ساعت تبلیغاتی هدیه ی برتر در تبلیغات موثر

ساعت دیواری تبلیغاتی

معمولا همه ‌ی ما ساعت دیواری‌ های مختلفی بر دیوار خانه ی خود داریم و هیچ خانه‌ای را نمی‌توان یافت که ساعت دیواری نداشته باشد. ساعت دیواری تبلیغاتی یک هدیه از جانب یک شرکت یا کسب‌ و کار به عنوان یکی از ساعت تبلیغاتی هدیه ی برتر به شمار میرود.

معمولا همه ‌ی ما ساعت دیواری‌ های مختلفی بر دیوار خانه ی خود داریم و هیچ خانه‌ای را نمی‌توان یافت که ساعت دیواری نداشته باشد. ساعت دیواری تبلیغاتی یک هدیه از جانب یک شرکت یا کسب‌ و کار به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی نفیس به افراد مختلف می‌باشد که می‌توانند آن‌ها را در منزل، اتاق‌ها و سایر قسمت‌های منزل یا محل کار نصب کنند.

شاید بهتر باشد سرگذشت یک ساعت دیواری تبلیغاتی را نیز بخوانیم تا به اهمیت آن پی ببریم.

ویژگی‌های ساعت دیواری تبلیغاتی

ساعت تبلیغاتی هدیه ی برتر در هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی جای دارد و هم برای مواردی که در بازاریابی در مکان‌هایی غیر از نمایشگاه باشد می‌توان از آن استفاده کرد.

ساعت دیواری تبلیغاتی در انواع اندازه و طرح‌های مختلف موجود است و بسته به انتخاب شما، نوع رنگی که مدنظر دارید و متناسب با برند شما است و طرح ساده و کلاسیک یا مدرن و سایر طرح‌هایی که موردنظر شما می‌باشند در اختیار شما قرار داده می‌شوند.

شعار و نام برند شما در دو حالت می‌تواند بر روی ساعت چاپ شود، در حالت اول در یکی از قسمت‌های پایین ساعت در جایی خالی محتوا، لوگو و یا شعار تبلیغاتی شما چاپ می‌شود و در حالت دوم داخل ساعت یعنی در جایی که عقربه‌ها در حال کار کردن هستند.نکته‌ی مهم این است که ساعت‌های دیواری وزن کم و طراحی ساده‌ای هم دارند.

شاید اگر قبل از این ساعت دیواری را هدیه گرفته باشید کاملا به این سادگی پی برده باشید. در هر حال می‌توان ساعت‌هایی با طرح‌هایی متفاوت نیز انتخاب کرد.

تاثیر بیشتر تبلیغات با ساعت دیواری با کیفیت

شرکت‌ها و کسب و کارها ممکن است این هدایای تبلیغاتی را تهیه کنند اما نتیجه ی مطلوبی از آن نگیرند. این نتیجه گیری‌های کم‌بازده بیشتر به این دلیل است که نمی‌دانند چگونه از این هدایای تبلیغاتی بیشترین بهره را ببرند.

ساعت تبلیغاتی را بهتر است در یک بسته‌بندی مناسب و یا کادوپیچ شده قرار دهید تا بتوانید تاثیرگذاری آن را بیشتر کنید. معمولا این کارها در نظر برخی بی‌اهمیت جلوه می‌کنند اما مطمئن باشید بر ذهنیت مخاطب نسبت به شما تاثیر زیادی دارند.

چرا ساعت تبلیغاتی دیواری هدیه دهیم

ساعت دیواری تبلیغاتی به عنوان یک هدیه کاربردی قلمداد میشود. شاید به جرات بتوان گفت که همه گیر ترین نوع هدیه تبلیغاتی، ساعت تبلیغاتی دیواری می باشد. اگر کمی به دور و بر خودمون نگاه کنیم متوجه خواهیم شد که در اطراف ما حداقل یک ساعت دیواری به چشم می خورد که اغلب دارای تبلیغات در متن یا حاشیه نیز هست.

ساعت های دیواری تبلیغاتی در ابعاد و اندازه های بسیار متفاوتی تولید و عرضه می شوند و برای تبلیغات بر روی این کالا میتوان از بخش صفحه ساعت و یا در صورت امکان از قسمت بدنه ساعت دیواری نیز استفاده کرد.

صفحه ساعت تبلیغاتی دیواری بصورت کاملا سفید و بدون چاپ می باشد که به سلیقه مشتری طراحی می گردد و قابلیت چاپ های چند رنگ تفکیکی (چاپ سیلک) و یا رنگی افست را دارد.

انواع جنس بدنه ساعت دیواری تبلیغاتی شامل: پلاستیکی، فلزی، چوبی و یا ترکیبی از هر سه می باشد.

موتور ساعت دیواری تبلیغاتی در سه نوع چپ گرد و راست گرد و روان گرد قابل عرضه و همچنین موتور این ساعت ها ساخت کشورهای چین و تایوان و دارای گارانتی می باشد.

ساعت تبلیغاتی ارزان

زمانی که شرکت شما از ساعت تبلیغاتی هدیه ی برتر در هدایای تبلیغاتی با کیفیت بالا به مشتریان استفاده می کند، شما نیز احساس خوشحالی دارید و این به خاطر موارد روانشناسی و ماهیت هدیه دادن به دیگران می باشد. به یاد داشته باشید که هدیه تبلیغاتی  فقط یک بار خاص نیستند و می تواند به صورت ادامه دار در افکار گیرنده هدیه تاثیر گذارد.

ساعت تبلیغاتی دیواری به جهت قرار گرفتن برروی دیوار در واقع تابلوی تبلیغاتی شماست، مدل های ساعت دیواری تبلیغاتی در اشکال مثلثی و چهار ضلعی و گرد بصورت تمام شیشه ای یا قاب دار ارائه میشود، ساعتهای دیواری قابلیت چاپ دیجیتال در داخل صفحه را دارند و در واقع شما کل صفحه داخل ساعت را میتوانید طراحی کنید، در ساعت های دیواری از موتور های استپ دار و روان گرد استفاده میگردد.

سخن آخر

خرید هدایای تبلیغاتی برای نمایشگاه‌ها و یا شرکت‌ها در سال‌های اخیر بسیار رواج پیدا کرده است و این اتفاق خوبی می‌باشد چون با این هدایا هم مشتریان و شرکت‌کنندگان با حس خوب از گرفتن هدیه محل را ترک می‌کنند و هم شرکت‌ها فرصتی برای تبلیغات و بازاریابی پیدا می‌کنند و در هر صورت یک بازی دوسربرد است.

ساعت دیواری تبلیغاتی از جمله‌ی مواردی است که می‌توانید برای کسب و کار خود تهیه کنید و به خانواده‌ها و افراد در مشاغل مختلف هدیه بدهید تا برای مدت‌ها بر روی دیوار خانه‌ یا محل کارشان بدرخشد و برای این‌ کار بهتر است ساعت دیواری را در طرح‌های مناسب و باکیفیت بالا تهیه کنید.

رح‌های مناسب و باکیفیت بالا تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *