خودکارهای پلاستیکی تبلیغاتی چه تاثیری بر تبلیغات دارند؟

تاثیر خودکارهای پلاستیکی تبلیغاتی

خودکار پلاستیکی تبلیغاتی یکی از محبوب ترین محصولات موجود در این صنعت است. خودکارهای مارک دار نه تنها مقرون به صرفه، سبک وزن و ایده آل برای پست هستند، بلکه دامنه آنها تقریباً نامحدود است. از خودکارهای تبلیغاتی ارزان‌قیمت مانند قلم‌های کانتور که راه‌اندازی مناسبی است تا خودکارهای سفارشی فلزی و پیشرفته‌تر. حتی یک خودکار پلاستیکی تبلیغاتی  ساده با لوگو توجه هر کسی که از آن استفاده می کند را به خود جلب می کند. همه به طور مرتب از یک خودکار استفاده می کنند، بنابراین چه تعداد انگشت شماری روی میز شما در محل کار یا خانه پراکنده باشد،تاثیر خودکارهای پلاستیکی تبلیغاتی، گاهی نجات دهنده نهایی هستند! از آنجایی که هزاران گزینه در دسترس است، این خودکارهای شخصی سازی شده مستقیم ترین و تاثیرگذارترین راه برای اتصال برند شما به مشتری هستند. یک خودکار با آرم به طور منظم برای تبلیغات خدمات شما استفاده خواهد شد.

 

خودکار تبلیغاتی  بدون شک محبوب ترین محصول تبلیغاتی موجود است. خودکارها به قدری استفاده می شوند که پیام های بازاریابی که اغلب روی آنها چاپ می شود تقریباً ناخودآگاه شده است. این راهی است برای برندها برای افزایش آگاهی و به دست آوردن هزاران بار تکرار بدون هیچ چیزی.

 

 

تاثیر خودکارهای تبلیغاتی در بازاریابی

این محصولات یک عامل ارزشمند در هنگام برنامه ریزی استراتژی بازاریابی شما هستند. قلم های تبلیغاتی به دلیل دامنه قیمتی همه کاره، سبک و گسترده، در کنار هر فعالیت بازاریابی قرار می گیرند. خواه هدیه در یک نمایشگاه باشد یا در یک کمپین پست مستقیم حجمی گنجانده شود. خودکارهای مارک دار روشی عملی برای تبلیغ ایمن پیام شما در دستان مخاطب هدف شما هستند. با توجه به طول عمر خودکار پلاستیکی تبلیغاتی، لوگوی شما همچنان به طنین‌اندازی خود ادامه می‌دهد و کمک می‌کند برند شما را در ذهن مشتریان احتمالی یا فعلی‌تان تازه نگه دارید.

 

چرا یک خودکار پلاستیکی تبلیغاتی بسیار مقرون به صرفه است؟

خودکارهای تبلیغاتی می توانند بودجه مناسبی برای هر مشتری یا مشتری احتمالی باشند. با چاپ قلم ارزان قیمت، حتی در صورت سفارش های حجمی، مقرون به صرفه بودن را ممکن می کند، به شما این امکان را می دهد که بدون صرف هزینه گزافی به جمعیتی بزرگ برسید! هنگام خرید محصولات تبلیغاتی ارزان، خودکارهای شخصی سازی شده  راه حل کاملی را ارائه می دهند. هنگام تصمیم گیری در مورد مناسب ترین محصول، قیمت اغلب یک عامل مشترک برای اکثر افراد است. با توجه به تطبیق پذیری مداوم سبک های خودکار پلاستیکی تبلیغاتی، طیف رنگی گسترده، حجم زیاد موجودی و گزینه های چاپ جذاب، خودکار پلاستیکی تا به امروز پرفروش ترین و ارزان ترین محصول تبلیغاتی باقی مانده است.

 

 

چه زمانی یک خودکار تبلیغاتی با لوگو اهدا کنیم

با توجه به شکل براق و جیبی قلم‌های شخصی‌سازی شده ، به همراه جذابیت وزن پر و قیمت پایین جذاب، آن‌ها را به یک هدیه ایده‌آل برای همه کارها تبدیل می‌کند. آنها یک ویژگی مورد استقبال در هر رویدادی هستند، مناسب برای جلسات، با یک بروشور یا فقط یک هدیه ساده برای تشکر از شما ارسال می شوند. از بسیاری جهات، آنها بسیار موثرتر از دادن کارت ویزیت هستند. یک خودکار مارک دار حاوی اطلاعات مناسب مفهومی مشابه با کارت ویزیت استاندارد دارد، اما با یک تفاوت مشخص، می‌توان آن را بارها و بارها استفاده کرد و بعید است که دور از چشم از بین برود.

 

 

قدرتمندتر از شمشیر

چه کسی تا به حال در مورد شمشیر چاپ شده با آرم شرکت شنیده است؟ البته در طول تاریخ شناخته شده است که شمشیرها باعث تغییر ذهن یک یا دو نفر در طول مسیر شده اند. اما به عنوان یک ابزار بازاریابی، آنها بسیار مزخرف هستند.خودکار پلاستیکی تبلیغاتی اما خیلی قدرتمند تر از شمشیر است.

 

با شخصیت برند خود مطابقت دهید

طیف وسیعی از این محصول، با تعداد زیادی از اشکال، اندازه‌ها، گزینه‌های مارک، رنگ‌ها و قسمت‌های مختلف چاپ ارائه می‌شود – به این معنی که مطمئناً دقیقاً همان چیزی را که به دنبالش هستید، پیدا می‌کنید. شما می توانید قلم تبلیغاتی خود را با برند شرکت خود کاملاً مطابقت دهید.

 

برندسازی طولانی مدت با قیمت کمتر است

با سفارش خودکارهای پلاستیکی تبلیغاتی، همیشه پاسخی برای این سوال وجود دارد که “آیا کسی خودکار دارد؟” – به مشتریان خود یک خودکار چاپ شده با آرم و اطلاعات تماس شرکت خود ارائه دهید، و آنها نام تجاری شما را برای مدت طولانی با خود حمل می کنند – به خصوص اگر کالایی با کیفیت بالا و ماندگار باشد. و با خودکارهای پلاستیکی مارک دار، کیفیت بالا لزوماً به معنای قیمت بالا نیست – آنها یک کالای تبلیغاتی مقرون به صرفه با برند گسترده هستند، بنابراین همه چیز خوب است.

تحقیقات انجمن کالاهای تبلیغاتی  نشان داده است که 66 درصد از مردم که یک خودکار مارک دار روی میز خود دارند – قدرت تبلیغاتی خودکار پلاستیکی خود صحبت می کند. آنها همچنین زیبا و همه کاره هستند و می توانند به عنوان هدیه برای رویدادهای خاص، تبلیغات شرکتی، کیف های خوب و موارد دیگر استفاده شوند.

 

 

چگونه شرکت من باید خودکار پلاستیکی تبلیغاتی را ارائه دهد؟

اگر راهی برای دستیابی به آنها در دست مشتریان بالقوه ندارید، داشتن جعبه ای از خودکارهای تبلیغاتی طراحی شده و سفارشی شده خوب نیست. نحوه توزیع خودکار پلاستیکی تبلیغاتی در نهایت به کسب و کار و منابع موجود شما بستگی دارد، اما محبوب ترین مکان ها عبارتند از:

  1. نمایشگاه های تجاری
  2. رویدادهای جامعه
  3. جلسات مشتریان
  4. کارگاه های آموزشی
  5. به عنوان یک هدیه رایگان با خرید
  6. روزهای آموزشی

روشی که شما از طریق آن خودکار پلاستیکی تبلیغاتی خود را توزیع می کنید، می تواند به شدت بر نحوه به یاد آوردن و رویکرد مشتری بالقوه به کسب و کار شما تأثیر بگذارد. صرفاً گذاشتن آنها در جعبه ای که رهگذران آنها را تحویل بگیرند، تقریباً به اندازه ارسال شخصی آنها یا توزیع دستی آنها در یک نمایشگاه تجاری مؤثر نخواهد بود. همچنین شایان ذکر است که “آیا یک خودکار رایگان می خواهید؟” یک راه آسان برای شروع گفتگو با یک رهگذر در نمایشگاه ها و نمایشگاه ها است.شما می توانید این محصولات تبلیغاتی را به همراه جعبه خودکارهای شیک اهدا کنید.برای اینکه بدانید جعبه خودکار تبلیغاتی چیست می توانید مقاله مرتبط رامطالعه فرمائید.

نکات مهم در مورد نحوه استفاده موثر از خودکارهای پلاستیکی تبلیغاتی

الف) در محل کار شما

بهترین مکان برای شروع تبلیغ کسب و کار، محل کار شما است. اگر هر روز مشتریان جدید و قدیمی از دفتر شما بازدید می کنند، داشتن این وسیله روی میز پذیرش به بهبود دسترسی و ارزش یادآوری شما کمک می کند. همچنین می توانید خودکارهای پلاستیکی تبلیغاتی را به کارکنان و تامین کنندگان خود بدهید. آنها یک هدیه را دوست دارند و حتی در خارج از محل کار از آن استفاده می کنند.

 

ب) به عنوان کمک های مالی

خودکارها برای اهدا به موسسات خیریه، مدارس، مراکز اجتماعی و بیمارستان ها در میان جاهای دیگر عالی هستند. می توانید مطمئن باشید که آنها مورد قدردانی قرار می گیرند و مورد استفاده قرار می گیرند و به برند شما شناختی که می خواهید می دهند.

 

ج) در مکاتبات شما

اندازه کوچک آنها را برای اقلام تبلیغاتی ایده‌آل برای ارسال در ایمیل‌های تجاری و سایر مکاتبات شرکت به مشتریان، شرکا و تامین‌کنندگان می‌سازد. این نه تنها آنها را تحت تأثیر قرار می دهد بلکه آنها را وادار می کند تا به برند شما اعتماد کنند و به برند شما وفادار بمانند.

 

د) در بسته های خوش آمدگویی و کیسه های هدیه

همه رایگان دوست دارند. به خصوص اگر هدیه کاربردی و جذاب باشد. چه مشتریان و چه کارمندان شما، این کالا هدایایی عالی برای همه هستند. می توانید آنها را در بسته خوش آمدگویی خود برای کارمندان جدید و کیسه های هدیه برای مشتریان خاص قرار دهید و آنها را به سفیران برند تبدیل کنید و در عین حال به آنها احساس ارزشمندی کنید.

 

ه) در نمایشگاه های تجاری

جایی مانند نمایشگاه تجاری برای تبلیغ برند شما وجود ندارد. و چند محصول دیگر بهتر از خودکار برای هدیه دادن به عنوان هدایای تبلیغاتی وجود دارد. می توانید با دادن اقلام مفیدی مانند خودکارهای پلاستیکی تبلیغاتی، دل مشتریان بالقوه را به دست آورید و به آنها کمک کنید تا برند خود را به خاطر بسپارند. این یکی از بهترین راه‌ها برای اطمینان از اینکه برند شما با مشتریان بالقوه به خانه می‌رود و بر تصمیم خرید آنها در آینده تأثیر می‌گذارد، است.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *