ساعت تبلیغاتی ارزان چیست؟

ساعت تبلیغاتی ارزان چیست؟

اگر شما قصد خریدن ساعت تبلیغاتی ارزان را دارید باید به این موضوع توجه کنیدکه ساعت تبلیغاتی داری انواع متنوعی هستن که امروز میخواهیم به چند نمونه از آن ها اشاره کنیم تا شما با خصوصیات و مدل های ساعت تبلیغاتی آشنا شوید.

انواع ساعت تبلیغاتی ارزان

1.ساعت دیواری تبلیغاتی

2.ساعت رومیزی تبلیغاتی

3.ساعت ایستاده تبلیغاتی

4.ساعت مچی تبلیغاتی

ساعت دیواری تبلیغاتی چیست؟

ساعت دیواری تبلیغاتی همانطورکه از نامش پیداست بر روی دیوار نصب میشود و معمولا این ساعت های دیواری تبلیغاتی به سه شکل مربع ،مثلث و دایره موجود می باشد وشما میتوانید حک لوگوی خود را در پنج جای مختلف ساعت ثبت کنید اما لازم به ذکر است که لوگو شما در چه سایز و در چه اندازه ای باشد ولی معمولا حک لوگو در ساعت دیواری تبلیغاتی در پایین و بالای ساعت انجام میشود.

ساعت رومیزی تبلیغاتی چیست؟

یکی از ساعت تبلیغاتی ارزان که میتوانیم به آن اشاره کنیم ساعت رومیزی تبلیغاتی است که اما نکته جالبی که میتوان در ساعت رومیزی تبلیغاتی به آن اشاره کرد این است که ساعت رومیزی تبلیغاتی دارای انواع متنوعی می باشد که هر کدام جذابیت منحصر به فرد خود را دارند و انتخاب را برای مشتری سخت میکنند. به عنوان مثال میتوان به این چند نمونه اشاره کرد: ساعت رومیزی تبلیغاتی همراه با جای یادداشت، ساعت رومیزی همراه با جای خودکار،ساعت رومیزی همراه جا یادداشتی و خودکار، ساعت رومیزی همراه جا کارتی و جا یادداشتی وجا خودکار،ساعت رومیزی هراه جا لوازم تحریر و ساعت رومیزی سه گانه که میتوانید هم زمان ساعت سه کشور را در یک نگاه ببینید.

ساعت مچی تبلیغاتی

یکی دیگر از وسایلی که میتوان به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده کرد و جذابیت دو چندانی هم دارد ساعت مچی تبلیغاتی است که میتواند از این محصول به عنوان یک هدیه تبلیغاتی مهیج استفاده کنید. این ساعت تبلیغاتی ارزان به دو شکل مربع و دایره موجود می باشد و حک لوگو به درستی بر روی کار انجام میشود. یکی دیگر از دلایل اینکه ساعت مچی تبلیغاتی در بین ساعت های  دیگر محبوبیت دارد این می باشد که وقتی این ساعت را به عنوان هدیه تبلیغاتی به شخص مورد نظر می دهید.آن شخص ساعت را در مچ دست خود انداخته  وباعث جلب توجه دیگران میشود.

ساعت ایستاده تبلیغاتی

یکی دیگر ازساعت های تبلیغاتی موجود دربازار ساعت تبلیغاتی ایستاده است که در مجتمع های بزرگ وادارجات بزرگ استفاده میشود. مدیران مجموعه به دلیل اینکه دیگر از چند ساعت تبلیغاتی استفاده نکنند از یک ساعت ایستاده تبلیغاتی استفاده میکنند و دلیل استفاده از این نوع ساعت تبلیغاتی ایستاده  به این دلیل می باشد که قیمت مقرون به صرفه ای هم دارد.

معرفی شرکت جوپنزا

شرکت جوپنزا، مجری انواع ست رومیزی تبلیغاتی  2 تا 6 تکه،سررسید تبلیغاتی و انواع ست های مدیریتی و ساعت تبلیغاتی ارزان و… می باشد شما دوستان عزیز میتوانید در صورت نیاز و داشتن هرگونه سوال درباره انواع ست های مدیریتی و الکترونیکی با کارشناسان مجرب ما در بخش فروش تماس گرفته و سوالات خود را طرح کنید همچنین میتوانید با شماره های موجود در سایت با کارشناسان ما در تمام ساعات شبانه روز در ارتباط باشید و سوالات خود را مطرح نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *