راهنمای خرید فلش مموری تبلیغاتی+مزایای استفاده از آن در تبلیغات

راهنمای خرید فلش مموری تبلیغاتی

درسال های اخیر تکنولوژی و لوازم مربوط به آن، یکی از عضو های نشدنی سبک زندگی هایمان محسوب می شوند. به همین دلیل کسب و کار هایی که بتوانند هدایای تبلیغاتی خود را با توجه به این موضوع انتخاب کنند، در تبلیغات خود برنده خواهند شد.یکی از این لوازم، فلش مموری تبلیغاتی می باشد. ما در این مقاله درباره فلش مموری چیست و مزایای آن در تبلیغات، انواع و ویژگی های فلش های خوب، راهنمای خرید فلش مموری تبلیغاتی و همچنین کسب و کار هایی که برای تبلیغات خود از فلش مموری ها استفاده می کنند، صحبت کرده ایم تا شما هم بتوانید هدیه ای متناسب با سبک زندگی امروزی داشته باشید. ما را همراهی نمایید.

فلش مموری چیست؟

فلش مموری محصولی کوچک است که می توان به وسایلی که درگاه USB دارند متصل کرد، و اطلاعات مورد نظر را به از فلش آن ها و یا بالعکس انتقال داد. این محصولات عبارت اند از: لپ تاپ ها، کامپیوتر ها، دوربین، گوشی های موبایل، تلویزیون و … . از فلش های مموری های پر طرفدار، می توان به فلش مموری های 2 گیگ، 8 گیگ و 64 گیگ اشاره کرد، و به طبع هر چه حافظه فلش ها بیشتر باشد، قیمت ها نیز افزایش پیدا می کند. البته لازم به ذکر است که امروزه فلش های 1 ترابایت نیز در بازار موجود می باشد اما هنوز مورد استقبال افراد و خریداران قرار نگرفته است.

توجه داشته باشید که فلش مموری ها با درگاه های متفاوت و مختلفی تولید می شوند ( پورت C، پورت A و …) و نمی توان هر فلشی مموری را برای هر درگاهی استفاده کرد.

مزایای استفاده از فلش مموری در زمینه ی تبلیغات

یکی از جالب ترین هدایای تبلیغاتی عمده ، فلش مموری های تبلیغاتی هستند، که در سال های اخیر به دلیل مزایای زیاد آن ها، یکی از پر طرفدار ترین هدیه ها در زمینه تبلیغات و بازاریابی به شمار می آیند. از مزایای فلش مموری های تبلیغاتی عبارت اند از:

  • فلش مموری های تبلیغاتی سبک و قابل حمل هستند

طبق تحقیقات انجام شده در زمینه هدایای تبلیغاتی، محصولاتی که قابلیت حمل و نقل داشته باشند، تاثیرات بیشتری نسبت به باقی محصولات دارند.

  • یکی از پرکاربرد ترین وسایل در سبک های زندگی امروزی، فلش مموری می باشد

هر چه قدر که کاربرد محصولی و هدیه تبلیغاتی بیشتر باشد، بیشتر در معرض دید قرار می گیرد و آن نام آن برند هدیه دهنده در یاد مصرف کننده قرار می گیرد. این موضوع میزان موفقیت شما در کسب و کارتان بیش از پیش می کند.

  • فلش های با کیفیت معمولاً عمر بالایی دارند

عمر بالا و با دوام بودن محصولات تبلیغاتی، همانند کاربردی بودن آن ها، باعث می شود که لوگو و آرم برند، تایم و زمان بیشتری در معرض دید افراد قرار گیرد.

  • فلش مموری ها می توانند در طرح و شکل های مختلف طراحی شوند

برند های سفارش دهنده می توانند فلش های مموری تبلیغاتی خود را با توجه به نوع کسب و کار خود، طراحی نمایند، که ما این موضوع در بخش راهنمای خرید فلش مموری تبلیغاتی به طور کامل برای شما توضیح خواهیم داد. پس با ما همراه باشید.

  • فلش مموری های تبلیغاتی بسیار مقرون به صرفه هستند

فلش مموری های تبلیغاتی با توجه به کارایی، مزایا، عمر بالا، شیک بودن، و …، بسیار مقرون به صرفه تر از باقی هدایای تبلیغاتی الکترونیکی به شمار می روند.

انواع فلش مموری تبلیغاتی

انواع فلش مموری تبلیغاتی:

شاید برای شما هم که بدانید، فلش مموری ها نیز انواع مختلفی دارند و شما نیز می توانید با توجه به سلیقه خود و یا مخاطبانتان، یکی از آن ها را به عنوان فلش مموری تبلیغاتی برندتان انتخاب نمایید. انواع فلش مموری تبلیغاتی:

  • فلش مموری تبلیغاتی چرمی:

فلش های چرمی، یکی از شیک ترین و زیبا ترین فلش های محسوب می شوند، و به همین دلیل برند های می توانند از آن به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی خاص و رسمی استفاده نمایند.

  • فلش مموری تبلیغاتی کارتی:

مموری های کارتی در واقع فلش هایی هستند که در یک کارت تبلیغاتی از جنس پی وی سی، قرار گرفته است. از این کارت می توانید به عنوان کارت ویزیت استفاده کرده، و تمامی اطلاعات تبلیغاتی برند خود را روی آن با روش های مختلف، به چاپ برسانید.

  • فلش مموری تبلیغاتی فلزی:

فلش موری های فلزی بسیار با دوام و زیبا هستند، و به همین دلیل مورد استقبال بی نظیر سفارش دهندگان قرار می گیرد. این نوع فلش های را می توانید به شکل های مختلف طراحی نمایید، و به نوعی آن ها را به فلش مموری اختصاصی تبدیل کنید.

  • فلش مموری تبلیغاتی کریستالی:

این نوع فلش ها به خاطر طراحی خاص و جذابی که دارد به عنوان هدیه تبلیغاتی لوکس و خاص از آن استفاده می شود، و به طبع گران تر از باقی فلش ها می باشند. از ویژگی های این فلش این است که اگر آن را به به دستگاه های مختلف متصل کنید، چراغ ال ای دی های آن روشن شده و ظاهری زیبا پیدا می کند.

ویژگی های فلش مموری خوب

شما برای انتخاب فلش مموری تبلیغاتی خود نیاز است یک سری ویژگی های آن را بشناسید، البته ما در بخش راهنمای خرید فلش مموری تبلیغاتی شما را به طور کامل راهنمایی خواهیم کرد، اما بهتر است در این قسمت با یک سری از این ویژگی ها آشنا شوید:

  • چیپست خوب:

همان قدر که یک هدیه تبلیغاتی خوب می تواند کسب و کار شما را رونق ببخشد به همان میزان و یا شاید بیشتر هدیه تبلیغاتی بد کسب و کار شما را خراب می کند. امکان پاک شدن دیتا ها و نیز سوختن و خراب شدن چیپست، ویژگی چیپست های بد بشمار می رود. اما پاک نشدن اطلاعات، عمر و دوام بالا و نیز سرعت بالای انتقال دیتا، از ویژگی چیپست های خوب است.

 

  • معتبر بودن و با کیفیت بودن برند چیپست:

بسیاری از فلش مموری های در بازار، در ظاهر از کیفیت بالا و خوبی برخوردارند، اما پس از مدتی مشکلات و ایراداتی پیدا می کنند. بهتر است برای جلوگیری از بروز این نوع اتفاقات حتماً از برند های معتبر در زمینه فلش مموری استفاده نمایید.

  • سوار شدن اصولی چیپست بر روی بدنه:

اگر بدنه به درستی به چیپست چسبانده نشود، زمانی که قصد جدا کردن فلش مموری را از بدنه را داشته باشید، چیپست به طور کامل از بدنه جدا شده و عملاً آن بدنه ای که برند شما روی آن حک شده، دیگر قابل استفاده نخواهد بود، و دور انداخته می شود.

  • طراحی زیبا و اصولی بدنه فلش مموری:

ما در بخش قبل در رابطه با انواع بدنه های فلش های مموری تبلیغاتی، با شما صحبت کردیم. حال این شما هستید که باید از بین آن ها بدنه ای با کیفیت و متناسب با نوع کسب و کارتان، سلیقه خود و یا مخاطبانتان تهیه فرمائید.

نکات سفارش فلش مموری

مواردی که باید در هنگام سفارش فلش مموری به آن ها دقت فرمائید:

ما در این بخش، در رابطه با یک سری نکاتی که باید در زمان خرید فلش های مموری تبلیغاتی باید به آن ها توجه کنید، صحبت کرده، و شما را راهنمایی خواهیم کرد.

  1. کیفیت فلش مموری تبلیغاتی: همان گونه که در قسمت قبل توضیح دادیم، کیفیت فلش ها مهم ترین موضوعی است که شما باید در زمان خرید به آن توجه کنید. البته لازم به ذکر است که فلش های با کیفیت هم ممکن است به سرعت خراب شوند، اما احتمال این موضوع در فلش های بی کیفیت به طبع بالاتر خواهد بود.
  2. ظرفیت نگهداری فلش مموری های تبلیغاتی: فلش مموری ها با ظرفیت های کوناکون از 2 گیگابایت گرفته تا 1 نرابایت در بازار موجود می باشند. شما باید با توجه به بودجه مد نظر، میزان خاص بودن مخاطبان، نوع کسب و کارتان و …، ظرفیت مناسب فلش مموری تبلیغاتی خود را انتخاب کنید. یکی از پرطرفدار ترین ظرفیت ها برای فلش مموری های تبلیغاتی، ظرفیت 8 گیگابایت می باشد.
  3. طراحی و شکل بدنه فلش مموری تبلیغاتی: خوشبختانه فلش های مموری را می توان با انواع جنس ها و یا طرح های مختلف، شخصی سازی کرده و خریداری نمایید. مثلاً:
  • اگر کسب و کار شما مربوط قفل سازی و کلید سازی است، فلش موری تبلیغاتی خود را به شکل کلید بسازید.
  • اگر در زمینه ورزش و … فعالیت می کنید، می توانید بدنه فلش مموری تبلیغاتی خود را به شکل توپ فوتبال سفارش دهید.
  1. روشی که برای چاپ لوگو بر روی فلش استفاده می کنید: امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی روش های زیادی برای چاپ وجود دارد مانند روش دیجیتال، لیزری، مهرزنی حرارتی، چاپ صفحه، و … . شما باید با توجه به نتیجه به دست آمده از هر کدام از این روش ها، یکی را برای انجام چاپ لوگو بر روی فلش ها اانتخاب نمایید.
  2. رنگ بدنه فلش مموری: رنگ می توانند فلش شما را خاص و یا بسیار زشت و بی اهمیت کنند. به همین دلیل نیاز است در انتخاب رنگ ها دقت نمایید. اگر سازمان و یا کسب و کاری هستنید که از یک رنگ خاص استفاده می کنید، بهتر است رنگ بدنه فلش مموری تبلیغاتی خود را هم، با همان رنگ طراحی نمایید.
  3. باکس فلش مموری های تبلیغاتی: از آن جایی که فلش مموری های تبلیغاتی جزء هدایای لوکس به حساب می آیند، باید برای آن ها باکس های زیبا تهیه کنید تا ارزش ست هدیه تبلیغاتی شما پایین نیاید. این باکس ها را می توانید با جنس های مختلف سفارش دهید.

 

چه مشاغلی می توانند از فلش مموری برای تبلیغات خود استفاده کنند

امروزه نمی توان هر یک از هدایای تبلیغاتی را منحصر و مخصوص به یک کسب و کار و برند خاص دانست اما می توان گفت که کدام کسب و کار ها بیشتر از این نوع هدیه برای تبلیغات خود استفاده می کنند. مثلاً کسب و کار هایی که بیشتر از دیگران، از فلش مموری های تبلیغاتی استفاده می کنند عبارت اند از:

  • عکسان
  • مهندسان، معماران و طراحان
  • مشاغل مربوط به تبلیغات
  • خیریه ها
  • آژانس های مسافرتی
  • برگزار کننده تور های گردشی
  • مشاورین املاک
  • هتلداران
  • برند های پوشاک
  • مشاغل مربط با خرید، فروش و اجاره دادن خودرو
  • برند های مربوط به لوازم آرایش بهداشتی

 

سخن پایانی:

ما در این مطلب بر این تلاش بودیم تا با صحبت کردن درباره فلش مموری چیست و مزایای آن در تبلیغات، انواع و ویژگی های فلش های خوب، راهنمای خرید فلش مموری تبلیغاتی و همچنین کسب و کار هایی که برای تبلیغات خود از فلش مموری ها استفاده می کنند، شما را با این هدیه تبلیغاتی جدید و متناسب با سبک زندگی امروزی آشنا نماییم. شما این هدیه تبلیغاتی را برای برند و کسب و کار خود می پسندید؟ نظرات و پیشنهادات خود را با به اشتراک بگذارید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *