ساک دستی پارچه ای ماندگارترین ابزار تبلیغاتی 

برند سازی با چاپ ساک دستی تبلیغاتی

ساک دستی پارچه ای یک ابزار تبلیغاتی بسیار کاربردی بعنوان ساک خرید، ساک دستی تبلیغاتی و بسته بندی می باشد.ماندگاری ساک دستی تبلیغاتی بالا می باشد. بیشتر فروشگاه ها برای ارائه و فروش محصولات خود از آن استفاده میکنند و برند خود را تبلیغ می کنند.

جنس ساک دستی پارچه ای، پارچه سوزنی یا اسپان باند میباشد. این ابزار تبلیغاتی دوستدار محیط زیست است.

یکی از محبوب ترین ساک دستی های تبلیغاتی، ساک دستی پارچه ای میباشد؛

زیرا از لحاظ جنس و ماندگاری نسبت به ساک دستی های دیگر، بهتر و با کارایی بالاتری میباشد.

معرفی ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی

همانطور که میدانید ساک دستی تبلیغاتی، از موثرترین روش برای تبلیغات و عرضه محصولات مشتریان گرامی در نظر گرفته شده است.

ساک دستی پارچه ای برای آسان کردن حمل کالای خریداری شده برای مشتری استفاده میشود.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که قصد داشته باشید کالایی سنگین را حمل کنید و میدانید نمیتوانید از نایلون یا پاکت‌های کاغذی یا پلاستیکی برای حمل آن، شما به استفاده از ساک دستی سوزنی یا پارچه ای نیاز دارید. این ساک دستی به راحتی میتواند  تا ۱۰ کیلو را حمل کند.

ساک دستی پارچه ای چه کاربردهایی دارد

از ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی برای حمل و بسته بندی لوازم و کالاهای مختلف بخصوص در فروشگاه یا نمایشگاه ها استفاده می شود.

فروشندگان نام یا لوگوی برند خود را روی این ساک های پارچه ای چاپ می کنند و آن را به همراه کالای خریداری شده توسط مشتری یا هدایای تبلیغاتی در نمایشگاه به افراد مختلف می دهند.

مشتریانی که ساک دستی های تبلیغاتی شما را در مسیر های زیادی با خود حمل میکنند و بسیاری از مردم لوگو یا نام برند شما را بر روی ساک دستی پارچه ای می بینند، این کم هزینه ترین و مقرون به صرفه ترین روش تبلیغاتی میباشد و از طرف دیگر هم شما با ارائه این هدایای تبلیغاتی، به حفاظت از محیط زیست هم کمک می کند.

امروزه استفاده از کیسه های پلاستیکی خیلی افزایش پیدا کرده است که به طبیعت آسیب زیادی می رسانند، به همین دلیل تیم شرکت تبلیغاتی جوپنزا برای کاهش مصرف پلاستیک و کمک به محیط زیست اقدام به تولید ساک دستی پارچه ای کرده است.

هدایای تبلیغاتی زنانه

ویژگی های ماندگاری ساک دستی تبلیغاتی پارچه ای

برعکس پلاستیک های یک بار مصرف از ساک دستی پارچه ای بارها و به مدت طولانی می توانید استفاده کنید؛

زیرا مانند پلاستیک و نایلون ها مچاله نمی شوند و شکل ظاهری خود را از دست نمی دهد. و این ساک پارچه ای قابل شستشو میباشد و می توان مواد خوراکی را هم در آن قرار داد زیرا مانند نایلون از مواد شیمیایی ساخته نشده و برای سلامتی انسان هم ضرری ندارد.

این نوع ساک دستب پارچه ای از جنس غیربافته تولید می شود که به آن ساک پارچه ای سوزنی هم می گویند.

این نوع پارچه در گرماژ ۶۰ و ۹۰ وجود دارد، ساک دستی پارچه ای که با گرماژ ۹۰ تولید می شود مناسب برای حمل کالاهای سنگین تر میباشد و مقاوم و محکم تر است.

ساک پارچه ای تبلیغاتی با قابلیت چاپ هرگونه طرح تبلیغاتی و اندازه ها و رنگ های مختلفی قابل سفارش و تولید میباشد، ماندگاری چاپ ساک پارچه ای بسیار بالا میباشد و با شستشو هم به هیچ عنوان پاک نخواهد شد.

چاپ ساک دستی پارچه ای به چه صورت انجام میشود

چاپ بر روی ساک پارچه ای تبلیغاتی که به روش چاپ سیلک انجام می شود می تواند یک رو یا دو رو باشد و همینطور رنگ های دلخواه را می توان برای چاپ این تبلیغات انتخاب کرد.

در شرکت جوپنزا رنگ های با کیفیتی در چاپ طرح بر روی ساک پارچه ای مورد استفاده قرار می گیرند تا به مرور زمان و در برخورد با آب و غیره از بین نروند.

روش چاپ سیلک بر روی ساک پارچه ای توسط یک توری با سوراخ های بسیار ریز صورت می گیرد که مخصوص چاپ تصاویر است.

ساک دستی پارچه ای علاوه بر سایز و رنگ های متفاوت از چند نوع دستگیره متفاوت هم استفاده میشود که همگی این ویژگی ها به سلیقه مشتری سفارش داده میشود.

دوخت این نوع ساک پارچه ای بدون استفاده از نخ و به صورت پرسی می باشد و استحکام بسیار بالایی دارد و انواع کالاها را می توان با استفاده از آن حمل کرد.

استفاده از ساک دستی پارچه ای چه مزایایی به دنبال دارد

از مزایای استفاده از ماندگاری ساک دستی تبلیغاتی می توان به حمل آسان کالای خریداری شده برای مشتری و همچنین حمل کالاهایی که با پلاستیک امکان پذیر نیست و ممکن است پلاستیک پاره شود، ماندگاری و دوام بسیار بالاتر نسبت به کیسه های نایلونی، امکان چاپ هرگونه طرح و لوگوی تبلیغاتی بر روی ساک پارچه ای و ماندگاری بیشتر طرح نسبت به کیسه پلاستیکی و همچنین سازگاری با محیط زیست و جلوگیری از قطع درختان اشاره کرد.

ساک دستی پارچه ای تنها یک ساک ساده برای خرید نیست، بلکه یک بیلورد متحرک برای افرادی که برند یا لوگوی خود را بر روی آن حک می کنند محسوب می شود که بسیار ارزان تر از تبلیغات تلویزیونی، بیلبورد های خیابانی و انواع دیگر تبلیغات می باشد.

استفاده از ساک دستی پارچه ای به عنوان یک کالای تبلیغاتی یکی از روش های موثر در زمینه مارکتینگ است که امروزه رواج زیادی هم پیدا کرده است.

یکی از پربازدید ترین مکان ها برای نمایش کالا یا خدمات مختلف نمایشگاه ها هستند که در هر فصلی از سال برگزار می شوند و بسیاری از افراد در هر سن و سال و از هر قشری به بازدید از این نمایشگاه ها می آیند.از دیگر محصولات می توان به ماسک تبلیغاتی اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *