مزایای استفاده از فلاسک تبلیغاتی

فلاسک تبلیغاتی

مزایای فلاسک تبلیغاتی برای برندینگ شرکت ها در چیست؟

هدیه تبلیغاتی می‌تواند از یک نایلون تبلیغاتی نامیده شده تا گرانترین ساعت‌ها و پاوربانک هاو حتی خودرو و …‌

بهترین هدیه تبیغاتی هدایایی هستند که بیشتر و بهتر دیده شوند، مثلا از هدیه‌ای که روی میز کار و یا ساعتی که روی مچ دست بسته می‌شود می‌توان نام برد که از پر بازدیدترین هدایای تبلیغاتی نفیس می‌توانند باشند. محل تبلیغ بر روی هدیه باید در دید مناسب باشد و در این نوع تبلیغ معمولاً در مرکز هدیه صورت می‌گیرد. لزوما بزرگ بودن یا گران بودن یک هدیه تبلیغاتی نمی‌تواند دلیل بر کارآ بودن آن هدیه داشته باشد . مثلا حتی یک خودکار کوچک می‌تواند در این زمینه از یک کیف گرانقیمت ارزشمندتر و مفیدتر باشد.یا حتی فلاسک تبلیغاتی میتواند در تبلیغات بسیار موثر باشد، که در این مقاله بیشتر به آن میپردازیم.

فلاسک یا دمایان ظرفی است که مایعات یا گازها را گرم و سرد نگه می دارد یک بطری شیشه ای، فلزی یا پلاستیکی یا دیواره های میان تهی است که فضای باریک میان دیواره های درونی و بیرونی از هوا خالی شده است همچنین می توان آنها را دو بطری با دیواره های نازک در نظر گرفت که یکی درون دیگری جا می گیرد و در سر فلاسک به هم محکم شده اند.

استفاده از خلاء مانع از انتقال گرما از طریق رسانایی یا همرفت می شود گرمادهی تابشی را ننیز می توان با بهره از روکش بازتابنده در رویه ها به حداقل رسانید.

محتویات فلاسک با دیواره درونی به تعادل گرمایی می رسند دیواره که نازک است و ظرفیت گرمایی پایینی دارد و گرمای زیادی را با محتویات مبادله نخواهد کرد هر چند دمای محتویات کمی اثر می گذارد در دمایی که فلاسک های خلا استفاده می شود و با همچنین فلاسک باید دهانه ای برای افزودن و ریختن محتویات داشته باشد .

با توجه به قوانین ترمودینامیک اشیای گرم یا انتقال گرمای خود به محیط اطرافشان سرد و اشیای سرد با گرفتن گرما از محیط پیرامون خود گرم می شود اساس کار فلاسک جلوگیری از جریان یافتن گرما از خارج به درون ظرف یا از درون ظرف به خارج از آن است حال آن که گرما به ۳ روش از جایی به جای دیگر جریان می یابد این سه روش به صورت زیر میباشند.

هدایت یا نارسایی همرفت تابش در فلاسک

از آنجا که فلاسک دیواره ای از جنس شیشه دارد و شیشه ماده ای عایق است گرما از راه رسانایی جریان پیدا نمیکند همچنین وجود خلاء در فاصله بین دو جداره، از جریان یافتن گرما به صورت همرفت جلوگیری می کند همچنین پوشش نقره ای داخل ظرف از جریان انتقال به صورت تابش جلوگیری می کند در نتیجه این ظرف می تواند مواد گرم و سرد را برای زمانی طولانی بودن آن که دمای آنها تغییر می کند در خود نگه دارد. چیزی که این ویژگی فلاسک را در پی دارد اول از همه جلوگیری از جریان گرما از راه همرفت و پس هدر رفتن گرما به دلیل سطح بازتابنده دیواره است .

خیلی ها به اشتباه فلاکس تلفظ میکنند که معنی دیگری دارد.

فلاسک : ظرفی است که مایعات یا گاز ها را گرم و سرد نگه می دارد .

فلاکس: ماده ای است شمیایی برا تمیز کاری شیمیایی سطوح و پاک کردن اکسایش همان گوگرد سازی در منطقه جوش به کار می رود.

پس فلاسک صحیح است و گفتن کلمه فلاکس معنی دیگری دارد.

فلاسک وکیوم

دارای مکانیزم جلوگیری از نشت مایعاتدارای قابلیت گرم نگه داشتن مایعات تا ۲۴ ساعت ساخته شده از متریال با کیفیت عالی دارای طراحی بازشونده با یک دست

فلاسک تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی پرکاربرد

وجود روش های تبلیغاتی مختلف موجب رقابت بین کسب و کار ها از این جهت شده است ، به همین دلیل استفاده از هدایای تبلیغاتی به عنوان یک روش پربازده بازاریابی میان کسب و کارهای موفق رواج یافته است. هدایای تبلیغاتی جدید بسیاری نیز وجود دارند که بسته به نوع کسب و کار ها مورد استفاده قرار میگیرند. فلاسک تبلیغاتی ، شامل انواع فلاسکها و بطریهای ورزشی میباشد که هدیه ای ارزان و کاربردی جهت امور تبلیغاتی، مورد استفاده قرار میگیرد.

فلاسک تبلیغاتی را میتوان به همه اشخاص جامعه هدیه داد و هدیه ای بسیار جذاب بشمار می آید. با استفاده از فلاسک همیشه و همه جا نوشیدنی تان را چه گرم و چه سرد در کنارتان داشته باشید زیرا این فلاسک ها نوشیدنی شما را برای مدت طولانی گرم یا سرد نگه می دارند.

مزایای فلاسک تبلیغاتی به دلیل استفاده میان وزشکاران، رانندگان، کوه نوردان و مسافران، یکی از کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی میباشد. تبلیغات روی فلاسکهای تبلیغاتی به صورت درج و چاپ لوگو، نام و نشان شرکت و خدمات میباشد. فلاسک چای تبلیغاتی که شامل جنس فلزی و پلاستیکی می باشد و مخصوص نگهداری چای ، آب جوش یا آب سرد به مدت 24 ساعت می باشد و برای هدیه تبلیغاتی بسیارمناسب است. برای چاپ تبلیغات روی فلاسک چای، باید از حک لیزر استفاده شود با توجه به نوع چاپ آن به هیچ وجه چاپ روی بدنه در طولانی مدت پاک نمی شود و این یکی از مزیتهای این نوع کالای تبلیغاتی می باشد. فلاسک تبلیغاتی در میان هدایای تبلیغاتی از جایگاه ویژه ای برخودار است. یکی از دلایل این امر را کاربردی بودن و حجم بزرگ آنها نسبت به خودکار یا جاکلیدی دانست . حجم بزرگتر این محصول باعث میشود تا تبلیغات بر روی آن جلوه ی بهتری داشته باشد.

در زمینه هدایای تبلیغاتی میتوان به زیر گروه های بسیاری اشاره کرد از جمله : ست تبلیغاتی، انواع جاکلیدی جاکلیدی فلزی ،جاکلیدی چوبی و …. جاکارتی، ساعت رومیزی، خودکار، تقویم، موس پد، کلاه، لیوان یا ماگ نیز از دیگر هدایای تبلیغاتی بشمار میروند.

فلاسکهای تبلیغاتی از جمله هدایای تبیلغاتی هستند که دارای انواع مختلف از لحاظ جنس و اندازه میباشند که جهت استفاده افراد مشخصی هدیه داده میشود. فلاسکهای تبلیغاتی میتوانند با کاربرد مناسبی که دارند، وسیله ای مناسب جهت دیده شدن نام برند و کالای تبلیغاتی باشند. به این نکته توجه داشته باشید که هنگام سفارش فلاسک تبلیغاتی در انتخاب تولید کننده هدایای تبلیغاتی مورد نظر دقت لازم را داشته باشید تا یک هدیه با کیفیت و مرغوب را به مخاطبان خود ارائه دهید.

انواع فلاسکهای تبلیغاتی کدامند

فلاسک تبلیغاتی یکی از انواع هدایای تبلیغاتی میباشد که دارای انواع مختلفی میباشد. نوع و شکل فلاسک، جنس و کیفیت فلاسک، رنگ فلاسک از  انواع مختلف این کالا میباشد. فلاسک استیل، دو جداره، بند دار، لیوان دار، دمنوش و شیشه ای که هر کدام میزان مشخصی از آب را داخل خود قرار میدهند از انواع مختلف فلاسکهای تبلیغاتی میباشد. فلاسکها از انواع هدایای تبلیغاتی میباشد که شرکتها و کمپانی ها جهت هدیه دادن به گروه خاصی از افراد، به خرید این نوع کالا مراجعه میکنند. مهم است که مخاطب فلاسکهای تبیلغاتی چه افرادی باشند که بر طبق آنها، انواع فلاسکها با قیمتهای مختلف به عنوان هدایای تبلیغاتی ارائه گردد.

مزایای استفاده از فلاسکهای تبلیغاتی

از مزایای فلاسک تبلیغاتی میتوان به حفظ گرما و حرارت مایع درون فلاسک اشاره نمود. با توجه به اینکه برخی از افراد به دلیل شغلی که دارند، نیاز دارند برای مدت طولانی از خانه یا محل کار دور باشند، جهت استفاده از مایع داغ مانند آب، شیر، قهوه، نسکافه و موارد دیگر، از فلاسک استفاده میکنند. شرکت های تبلیغاتی با توجه به نیاز افراد مختلف جامعه، با چاپ عنوان لوگو و نام و نشان شرکت و محصولات، به تبلیغ محصولات مورد نظر میپردازند.

کلام آخر:

شما به عنوان یک مدیر و صاحب کسب و کار اگر به دنبال ارائه یک هدیه تبلیغاتی موثر به مخاطبان و مشتریان مورد نظر خود هستید فلاسک تبلیغاتی گزینه بسیار مناسبی برای دیده شدن برند شرکت شما میباشد.شما با انتخاب این هدیه تبلیغاتی پرکاربرد برگ برنده را در دیده شدن تبلیغات در دستان خود گرفته اید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *