استفاده از فلاسک تبلیغاتی دماسنج دار در تبلیغات

فلاسک تبلیغاتی دماسنج دار

از سال 1892 فلاسک دماسنج دار اهمیت بسیار زیاد خود را به جهان ثابت کرده است. این اهمیت و محبوبیت فلاسک دماسنج دار دوباره توسط شرکت ها و سازمان ها به عنوان فلاسک تبلیغاتی دماسنج دار تعریف شده است. چه بخواهید آن را برای خود تهیه کنید و چه بخواهید آن را به عزیزانتان هدیه دهید، فلاسک تبلیغاتی دماسنج دار می تواند اهمیت خود را در همه جا پیدا کند.

فلاسک دما سنج دار نه تنها مفید است، بلکه برای گرم یا سرد نگه داشتن مایعات با توجه به نیاز شما در آب و هوای مختلف ضروری است. محصولات ارائه شده بادوام، مستحکم، بادوام هستند و هرگز با عملکرد با کیفیت شما را تحت تاثیر قرار نمی دهند. فلاسک تبلیغاتی دماسنج دار بسته به مدلی که انتخاب می کنید می تواند برای هر نوع کاربرد مناسب باشد و نمی توان به سادگی بر مواد اولیه برجسته ای که از آنها ساخته شده است تأکید کرد. از نظر انتخاب مدل، فلاسک دما سنج دار با مدل‌های دماسنج برای شما کم نیست.

فلاسک تبلیغاتی ر در رنگ ها، مدل ها، شکل ها و اندازه های متمایز بر اساس نیازهای خاص شما نمایش داده می شود. این فلاسک، با دماسنج بسیار مفید است و می توانید آن را به راحتی در هر مکانی حمل کنید. صرف نظر از اینکه شما یک فرد مسن هستید یا یک پسر جوان یا خانم و فردی که سبک متفاوتی را انتخاب می کند، انواع فلاسک دما سنج دار در اختیار شما قرار دارد.

 

فلاسک دماسنج دار هوشمند

این فلاسک هوشمند به عنوان هدایای تبلیغاتی همیشه می تواند دمای مایع داخل آن را به شما بگوید. بله، شما می توانید گرمی یا سردی محتوای آن را کنترل کنید زیرا دارای سنسور دما هوشمند برای اندازه گیری آن است. با ضربه زدن روی صفحه نمایش LED آن، خواندن دما را بر حسب سلسیوس به شما نشان می دهد. این واقعا مفید است، بنابراین می توانید قبل از نوشیدن آن، دمای آن را بدانید. علاوه بر این، درب صفحه نمایش دیجیتال لمسی آن عمر باتری طولانی تری دارد و نیازی به شارژ ندارد. اکنون که مطمئناً یک ویژگی هوشمند برای فلاسک دما سنج دار است.

 

ظروف نوشیدنی برای تبلیغات

 

آیا می خواهید به مشتریان یا کارمندان خود کمک کنید تا در سرما گرم بمانند؟ به مجموعه فلاسک تبلیغاتی دما سنج دار نگاهی بیندازید.فلاسک های چاپی انتخابی عالی برای هدیه تبلیغاتی به خصوص در ماه های زمستان است. می توانید به مشتریان یا کارمندان خود کمک کنید تا نوشیدنی های گرم را در حین سفر به محل کار خود گرم نگه دارند. آنها باید سپاسگزار باشند که قهوه‌ و چایی صبحگاهی‌شان بعد از رفت و آمد به محل کار هنوز گرم است.

فلاسک های چاپ شده را می توان در خارج از دفتر نیز استفاده کرد. شاید مشتریان یا کارمندان شما بخواهند از یک نوشیدنی گرم لذت ببرند در حالی که بچه ها را در آخر هفته بازی فوتبال را تماشا می کنند یا آنها را به پارک می برند. واقعاً کاربردهای بسیار زیادی برای فلاسک های تبلیغاتی دما سنج دار وجود دارد، به این معنی که شرکت شما می تواند با سرمایه گذاری در فلاسک های چاپی، بیشترین برند را به دست آورد.

همه فلاسک های تبلیغاتی دما سنج دار می توانند با لوگو یا پیام بازاریابی شما چاپ شوند. چاپ را می توان در چهار رنگ نقطه ای انجام داد. همه فلاسک های چاپی ما حاشیه های چاپ سخاوتمندانه ای را ارائه می دهند، بنابراین می توانید با افتخار به برند خود ببالید. اگر برای انتخاب فلاسک شخصی مناسب برای خود به کمک نیاز دارید، یا می خواهید در مورد آثار هنری خود کمک بگیرید، با مشاوران تبلیغاتی ما تماس بگیرید.

 

فلاسک های حرارتی چاپ شده سفارشی برای هر مخاطبی عالی هستند

 

فلاسک های تبلیغاتی دما سنج داراقلام کالایی عالی را برای فروش مستقیم به مشتریان شما در کافه ها، رستوران ها، استودیوهای یوگا، فروشگاه های هدیه و موارد دیگر می سازند. فلاسک های حرارتی شخصی سازی شده عملکرد و قابلیت حمل بیشتری نسبت به نمونه های یکبار مصرف خود ارائه می دهند و همچنین برای محیط زیست بهتر هستند. هنگامی که صحبت از محل کار می شود، فلاسک های تبلیغاتی دما سنج دار یک حرکت خوب برای قدردانی یا هدیه شرکتی برای کارمندان، سهامداران، مشتریان و سرمایه گذاران هستند تا بتوانند از نوشیدنی انتخابی خود در دمای مورد نظر لذت ببرند.

 

وقتی صحبت از هدایای تبلیغاتی به میان می‌آید، فلاسک‌های حرارتی مارک دار باعث می‌شوند تا مشتریان بالقوه و مشتریان بیشتری را به سمت کسب‌وکارتان سوق دهید. شما می توانید فلاسک های تبلیغاتی دما سنج دار را در نمایشگاه ها پخش کنید یا حتی یک برنامه وفاداری مشتری ایجاد کنید و برای پیوستن به لیست پستی خود یا رسیدن به اهداف بازاریابی دیگر، یک قمقمه حرارتی سفارشی رایگان با آرم برند خود ارائه دهید.

طراحی

 

فلاسک دما سنج دار از دو ظرف تشکیل شده است که یکی در داخل دیگری قرار می گیرد و در گردن به هم متصل می شود. شکاف بین دو مخزن تا حدی از هوا خارج می شود و خلاء جزئی ایجاد می کند که باعث کاهش رسانش یا همرفت گرما می شود. انتقال حرارت توسط تشعشعات حرارتی ممکن است با نقره ای شدن سطوح فلاسک رو به شکاف به حداقل برسد، اما اگر محتویات فلاسک یا محیط اطراف آن بسیار داغ باشد، می تواند مشکل ساز شود.

 

از این رو فلاسک های دما سنج دارمعمولاً محتویات را زیر نقطه جوش آب نگه می دارند. بیشتر انتقال حرارت از طریق گردن و دهانه فلاسک انجام می شود، جایی که خلاء وجود ندارد. فلاسک های دما سنج معمولاً از فلز، شیشه بوروسیلیکات، فوم یا پلاستیک ساخته می شوند و دهانه آن ها با چوب پنبه یا پلاستیک پلی اتیلن بسته می شود.این فلاسک ها اغلب به عنوان ظروف حمل و نقل عایق استفاده می شوند.

فلاسک های بسیار بزرگ یا بلند گاهی اوقات نمی توانند به تنهایی فلاسک داخلی را به طور کامل از گردن پشتیبانی کنند، بنابراین پشتیبانی اضافی توسط فاصله دهنده ها بین پوسته داخلی و خارجی ارائه می شود. این اسپیسرها به عنوان یک پل حرارتی عمل می کنند و تا حدی خواص عایق فلاسک را در اطراف ناحیه ای که اسپیسر با سطح داخلی تماس می گیرد کاهش می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *