علت استقبال از خودکار تبلیغاتی

خودکار تبلیغاتی

به دلیل استفاده همگانی و هزینه به نسبت ارزان و مناسب باعث استقبال از خودکار تبلیغاتی شده است. به خصوص شرکت‌ها و برندهایی که در نمایشگاه‌های تخصصی خود شرکت می‌کنند حتما از خودکار پلاستیکی به عنوان کوچکترین هدایای تبلیغاتی استفاده می‌‌کنند. خودکار تبلیغاتی چند دسته هستند: خودکارهای پلاستکی، خودکارهای فلزی، خودکارهای مدیریتی.

ویژگی‌های یک خودکار تبلیغاتی خوب

خودکارهای تبلیغاتی با سطح مقطع سه‌ گوش در نوشتن مطالب از خودکار تبلیغاتی با سطح مقطع دایره‌ای بهتر هستند.خودکارهای تبلیغاتی که دارای پوششی نرم لاستیکی هستند باعث ناراحتی انگشتان ما در طول نوشتنمان نمیشوند. شاید دیده باشید که بسیاری در موقع نوشتن خودکار را فشار میدهند تا نوشته های آنها پررنگ تر به نظر برسد اینگونه افراد پس از زمانی خاص دچار درد انگشت می شوند که باید از خودکارهایی که از روکش لاستیکی نرم دارد استفاده کنند.

از دیگر مواردی که یک خودکار تبلیغاتی لوکس را از یک خودکار تبلیغاتی ارزان قیمت بی کیفیت جدا میکند، کیفت بالای جوهر آن است که در روانویسی خودکار تبلیغاتی نقش زیادی دارد. قیمت خودکار تبلیغاتی نقش مستقیمی در کیفیت آن هم دارد.

قیمت خودکار تبلیغاتی

قیمت خودکار تبلیغاتی به عواملی مانند کیفیت آن بستگی دارد. مثلا شما میتوانید خودکار ارزان زیر ۱۰۰۰ تومان هم پیدا کنید ولی حواستان به این موضوع باشد که کیفیت حرف اول و آخر را میزند اگر آن خودکار بد باشد برند شما هم زیر سوال میرود.

حداقل تعداد سفارش خودکار

حداقل سفارش خودکار ، برای خودکار تبلیغاتی فلزی ۲۰۰ عدد و برای خودکار تبلیغاتی پلاستیکی ۱۰۰۰ عدد می باشد.

سریع‌ترین زمان برای چاپ خودکار چقدر است

چاپ روی خودکار بیشتر ۲ تا ۳ روز کاری زمان میبرد. با پرداخت هزینه بیشتر میتوان این زمان را به یک روز تغییر داد.

معرفی خودکار تبلیغاتی پلاستیکی

خودکار تبلیغاتی پلاستیکی ابزاری جدید و پیشرفته و نوین است که برای نوشتن مطالب کاربرد دارد. خودکار پلاستیکی تبلیغاتی به دلیل ارزان بودن همیشه انتخاب اول شرکت ها و موسسات برای حضور در نمایشگاه ها می باشد.

داخل خودکار لوله ای استوانه ای شکل و باریک وجود دارد که داخل آن جوهر چسبناک ریخته میشود و در پایین این لوله که نوک خودکار هم به آن میگویند گوی کوچکی که از جنس فلز است قرار دارد که با چرخش آن جوهر مکیده و به نوک آن منتقل میشود و ما برای نوشتن از آن استفاده می کنیم. خودکار تبلیغاتی از انواع قلم ها به شمار می آید.

ابزارهایی که امروزه برای نوشتن و یادداشت کردن و نت برداری از آنها استفاده می شوند کم نیستند. از جمله این وسایل می توان به تبلت یا لپ تاپ و یا ویس رکورد برای ضبط کردن و بوسیله گوشی موبایل فیلم برداری کردن؛ همه این ابزارها کاربردهایی مشترک با هم دارند که نوشتن و ضبط کردن از خصوصیات مشترک آنها است.

اما امروزه هنوز افرادی برای یادداشت کردن از خودکار فلزی تبلیغاتی یا خودکار تبلیغاتی پلاستیکی استفاده میکنند. شاید بعضی از آنها توان خرید وسایل بالا را ندارند و قیمت خودکار پلاستیکی برایشان به صرفه تر است، اما در بیشتر مواقع به دلیل راحتی و در دسترس بودن از آن استفاده می کنند.همه این دلایل موجب افزایش استقبال از خودکار تبلیغاتی می شود.

خودکار‌های تبلیغاتی پلاستیکی هدایای تبلیغاتی ارزان

خودکارهای تبلیغاتی پلاستیکی مناسب هدیه دادن در نمایشگاه‌ها و به همه بازدیدکنندگان از غرفه می‌باشد. این هدایا جزو هدایای بسیار ارزان قیمت محسوب می‌شود و بسیار کاربردی است. حداقل تعداد سفارش خودکار‌های تبلیغاتی پلاستیکی هزار عدد می‌باشد. خودکارهای تبلیغاتی موجود در مجموعه جوپنزا از جنس درجه یک و مرغوب تهیه شده و همه مغزی‌ها نو و روان و به رنگ آبی می‌باشد.

چرا خودکار‌های تبلیغاتی هدیه دهیم

ارسال پیام برند توسط خودکار تبلیغاتی یک کار رایج در بازار است که همه ب رقبای شما آن را انجام می‌دهند، برای همین از این ابزار پربازده غافل نشوید. استقبال از خودکارهای تبلیغاتی موثرترین و قابل اجراترین راه برای تبلیغ نام تجاری شما حتی در بودجه کم هستند.

خودکار‌های تبلیغاتی هدیه های کم هزینه

استقبال از خودکار تبلیغاتی یکی از کم هزینه ترین اقلام تبلیغاتی در نقطه فروش محسوب می شوند و کمک بسیار زیادی به پیش برد اهداف بازاریابی و فروش دارند و به همین دلیل است که برای کمپین بازاریابی، سمینارها، همایش ها، نمایشگاه معاملات یا رویداد خود به آنها نیاز دارید. هرچند که بخشی از بازار ست‌های خودکار و خودکارهای تبلیغاتی، لوکس محسوب می شوند و قیمت‌های بالایی دارند، اما در مجموع قیمت انواع خودکار برای حجم انبوه تبلیغات واقعا مناسب هستند.

معرفی خودکار و روان‌نویس مدیریتی

خودکارهای مدیریتی، همان خودکارهای فلزی هستند که با کیفیت بهتر و طراحی خاص‌تر و متریال مرغوب‌تر هستند. معمولا از جنس استیل هستند و در بعضی ها از نقش مس‌کاری استفاده می‌شود. همان طور که از اسم این خودکارها مشخص است مناسب هدیه به مدیران و کارشناسان می‌باشد.

حداقل تعداد سفارش خودکار‌های تبلیغاتی مدیریتی از 30 عدد می‌باشد. پیشنهاد ما برای تاثیرگذاری بیشتر در صورتی که اسم هدیه گیرنده از قبل مشخص شده باشد، این است که اسم را بر روی بدنه خودکار لیزر کنید. برای این خودکار هم چاپ حک  مورد استفاده قرار می‌گیرد.

چگونگی چاپ روی خودکار پلاستیکی

چاپ روی خودکار تبلیغاتی را می توان از قدیمی ترین روش های استفاده از هدایای تبلیغاتی نامید، که می تواند در زمانی کم و با هزینه ای کم برند شما را به مخاطبانتان بشناساند. افرادی که در زمینه بازاریابی و تبلیغات و کمک به شرکت ها برای رشد و توسعه فعالیت می کنند همیشه یکی از هدایای تبلیغاتی را به شرکت ها معرفی میکنند که با ریسک پایین تبلیغات خود را انجام دهند، همین خودکار‌های تبلیغاتی پلاستیکی یا فلزی است.

نقش پر رنگ استفاده از هدایای تبلیغاتی مثل استقبال از خودکار تبلیغاتی بر هیچ کس پوشیده نیست اما هنوز شرکت ها برای تبلیغات و استفاده از خودکار تبلیغاتی با کیفیت تردید دارند که با تحقیق میان افراد و شرکت هایی که از این هدیه تبلیغاتی برای معرفی برند خود استفاده کردند به این نکته می رسند که این هدیه تبلیغاتی می تواند به برند انها در معرفی به بازار بسیار کمک کند.

رنگ و فونت متن بر روی خودکار‌های تبلیغاتی چقدر اهمیت دارد

رنگ و فونت متن ها را به گونه ای تعیین کنید که به راحتی قابل تشخیص و خوانا باشند. شما با این کار کسب و کار خود را تبلیغ میکنید، ولی شما با گروهی از مشتریان سروکار دارید که واجب نیست آنها‌ را متقاعد کنید. آنها شما را به خیر و خوبی میشناسند و به شما متعهد می‌باشند و این کار فقط یک تشکر مختصر از وفاداری آنان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *