چاپ روی ساک دستی مقوایی ارزان قیمت

چاپ روی ساک دستی مقوایی ارزان

استفاده از هدیه تبلیغاتی یکی از راهکارهای قدیمی اما تاثیرگذار تبلیغاتی است که از گذشته تا به حال مورد استقبال بسیاری از کسب و کارهای بزرگ و کوچک قرار گرفته است. از جمله محصولات تبلیغاتی بسیار مرسوم، میتوان به ساک‌های دستی اشاره کرد. شما به راحتی می‌توانید با چاپ روی ساک دستی مقوایی ارزان قیمت، هم در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کرده و هم از تولید پلاستیک بیشتر جلوگیری کنید. این ساک‌ها ضرری به طبیعت نمی‌رسانند و در طرح‌ها، ابعاد و رنگ‌های متنوع موجود هستند. همچنین مشتری شما می‌تواند بارها از آن‌ها استفاده کند. نام برند، لوگو و یک سری مشخصات از قبیل آدرس شرکت، شماره تماس، آدرس شبکه‌های اجتماعی و … را روی این ساک‌ها درج کرده و برای فروش محصولات خود از آن‌ها استفاده کنید. طراحی این ساک‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است. هرچه طرح آن‌ها زیباتر و خاص‌تر باشد، نام شما در ذهن مخاطب ماندگارتر می‌شود.

 ساک دستی تبلیغاتی چیست ؟

ساک دستی تبلیغاتی گزینه هوشمندانه‌ای برای تبلیغ یک برند و کسب و کار است. بسیاری از برندهای بزرگ و کوچک برای معرفی کسب و کار خود از این ساک‌ها استفاده می‌کنند. شما باید در انتخاب ابعاد و اندازه این ساک دقت زیادی به خرج دهید. برای مثال ساک‌های بسیار بزرگ طرفداران چندانی ندارند و کمتر مورد استقبال قرار می‌گیرند. در نتیجه اول باید نیاز مخاطبین خود را شناسایی کرده و ابعاد و اندازه ساک را با توجه به نوع محصول و نیاز جامعه هدف انتخاب کنید. برخلاف تصور عموم، لزوما ساک‌های بزرگتر طرفداران بیشتری ندارند. برای چاپ  روی ساک دستی مقوایی ارزان قیمت به ما مراجعه کنید.

جنس ساک‌های تبلیغاتی متفاوت است. اما اگر از دوستداران طبیعت هستید، بهتر است از ساک‌های پارچه‌ای یا مقوایی استفاده کنید. این ساک‌ها مقاومت بالایی دارند و در طولانی مدت قابل استفاده هستند. ساک تبلیغاتی کاغذی اغلب از ورق‌های گلاسه یا کرافت تولید می‌شوند. اگر جنس این ساک‌ها مناسب باشه و در تولید آن‌ها از مواد مرغوب استفاده شده باشد، ماندگاری بالایی خواهند داشت.

انواع چاپ روی ساک دستی مقوایی ارزان قیمت

ساک­های دستی تبلیغاتی پارچه­ای و مقوایی هم برای کسب و کارها و هم برای مخاطبان آن­ها بسیار بصرفه هستند. زیرا این ساک­ها به طبیعت آسیبی وارد نمی­کنند و تا چندین سال قابل استفاده هستند. ساک­های پارچه­ای گرماژ متفاوتی دارند. هرچه گرم پارچه بالاتر باشد، مقاومت آن نیز بیشتر است. برای مثال پارچه 90 گرمی به این معنی است که در یک متر مربع، 90 گرم پارچه بکار رفته است. شما می­توانید انواع اطلاعات لازم را با استفاده از انواع روش­های چاپ، بر روی ساک تبلیغاتی خود درج کرده و آن را به مخاطبین خود تحویل دهید. برای چاپ روی ساک دستی مقوایی ارزان قیمت می­توانید از انواع روش­های چاپی استفاده کنید. همانطور که اشاره کردیم، این ساک­های تبلیغاتی بسیار مقرون بصرفه و محبوب هستند و برای تمام مشاغل که محصولاتی برای ارائه دارند مناسب می­باشند. همچنین شما می­توانید هدایای تبلیغاتی خود را نیز در این ساک­ها به مشتریان و رقبا اهدا کنید.

هدایای تبلیغاتی، مقرون بصرفه و کاربردی

محصولات و هدایای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند. این هدایا بسیار کاربردی و در عین حال ارزان قیمت هستند. حتما شما نیز تا به حال با انواع هدایای تبلیغاتی در منزل یا محل کار خود رو به رو شده­اید. شما می­توانید از هر وسیله کاربردی از جمله سررسیدها، خودکارها، لیوان­ها، پرچم­ها، ساک­های دستی، ساعت­های دیواری و … به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید. این هدایا یکی از قدیمی­ترین روش­های تبلیغاتی هستند که طرفداران زیادی در دنیا دارند. اگر شما نیز کسب و کار خود را به تازگی راه­اندازی کرده و بودجه زیادی برای تبلیغات ندارید، استفاده از هدایای تبلیغاتی را به شما پیشنهاد می­دهیم. این هدایا در مقایسه با سایر روش­های تبلیغاتی بسیار کم هزینه هستند و در عین حال تاثیر زیادی روی مخاطب دارند. زیرا از بین اقلامی انتخاب می­شوند که اغلب در طول روز مورد استفاده قرار می­گیرند.

خرید هدیه تبلیغاتی از سایت جوپنزا

سایت جوپنزا یکی از بهترین و معتبرترین سایت­ها در زمینه فروش محصولات و هدایای تبلیغاتی است. شما می­توانید انواع محصولات از جمله ست­های مدیریتی تبلیغاتی، ساعت­های تبلیغاتی، لیوان­های تبلغاتی، کیف­ تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی، فلش­ تبلیغاتی، ساک­های دستی تبلیغاتی و … را با بهترین کیفیت و مناسب­ترین قیمت از طریق این سایت تهیه کنید. خرید آنلاین این امکان را به شما می­دهد تا محصولات موجود در سایت را با دقت بررسی کرده و سپس محصول مورد نیاز خود را در تعداد دلخواه سفارش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در مجموعه جوپنزا تماس بگیرید. این عزیزان به شما کمک می­کنند تا با توجه به نیاز، بودجه و هدف تبلیغاتی خود، بهترین و مناسب­ترین محصولات و هدایا را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *