معرفی ساعت های تبلیغاتی به عنوان هدیه ی نفیس

ساعت دیواری تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی نفیس، به هدایای تبلیغاتی میگویند که برای ارائه به افراد خاصی در موقعیت های شغلی خاص در نظر گرفته می شود. کاربرد هدایای تبلیغاتی نفیس، معرفی نام برند و کالا با اهدای یک هدیه زیبا می باشد. یکی از انواع هدایای تبلیغاتی نفیس، ساعت  تبلیغاتی است که می تواند به شکل خیلی زیبایی طراحی و تولید شود. ساعت های تبلیغاتی دیواری در صورتی که با عنوان هدایای تبلیغاتی نفیس عرضه شود، از جنس های با کیفیت و مناسبی تهیه و تولید می شود.در ادامه به معرفی ساعت های تبلیغاتی می پردازیم.البته ساعت رومیزی تبلیغاتی هم می تواند یکی از هدایای تبلیغاتی نفیس باشد که در طرح ها و جنس های مختلفی ارائه می شود. کارشناسان تبلیغاتی از انواع ساعت مچی تبلیغاتی برای اهداء به مخاطبان با هدف معرفی برند خاصی استفاده میکنند.

معرفی ساعت های تبلیغاتی

ساعت دیواری تبلیغاتی، نوعی از انواع هدایای تبلیغاتی که کاربرد زیادی دارد. همواره افراد مختلف یک اتاق، سالن و شرکت نیاز به دانستن زمان برای سر و سامان دادن کارهای تخصصی خود دارند.

وقتی که یک ساعت دیواری تبلیغاتی روی دیوار نصب شده باشد، می تواند هم نیاز دانستن زمان را رفع کند، و باعث شود تا نام کالا و برند به مراتب زیادی دیده شود.

ساعت دیواری تبلیغاتی توسط کارشناسان تبلیغاتی آماده میشود و با توجه به سلیقه مشتریان طراحی و تولید می شود.

تصویر و نام برندی که بر روی ساعت دیواری تبلیغاتی درج می شود، به صاحبان مشاغل این فرصت را می دهد که محصول خود را به سادگی معرفی کنید.

چگونگی طراحی چاپ روی ساعت دیواری تبلیغاتی

برای طراحی چاپ روی ساعت های دیواری تبلیغاتی  باید به سه نکته مهم توجه داشت.

نکته ی اول وزن ساعت دیواری تبلیغاتی می باشد.

وزن ساعت های تبلیغاتی دیواری معمولا باید بین دو الی پنج کیلو باشد. وزن کم ساعت دیواری نشاندهنده کیفیت پایین ساعت دیواری تبلیغاتی میباشد.

بیشتر از پنج کیلو هم باعث صرف هزینه بیشتر میشود و موجب می شود استفاده و نصب ساعت دیواری تبلیغاتی با مشکلاتی روبه رو شود.

نکته مهم دیگر در طراحی چاپ ساعت های دیواری تبلیغاتی، موضوع رنگ بندی ساعت دیواری تبلیغاتی می باشد.

ساعت ها وقتی مورد استفاده قرار میگیرند که جذاب باشند. پس اگر در طراحی ساعت کمی وسواس نداشته باشید حتما ضرر میکنید.

همه ی شرکت ها تلاش میکنند به وسیله هدایای تبلیغاتی، شرکت خود را در دید مخاطبان خود محبوب نشان دهند.

درنتیجه برای جذب مخاطب باید به سلیقه ها و خواسته های آنها هم توجه ویژه ای شود. یکی از خواسته های مشتریان استفاده از رنگ های زیبا و جذاب می باشد.

طراحی و نحوه ی درج تبلیغات

نکته سوم در زمینه طراحی و نحوه ی درج تبلیغات می باشد.

گاهی شما می توانید با فرم هایی مختلف، برند خود را به یک ساعت تبدیل کنید.

راه دیگر، استفاده از متن هایی در مرکز ساعت دیواری ساده می باشد. معمولا شرکت ها به دلیل قیمت پایین از ساعت های مدل دوم استفاده میکنند.

در زمان سفارش ساعت های ساده به این نکته توجه کنید که لوگو درج شده در مرکز ساعت باید به اندازه ای متوسط طراحی و درج شود.

لوگوی کوچک باعث می شود تبلیغ برند شما دیده نشود و بزرگی بیش از حد تنها باعث زشتی ساعت دیواری میشود.

برای سفارش اول باید با یک طراح صحبت کنید. طراح از شما سوالاتی میپرسد. سوالات اولیه طراح، مبحث وزن و شکل اولیه و رنگ بندی میباشند.

طراحان حرفه ای نمونه هایی برای ارائه به مشتری دارند و از سفارش دهنده می خواهند که با توجه به نمونه های اولیه، طرح مورد نظر خود را انتخاب کنند.

بعد از تایید طرح پایانی، باید تعداد مورد نظر خود را هم به طراح بگویید.

آیا قیمت ساعت دیواری بر روی ارزان یا حرفه ای بودن آن تاثیر دارد

ساعت دیواری تبلیغاتی ارزان، همانطور که از نام آن پیداست، دارای قیمت های پایین و البته کارکردهای بالا می باشد.

از مزایای ساعت دیواری تبلیغاتی ارزان، هزینه های کم این مدل از ساعت ها است.

امروزه کاربرد ساعت دیواری تبلیغاتی ارزان خیلی زیاد است و به مراتب بیشتر، مورد استفاده صاحبان برند قرار می گیرد.

ساعت دیواری تبلیغاتی ارزان، با توجه به سلیقه مشتریان، در اندازه ها، مدل ها، رنگ ها، شکل ها، جنس ها و ویژگی های مختلف تولید و عرضه می شود.

قیمت ساعت دیواری تبلیغاتی، با توجه به نوع و جنس ساعت دیواری مشخص می شود.

کارشناسان تبلیغاتی با توجه به مدل، نوع موتور، جنس بدنه ساعت، اندازه و طرح ساعت، قیمت های مشخصی را در لیست قیمت ساعت دیواری تبلیغاتی درج میکنند.

انواع چاپ روی ساعت های دیواری تبلیغاتی

چاپ روی ساعت دیواری به سه شکل انجام میشود:

چاپ سیلک، چاپ سابلیمیشن، چاپ دیجیتال.

نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که باید در چاپ ساعت های تبلیغاتی دقت داشت، از این دید کیفیت چاپ آن بسیار بااهمیت است، برای همین در انتخاب چاپخانه مورد نظر دقت و تحقیق های لازم را انجام دهید.

ارائه ساعت تبلیغاتی دیواری موثر در بازاریابی موفق

همه میدانیم که تبلیغات امری مهم و ضروری در کنار هر کسب و کاری است.

حتی کسب و کارهای موفق هم با وجود برند بودن و معروف بودنشان باز هم تبلیغات را به طور مکرر انجام میدهند، از تبلیغات رسانه ای و چاپی تا شبکه های مجازی، سایت و یا هدایای تبلیغاتی و غیره.

شما باید هدیه تبلیغاتی را انتخاب کنید که علاوه بر تاثیرگذاری عالی و مناسب، هزینه مناسبی هم داشته باشد.

به همین دلیل شما با انتخاب ساعت تبلیغاتی که خود آن دارای انواع مختلفی از جمله ساعت دیواری تبلیغاتی، ساعت مچی تبلیغاتی، ساعت رومیزی و یا ساعت چوبی تبلیغاتی، میتوانید به هدف تبلیغاتی خود برسید.

شما می توانید ساعت های تبلیغاتی زیبا در در تعداد بالا سفارش دهید و آن ها را در مناسبت های خاص و یا زمان برگزاری نمایشگاه های تجاری خود به افراد زیادی هدیه دهید.

شما می توانید از ساعت های تبلیغاتی دیواری در محل کار خود هم استفاده کنید و حتی شما مدیران موفق می توانید ساعت های تبلیغاتی را به افراد خاص مانند شرکت های همکار و کسانی که به شغل و حرفه خود مرتبط هستند و همچنین افرادی مانند ریئس های بانک ها و غیره که با آن ها در تعامل هستید هدیه دهید.

نکات مهم در زمان سفارش ساعت دیواری تبلیغاتی

زمانی که میخواهید برای بازاریابی شرکت خود ساعت دیواری تبلیغاتی سفارش دهید قبل از هر چیز باید یک طرح خاص ساعت را در نظر بگیرید و همچنین مکان هایی که می خواهید ساعت دیواری تبلیغاتی را در آن استفاده کنید را در نظر بگیرید.

شما باید از ساعت های تبلیغاتی استفاده کنید که دارای جذابیت ویژه ایی باشند و حس خوبی را به مخاطب منتقل کنند و همچنین با جامعه هدف شما متفاوت نباشد.

بعضی از ساعت های دیواری تبلیغاتی دارای دماسنج هستند. برخی دیگر از ساعت های تبلیغاتی دیواری این قابلیت را دارند که چند منطقه زمانی مختلف را به نمایش می گذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *