ماگ تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی موثر

لیوان تبلیغاتی

بدون شک همه ما در روز بارها و بارها از لیوان و ماگ تبلیغاتی یک هدیه تبلیغاتی موثر استفاده میکنیم.لیوان های تبلیغاتی میتوانند با توجه به ظاهر و شکل های مختلف و زیبایشان مورد توجه مخاطبان قرار بگیرند.

امکان درج لوگو   چاپ برند هم بر روی انواع این لیوان ها وجود دارد، پس چه گزینه ای بهتر از این هدایای تبلیغاتی تاثیر گذار که هر روزه هم مشتریان شما از آن استفاده میکنند و این باعث میشود برند چاپ شده روی لیوان دیده شود و در ذهن ها حک شود و هنگام خرید و مشارکت با شرکت شما خیلی راحت اعتماد میکنند.

لیوان ها همیشه مورد نیاز مخاطبان میباشند و آن را با خود به همه جا حمل میکنند و باعث میشود در همه ی مکان ها نام و لوگو حک شده بر روی لیوان تبلیغاتی شما دیده شود و میزان تاثیر گذاری این هدیه تبلیغاتی به مراتب بالا رود.

انواع مختلفی از چاپ ها و حک را میتوان بر روی این لیوان های تبلیغاتی استفاده کرد.برای لیوان های شیشه ای و چینی و پلاستیکی معمولا از چاپ تامپو که فضای کمتری را اشغال میکند استفاده میکنند.

اما اگر بخواهیم چاپ های بزرگتری را روی لیوان های تبلیغاتی ماگ و فلزی  حک کنیم از لیزر  استفاده میکنند.و برای لیوان های سرامیکی که امکان چاپ عکس و تصویر به صورت رنگی وجود دارد که اگر به صورت طراحی زیبا هم انجام شود میزان جذابیت و تاثیرگذاری اش برای تبلیغات شما چندین برابر میکند.

کدام لیوان به عنوان هدیه تبلیغاتی مناسب تر است

باید در ابتدا مشخص کنیم که بودجه مورد نظری که برای هر هدیه تبلیغاتی در نظر گرفته ایم چقدر است و به چه منظور و برای چه موقعی قرار است کارایی داشته باشد.از لیوان های کاغذی برای مراسم ها و همایش های و تیتراژهای بالا استفاده کرد که قطعا این هدیه یک بار مصرف است و عمر تبلیغی خیلی کوتاهی دارد.

لیوان پلاستیکی تبلیغاتی عمر متوسطی دارند و قیمت نسبتا ارزانی دارند.این هدیه تبلیغاتی قابلیت چاپ لوگو و تبلیغ را بصورت چند رنگی با استفاده از چاپ تامپو دارد و میتوان براساس سفارش رنگ داخل و بیرون آن را تغییر داد و به نسبت خوبی بر روی مخاطب تاثیرگذار میگذارد اما به خاطر مواد پلاستیکی که برای ساخت این لیوان استفاده شده است از نظر بهداشتی برای مایعات گرم توصیه نمی شود.

مزایای استفاده از لیوان تبلیغاتی به عنوان هدیه تبلیغاتی

  • مقرون ‌به‌ صرفه بودن
  • اگر لیوان‌ تبلیغاتی را به صورت عمده سفارش دهید، علاوه بر اینکه قیمت کل آن خیلی کمتر میشود، امکان دارد تخفیف‌های خوبی نصیبتان شود.
  • حتی اگر بخواهید یک لیوان تک رنگ چاپ کنید هم  هزینه آن خیلی نمیشود و مطمئن هستید که این لیوان دائما برند شما را تبلیغ میکند.
  • سود و بازگشت سرمایه لیوان‌های تبلیغاتی در مقایسه با سایر انواع تبلیغات، از جمله هزینه‌های زیاد تبلیغات در تلویزیون و رادیو، خیلی بیشتر است.
  • از دیگر مزایای این هدیه تبلیغاتی افزایش در معرض دید قرار گرفتن.
  • مهم‌ترین مزیت استفاده از لیوان تبلیغاتی این است که برند خود را با کالایی که تقریبا هر روز استفاده می‌شود، بیشتر در معرض دید مشتری‌ها و مخاطبین هدف قرار می‌دهید.
  • از آنجایی که اکثر کارکنان دوست دارند چای یا قهوه خود را در محل کار خود بنوشند، از لیوان‌های تبلیغاتی استفاده می‌کنند. برخی‌ نیز از لیوان‌های مسافرتی قابل‌حمل استفاده می‌کنند و همین باعث می‌شود افراد بیشتری لیوان تبلیغاتی شما را ببینند.
  • هرچه افراد بیشتری لوگوی شما را ببینند، مشتری‌های بیشتری به سوی شما جذب می‌شوند.
  • استفاده از لیوان تبلیغاتی بهترین راه برای جذب مشتری.
  • معمولا مدیران و صاحبان کسب و کار وقتی مناسبت های خاص نزدیک است به فکر تهیه کردن هدایای تبلیغاتی برای مشتریان و مخاطبان جدید هستند‌‌.
  • این کار بسیار هوشمندانه است چرا که بهترین کار تبلیغاتی استفاده از هدایای تبلیغاتی است.
  • هدایای تبلیغاتی زیادی وجود دارند که میتوان بر روی آنها نام و برند شرکت خود را چاپ و به مخاطبان بسیاری هدیه کرد.
  • اگر میخواهید با قیمت مناسب بسیاری از مخطبان را جذب خود کنید لیوان های تبلیغاتی گزینه ی مناسبی برای هدیه تبلیغاتی است.

در کل هدایای تبلیغاتی میتواند تا اندازه ی زیادی برند را برجسته و بر یر زبانها بیندازد.

برخی از هدایای تبلیغاتی بسیار پرهزینه هستند و به محض قطع کردن تبلیغات ممکن است در آن مدت نام و برند شما از ذهن ها پاک شود. برای همین استفاده از هدایای تبلیغاتی به طور مکرر مورد توجه مشتری و مخاطب قرار میگیرد باعث میشود به طور دائم نام و لوگو شما در ذهن ها بماند و برای خرید خیلی راحت اطمینان میکنند.

فکرش را بکنید برای مثال وقتی یک لیوان یا ماگ تبلیغاتی سرامیکی که نام و لوگو شما بر روی آن حک شده است، با هر بار استفاده از آن مخاطب برند شما را میبیند و اگر لیوان تبلیغاتی شما با کیفیت و خاص باشد با هر بار استفاده از آن مخاطب احساس رضایت میکند و همین باعث اعتماد مخاطب به برند شما میشود و مسلما یک مشتری همیشگی و وفادار برای شما خواهد شد.

آیا لیوان تبلیغاتی میتواند به برند سازی یک محصول کمک کند

استفاده از لیوان تبلیغاتی چه لیوان فلزی باشد و چه نوع دیگر لیوان ها میتواند به برند سازی و شناخته شدن هرچه بیشتر یک کسب و کار کمک کند.

لیوان های تبلیغاتی دارای انواع مختلفی هستند که در ادامه به چند مورد آن میپردازیم؛

لیوان فلزی تبلیغاتی

این نوع از لیوان ها با توجه به مقاوم بودنشان مورد توجه مخاطبان و مشتریان قرار میگیرد و چون حجم کمی را اشغال میکنند آن را با خود به هرجایی حمل میکنند و از آن استفاده میکنند.

لیوان کاغذی تبلیغاتی

این نوع لیوان ها نیز به دلیل سبک بودن وبهداشتی بودنشان به مراتب مورد استفاده قرار میگیرند. و چون قابل تجزیه میباشند مورد توجه همگان قرار میگیرد.

لیوان سرامیکی تبلیغاتی

این نوع از لیوان ها به خاطر ظاهر زیبایشان مورد توجه همه قرار میگیرند و در اکثر منازل و اداره میتوان از آنها یافت که هر روز از آنها استفاده میشود.

لیوان پلاستیکی تبلیغاتی

این لیوان تبلیغاتی مگر به خاطر سبک بودنشان برای بازاریابی و تبلیغات مناسب باشد.

لیوان حرارتی تبلیغاتی

لیوان حرارتی به خاطر  امکان چاپ برند تجاری شرکتتان بر روی آنها، این نوع هدیه تبلیغاتی را از سایرین متمایز کرده است.

فنجان تبلیغاتی

فنجان تبلیغاتی نیز میتواند گزینه خوبی برای تبلیغات باشد، و همچنین در بسیاری از شرکت ها نیز از فنجان تبلیغاتی برای جلسه ها و استفاده کارمندانشان استفاده میکنند که این مورد میتواند فرصت خوبی برای شناخته شدن و دیده شدن بیشر نام و برند شما شود.

لیوان شیشه ای یا ماگ یخی تبلیغاتی

امکان چاپ بر روی بدنه این ماگ ها یا لیوان شیشه ای تبلیغاتی هم وجود دارد و میتواند گزینه خوبی برای هدیه تبلیغاتی شما باشد.

آرم و لوگو را می توان در یکطرف و یا دو طرف لیوان چاپ نمود. اگر یک طرف لیوان تبلیغاتی چاپ شود، معمولا هنگام استفاده از لیوان و نوشیدن چای یا آب آرم شرکت دیده نمی شود. اما اگر در دوطرف چاپ زده شود به هرگونه ای که لیوان را در دست بگیریم، چپ دست – راست دست، باز هم آرم و برند شرکت دیده میشود.

عمر این لیوان های تبلیغاتی معمولا بالا است و در انواع مختلف مزایای مختلفی دارند.

هدف استفاده از لیوان تبلیغاتی به عنوان هدیه تبلیغاتی

یک مدیر موفق برای ارائه هدیه تبلیغاتی ابتدا می اندیشد که هدیه ای را انتخاب کند و به مخاطبانش هدیه دهد که تاثیر زیادی بر روی ذهن مخاطب بگذارد و نام شرکتشان در ذهن ها حک شود.

هدف از انتخاب لیوان به عنوان هدیه ی تبلیغاتی ماندگار شدن برند شرکت در ذهن ها است.چرا که وسیله ای است که هر روز از آن استفاده میشود و در معرض دید بقیه قرار میگیرد.
پس لیوان های تبلیغاتی میتوانند بهترین انتخاب یک مدیر موفق به عنوان هدیه تبلیغاتی در راستای دیده شدن برند و ماندگار شدن برند در ذهن ها میشود، این یعنی رسیدن مدیران به اهدافشان که با انتخاب این هدیه تبلیغاتی موثر به آن میرسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *