ساعت رومیزی تبلیغاتی چقدر میتواند در تبلیغات تاثیرگذار باشد

ساعت تبلیغاتی

در مقاله قبلی در مورد اهمیت استفاده از ساعت تبلیغاتی به عنوان هدیه تبلیغاتی گفتیم و همچنین در مورد ساعت دیواری تبلیغاتی، در این مقاله میخواهیم تاثیر ساعت رومیزی تبلیغاتی در تبلیغات را بیان کنیم.

ساعت رومیزی یکی از وسایلی است که در انواع مختلف با کاربری‌های متفاوت تولید می‌شود. این ساعت‌ها در مکان‌های مختلف برای نشان دادن ساعت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اگر به عنوان مدیر بازاریابی یک کسب‌وکار در فکر تاثیر ساعت رومیزی تبلیغاتی در تبلیغات برای کارکنان یا مخاطبان خود هستید ساعت رومیزی را در نظر داشته باشید.

هدایای تبلیغاتی کاربردی بیشترین تاثیرگذاری را روی مخاطبان دارند زیرا در طول روز مدام مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ساعت رومیزی هم در طول روز در معرض دید افراد قرار دارد. شما می‌توانید با توجه به بودجه بازاریابی خود ساعت رومیزی را با چاپ لوگو و نام برند خود سفارشی‌سازی کنید و آن را به مخاطبان کسب‌وکار خود هدیه دهید.

ساعت رومیزی

انواع ساعت رومیزی تبلیغاتی

ساعت رومیزی تبلیغاتی انواع مختلف دارد که عبارتند از:
ساعت رومیزی پلاستیکی، ساعت رومیزی چوبی و ساعت رومیزی فلزی انواع ساعت‌های رومیزی هستند که در ادامه مقاله به آنها می‌پردازیم.

۱. ساعت رومیزی پلاستیکی

قاب و بدنه ساعت‌های رومیزی پلاستیکی از جنس پلاستیک یا طلق محکم است که در رنگ‌های متنوع تولید می‌شود. ساعت می‌تواند به شکل عقربه‌ای یا دیجیتال باشد. با توجه به جنسیت و سن مخاطبان می‌توانید ساعت‌ها را در رنگ‌های مختلف انتخاب کنید و سفارش چاپ لوگوی خود را بدهید.

اگر کودکان مخاطب کسب‌وکار شما هستند می‌توانید ساعت رومیزی پلاستیکی را با طرح قهرمان‌های انیمیشنی محبوب کودکان مثل سیندرلا، فروزن، پاندای کونگ‌فوکار، شرک و… تهیه کنید.

معمولا ساعت‌های رومیزی پلاستیکی که به عنوان هدایای تبلیغاتی انتخاب می‌شوند در قسمت پایه دارای فضایی برای چاپ نام برند و لوگو هستند. البته لوگو در فضای پشت عقربه‌ها نیز چاپ می‌شود تا در معرض دید افراد باشد.

۲. ساعت رومیزی چوبی

ساعت‌های رومیزی چوبی در همه دنیا طرفداران زیادی دارد. این ساعت‌ها زیبایی منحصربه‌فردی دارند و علاوه بر نشان دادن زمان به عنوان کالای دکوری برای تزئین فضا مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بنابراین انتخاب کم‌نظیری برای ساعت رومیزی تبلیغاتی هستند. ساعت رومیزی چوبی می‌تواند عقربه‌ای یا دیجیتال باشد.

طراحی ساعت‌های رومیزی چوبی که به منظور هدایای تبلیغاتی انتخاب می‌شوند بسیار متنوع است.

این ساعت‌ها برای مدیران و کارمندان همراه با جاکارتی، جاخودکاری، جاکلیدی، تقویم رومیزی و کاغذ یادداشت ارائه می‌شوند. نام و لوگوی برند به وسیله لیزر روی بدنه ساعت‌های چوبی حک می‌شود.

این ساعت‌ها هدایای تبلیغاتی لوکسی هستند که بیشتر برای مدیران انتخاب می‌شوند.

ساعت‌های رومیزی چوبی روی میز مدیران و کارمندان در معرض دید افراد زیادی قرار می‌گیرند و نام کسب‌وکار شما را به افراد یادآوری می‌کنند.

۳. ساعت رومیزی فلزی

ساعت‌های رومیزی فلزی با بدنه فلزی تولید می‌شوند. این ساعت‌ها ظاهر زیبا و مدرنی دارند و همچنین از دوام خوبی برخوردار هستند. بنابراین سال‌های زیادی توسط افراد مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ساعت‌های رومیزی فلزی هم در طرح‌های مختلف تولید می‌شوند. طرح شماته‌دار یکی از طرح‌های پرطرفدار این ساعت‌هاست که در ابعاد مختلف در بازار ارائه می‌شوند.

نام و لوگوی برند روی صفحه ساعت پشت عقربه‌ها چاپ می‌شود تا در معرض دید افراد قرار بگیرد. مهم این است رنگ لوگو کاملا در تضاد با رنگ زمینه باشد تا به خوبی دیده شود.

ممکن است مایل باشید برای مخاطبان نوجوان‌ و جوان‌ خود ساعت‌هایی با طرح‌های فانتزی تهیه کنید.

ست رومیزی تبلیغاتی با طرح قلب، سیب، موتورسیکلت، دوچرخه قدیمی، تلویزیون، صورت آدمک و… در بازار وجود دارند که می‌توانید آنها را با چاپ لوگوی برند خود به عنوان ساعت رومیزی تبلیغاتی سفارشی‌سازی کنید.

ساعت رومیزی

ساعت رومیزی یک هدیه تبلیغاتی بادوام

هر نوع ساعت رومیزی که برای هدایای تبلیغاتی انتخاب می‌کنید کیفیت آن را در نظر بگیرید. هدایای تبلیغاتی زمانی بیشترین تاثیر را دارند که از جنس مرغوبی تهیه شده باشند و بادوام باشند.

بادوام بودن هدیه تبلیغاتی باعث می‌شود زمان بیشتری برای مخاطبان قابل استفاده باشد و در طول زمان نام برند شما را به آنها یادآوری و در ذهنشان حک شود.

شما صاحب کسب و کار اگر به دنبال کیفیت هستید تا هزینه ای که برای ارائه هدایای تبلیغاتی کرده اید موثر باشد، شرکت جوپنزا با  ارائه بهترین و باکیفیت ترین هدایای تبلیغاتی و ساعت رومیزی تبلیغاتی در خدمت رسانی به شما حاضر است.

کلام آخر 

ساعت جزء مهمترین و با ارزش ترین اشیاء هدایای تبلیغاتی می باشد که هر انسان برای نظم دادن به کارهای روزانه به آن نیاز دارد و از لحاظ تبلیغ بالاترین رتبه را دارند.

تنوع در کاربری و اشکال ساعت رومیزی تبلیغاتی بسیار زیاد است، از آن جمله میتوان به ساعتهای رومیزی چند کاره اشاره کرد که دارای جای عکس، جای لوازم التحریر، یا جای کارت ویزیت هستند.

در بسیاری از موارد میتوان این ساعت ها را برای میز های اداری استفاده کرد و به وسیله ی آن تبلیغات خود را انجام داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *