چاپ آرم روی بگ تبلیغاتی پارچه ای 

چاپ آرم روی بگ تبلیغاتی پارچه ای 

چاپ آرم روی بگ تبلیغاتی پارچه ای 

یکی از بهترین و پر کاربرد ترین هدایای تبلیغاتی که امروزه بسیار استفاده می‌شود ساک دستی پارچه ای یا چاپ آرم روی بگ تبلیغاتی پارچه ای است.از این ساک دستی ‌ها به عنوان دسته بندی و نگهداری محصولات خریداری شده در فروشگاه ‌ها و مراکز خرید استفاده می‌شود.ساک دستی نه تنها در بوتیک ها، فروشگاه ها، فست فود ها و بنگاه های مختلف تجاری و اقتصادی که فروشنده کالا و یا محصولات مختلف هستند ، بلکه در بسیاری از موسسات و شرکت هایی که صرفا نیاز به معرفی خدمات خود در قالب ارائه هدایای تبلیغاتی و حضور در نمایشگاه ها دارند، مورد استفاده وسیع قرار می گیرد . استفاده از ساک دستی تبلیغاتی هم برای حمل راحت تر محصولات شما توسط مشتری هم برای تبلیغات بسیار مفید و موثر می باشد .

ویژگی ساک دستی تبلیغاتی

ساک دستی پارچه ای امروزه یکی از پر کاربرد ترین هدایای تبلیغاتی است مانند چاپ آرم روی بگ تبلیغاتی پارچه ای که برای بسته بندی کالاهای خریداری شده توسط فروشگاه های مختلف به مشتریان ارائه میشود. ساک دستی‌های تبلیغاتی مانند بیلبورد های متحرکی هستند که کمک می‌کنند پیام شرکت شما با گشتن مداوم در فضاهای مختلف در ذهن مردم باقی بماند و تأثیر تبلیغاتی زیادی بر برند سازی و تبلیغات شما دارند.
ساک دستی پارچه ای یکی از محصولات پر مصرف در حوزه تبلیغات است همچنین ساک دستی تبلیغاتی از نظر جنس و ابعاد به چند دسته تقسیم میشوند مانند ساک دستی مقوایی، پرسی، برزنتی، پارچه ای، کاغذی، سوزنی. ساک دستی تبلیغاتی یا ساک های خرید امروزه در اشکال گوناگون و متریال مختلف همراه با جلوه های بصری خلاق، نقش بزرگی در قوانین فروشگاه داری و یا برندینگ به عهده دارند. طوری که میتوان ساک دستی تبلیغاتی را در خیابان و مراکز خرید در هر کشور و هر فرهنگی به راحتی مشاهده کرد.
ساک دستی پارچه ای ، یکی از اقلامی است که می ‌توانید به عنوان تبلیغات، روی آن حساب کنید. لازم نیست که حتما این ساک دستی سوزنی ، از طریق خود شما به دست مشتری برسد.
لزومی ندارد که حتما محصولی برای فروش داشته باشید تا آن را در پاکت پارچه ای قرار دهید. میتوانید ساک دستی مورد نیاز برای فروشگاه‌ های مختلف را تهیه کنید و از آنها بخواهید که با این روش، توزیع آنها را بر عهده بگیرند. ساک دستی پارچه ای کاربردی است.
ساک دستی پارچه ای کاملا کاربردی و مورد نیاز است. همه ما وقتی به خرید می‌‌رویم با چندین کیسه پلاستیکی به خانه بر میگردیم.

مزایای استفاده از ساک دستی

ساک دستی می‌تواند جایگزین خوبی برای این همه پلاستیک باشد. اکثر افراد، یک ساک دستی پارچه ای در کیف خود دارند تا از مصرف بی‌ رویه‌ ی پلاستیک جلوگیری کنند. از این فرصت استفاده کنید و نام تجاری خود را به همه دوستداران طبیعت معرفی کنید.

 قابلیت شستشو

انواع ساک دستی پارچه ‌ای اعم از ساک دستی برزنتی یا ساک دستی سوزنی کاملا قابل شستشو با دست و ماشین لباسشویی هستند.
همین امر محبوبیت آن‌ها را در میان مشتریان افزایش میدهد و سبب می‌شود بسیاری از شرکت‌ها به‌ عنوان هدایای تبلیغاتی از این محصولات استفاده کنند. شما می ‌توانید یک ساک دستی سوزنی را بارها بشویید و مجددا استفاده کنید. ساک دستی برزنتی هم دوام بسیار بالایی دارد و پس از چندین بار شستشوی متناوب همچنان سالم بوده و قابلیت استفاده دارد.

 قابلیت استفاده در بلند مدت

یکی از مزایای دیگر، قابلیت استفاده در بلند مدت است؛ زیرا این ساک‌ های پارچه ‌ای از مواد اولیه قابل شستشو تهیه می‌شوند و برخلاف کیسه های نایلونی یک ‌بار مصرف این قابلیت را دارند که بارها شسته شده و مورد استفاده قرار بگیرند.
ساک دستی پارچه ای فضای کافی برای طراحی دارد. ساک دستی نسبت به بسیاری از اقلام دیگر تبلیغاتی، فضای بیشتری برای طراحی دارد. چون فضای بزرگتری دارد، به راحتی می توانید در طراحی آن خلاقیت داشته باشید. علاوه بر نام برند، لوگو و اطلاعات تماس، می‌ توانید یک طرح اختصاصی جذاب برای مشتریان خود طراحی کنید. از هر دو طرف ساک دستی پارچه ای می توانید استفاده کنید و اگر مایل باشید می ‌توانید در هر دو طرف آن، طرح مناسبی چاپ کنید.

مزیت هدیه تبلیغاتی ارزان

هدایای تبلیغاتی  مثل چاپ آرم روی بگ تبلیغاتی پارچه ای و هدیه دادن بخشی از سیاستهای بازاریابی و برندینگ کسب و کارها جهت جذب مخاطبان بیشتر است.
 هدیه تبلیغاتی ارزان ابزار بازاریابی قدرتمندی در دست کسب و کارهاست تا به وسیله آن خود را به مشتری معرفی نمایند و در ذهن مخاطب ماندگار شوند.
هدیه تبلیغاتی ارزان باید مخاطب را به یاد شما بیندازد و بتواند با مخاطب ارتباط و تعامل برقرار نماید و این دلیل بر این نیست که حتما باید از هدایای تبلیغاتی خاص و هدایای تبلیغاتی جدید استفاده نمایید، بلکه میتوان با کمی خلاقیت در طراحی از هدایای تبلیغاتی خلاقانه استفاده نمود مانند چاپ آرم روی بگ تبلیغاتی پارچه ای  .
 پیشنهاد می گردد کالایی برای هدیه دادن انتخاب میکنید اول از همه کاربردی باشد، ماندگار باشد و همیشه جلوی چشم مخاطب باشد و از همه مهمتر خلاقانه باشد.
لازم به ذکر می باشد  یکی از روشهای سفارش محصولات تبلیغاتی مراجعه به سایت و سفارش کادو تبلیغاتی می باشد و همچنین مشتریان گرامی میتوانند به صورت حضوری هدایای تبلیغاتی خاص را سفارش دهند.
خرید هدیه تبلیغاتی ارزان و چاپ آرم روی بگ تبلیغاتی پارچه ای و استفاده از آن به عنوان یک روش مؤثر بازاریابی، هزینه‌ ی کمتری نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی دارد. کالاهای تبلیغاتی تنوع زیادی دارند از جمله میتوان به لوازمی که قابلیت آویزان شدن و یا قرار گرفتن بر روی میز کار را دارند، اشاره کرد. بنابراین علاوه بر هزینه‌ ی پایین درصد دیده شدن آن‌ها بسیار بالا می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *