از پوشش ما محسوب می شود. ساعت زنانه برای خانم ها به عنوان حتی یک زیور و ساعت مردانه برای آقایان به بخش مهمی از شخصیت آنها تبدیل شده است. امروزه علاوه بر خود ساعت هنگام خرید ساعت باید به تیپ و استایل خودمان هم توجه ویژه ای داشته باشیم.

هدایای تبلیغاتی

به گفته حرفه ‌ای های فروش، هدایای تبلیغاتی یکی از بهترین روش‌ها برای به دست آوردن و حفظ بازار است که باعث وفا داری مشتریان و کارکنان شرکت به برند می شود.

مهمترین وظیفه کسب و کارها جلب توجه مشتریان است تا بتوانند نظر آنها را به سمت خدمات و محصولات خود جلب کنند. یکی از راه های اثر بخش و ماندگار در جلب توجه مشتریان ارائه هدیه های جذاب و خوب

به مشتریان است.

هدایای تبلیغاتی باعث ایجاد روابط بهتر بین شما و مشتریان می‌شود. از بین چندین هدایای تبلیغاتی موجود، چاپ لوگو روی ساعت دیواری تبلیغاتی یکی از بهترین گزینه‌ هاست.

ساعت فقط وسیله‌ نشان دهنده زمان نیست، بلکه به عنوان وسیله ایی تزئینی نیز محسوب می‌شود. مدل ساعت نشان دهنده سبک زندگی و نگرش فرد است. همچنین برای بسیاری از افراد اکسسوری با ارزشی است. در واقع ساعت‌ بهترین محصول تبلیغاتی برای معرفی برند شما می‌باشد.

ساعت ‌های تبلیغاتی تنوع بسیار زیادی دارند. بسیاری از این طرح‌ های منحصر به فرد میتوانند نیازهای همه مشتریان مانند تاجران، متخصصان، دانشجویان و دانش آموزان، افراد میانسال و بانوان را برآورده سازند. بدون شک از دیدن حدود قیمتی این ساعت‌ها تعجب میکنید.

ساعت‌ های برند جذاب و مشهوری که میتوان آنها را در موقعیت‌ های خاص و مهم مانند مراسم اهدای جوایز، جشن سال نو یا جشن سالانه شرکت به کارمندان هدیه داد. همچنین میتوانید از آنها برای پاداش انگیزشی کارمندان خود استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *