جعبه خودکار تبلیغاتی چیست؟

جعبه خودکار O378

جعبه خودکار تبلیغاتی چیست؟

 

در حالی که همه عاشق یک خودکار تبلیغاتی هستند، آنها اساساً یک کالای سودمند هستند و برای یادداشت کردن یادداشت‌ها خوب هستند، می‌توانید این کالای هدیه را باجعبه خودکار تبلیغاتی به گونه‌ای که آن را به یک هدیه شخصی تبدیل کند، به سطح جدیدی از قدرت بازاریابی تبدیل کنید. طیف وسیعی از جعبه‌های هدیه و جعبه خودکار تبلیغاتی موجود به شما این امکان را می‌دهد که یک کالای عادی را به یک حرکت شخصی تبدیل کنید. جای تعجب نیست که تولیدکنندگان بزرگ قلم اغلب پول بیشتری را برای بسته بندی محصولات خود خرج می کنند تا خود خودکارها! لازم نیست تا این حد افراط کنید، با ترکیب و تطبیق یکی از قلم‌های فلزی با جعبه هدیه خودکاری که مناسب برند شماست، می‌توانید سرمایه‌گذاری خود را به چیزی با ارزش ظاهری بالاتر تبدیل کنید.

 

استفاده از جعبه خودکار تبلیغاتی در بازاریابی و تبلیغات

استفاده از جعبه خودکار هدیه با آستر ساتن لولایی گرفته تا آستین های مخملی ارزان قیمت که قیمت پایین تری دارند، سبک و قیمت مناسبی برای هر خودکاری وجود دارد. یک خودکار زیبا مطمئناً می‌تواند برای یک برند تأثیر بگذارد، اما وقتی بسته‌بندی این خودکار با وضعیت خود کالا مطابقت داشته باشد، تأثیری که می‌تواند بر گیرندگانش بگذارد به طور تصاعدی چند برابر می‌شود. جعبه خودکار تبلیغاتی نه تنها می تواند قلم را در حین انتقال به گیرنده ایمن نگه دارد،بلکه کسانی که خودکار را نگه می دارند به احتمال زیاد جعبه خودکار تبلیغاتی را نیز نگه می دارند.

 

هنگام دادن یک هدیه شرکتی یا اجرایی، بسته بندی خودکار می تواند عنصری از حرفه ای بودن را در ارائه کالا به ارمغان بیاورد. این بسته بندی مارک دار یک کالای مارک دوم را نیز در اختیار بسته قرار می دهد و این امر دو برابر میزان بازدهی را فراهم می کند.از آنجایی که برندهای همه صنایع می توانند به طور مناسب از خودکار در بازاریابی استفاده کنند، برندهای همه صنایع می توانند از جعبه خودکار تبلیغاتی  نیز استفاده کنند و این قطعات تبلیغاتی با قیمت های بسیار متنوعی برای پاسخگویی به نیازهای هر شرکتی در اندازه عرضه می شوند.

 

جعبه خودکار تبلیغاتی قابل چاپ انتخاب معیاری برای ارائه یک هدیه اصلی به شرکا و کارمندان شما است. جعبه خودکار یک هدیه کاملا قابل تنظیم است، انتخابی که امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. به عنوان مثال، شما می توانید یک جعبه خودکار زیبا، یا  یک مدل جعبه خودکار غلتکی ارائه دهید. مارک های مختلفی از خودکار وجود دارد که می توانید به راحتی آنها را در قاب ست در جعبه خودکار تبلیغاتی زیبا قرار دهید.همچنین می توانید جعبه خودکار خود را شخصی سازی کنید تا برای یک مناسبت استثنایی (تولد،عید نوروز و غیره) ارائه دهید. ارائه جعبه خودکار برای چاپ به شما این امکان را می دهد که با انتخاب فونت های خاص، هدیه ای متفاوت ارایه دهید. شما حتی می توانید هم قلم خود و هم تمام خودکارهایی را که داخل آن هستند حکاکی کنید.

 

 

مقوا

امروزه بسیاری از تولیدکنندگان ابزار نوشتاری جعبه های خودکار مقوایی  را انتخاب می کنند. آنها با ذوق مصرف کنندگان روبرو می شوند، از محیط زیست  محافظت می کنند و این را مستقیماً منتشر می کنند. با این وجود، ما راه‌حل‌های مختلفی نیز برای ارائه در این بخش داریم: به عنوان مثال، می‌توانیم بدنه بسته‌بندی را به تنهایی از مقوای راه راه محکم یا مقوای جامد مجلل طراحی کنیم – به موجب آن مواد به دلیل ویژگی‌هایشان مزایای بسیار خاص خود را دارند. بسته بندی مدادی ساخته شده از تخته راه راه در حمل و نقل کمی سبک تر است، اما جعبه های تخته جامد کیفیت بالاتری دارند و طراحی متنوع تری دارند.

 

پلاستیکی

جعبه خودکارتبلیغاتی  پلاستیکی شفاف دارای ویژگی های طراحی خاصی است که آنها را در محیط های مختلف اداری و مدرسه بسیار کاربردی می کند. جعبه پلاستیکی شبیه به جعبه عینک می‌ماند که زیر آن از پلاستیک و درب آن از طلق شفاف ساخته می‌شود. درب آن به صورت لولایی و مغناطیسی است و امکان قرار دادن دو تا سه خودکار در جعبه وجود دارد.

 

جعبه چوبی

جعبه خودکار تبلیغاتی چوبی از جعبه های نفیس محسوب می شود که نقش و نگارهای برجسته‌ای را می‌توان روی آن حک کرد. شما می‌توانید یک جعبه کنده‌کاری شده یا خاتم کاری را سفارش دهید که قطعاً دریافت کننده هدیه، بسیار تحت تأثیر خواهد گرفت.

از دیگر انواع جعبه خودکار تبلیغاتی میتوان به جعبه پارچه ای، جعبه مقوایی، جعبه خودکار طاقی،جعبه مقوایی،جعبه لوله ای،جعبه چرمی،جعبه سیلندری اشاره کرد.این جعبه ها را می توان در سایزها و رنگ های مختلف سفارش داد و همچنین بنا بر سلیقه ی خود شخصی سازی کنید.

 

چاپ، برجسته کاری، تکمیل و منبت کاری، وقتی نوبت به طراحی بسته بندی فردی شما مطابق با ایده شما می رسد، انتخاب مواد به هیچ وجه پایان کار نیست. زیرا وقتی صحبت از شخصی‌سازی می‌شود، گزینه‌های زیادی داریم.

از نظر تکمیل، ما بین فرآیندهای برجسته فویل نجیب و فرآیندهای چاپ با مساحت بزرگ تمایز قائل می شویم. علاوه بر صحنه‌پردازی زیبا، برجسته کردن برند، شعار یا ادعای شما در اینجا مهم است. نقش برجسته فویل مخصوصاً برای علائم تجاری و لوگوی شما مناسب است.

 

جعبه خودکار شخصی با حکاکی متن

ارائه یک جعبه خودکار شخصی با نام شرکت، شعار یا پیام کوتاه شما یک هدایای تبلیغاتی برای ارائه در محیط حرفه ای است. جعبه خودکار شخصی سازی شده یکی از محبوب ترین لوازم اداری در تجارت است. با دادن جعبه خودکار به کارکنان خود مطمئن باشید که کارکنان شما با اعتماد به نفس و افتخار کار می کنند و می نویسند. جعبه خودکار شخصی نیز یک هدیه شخصی عالی برای هدیه دادن به عزیزان است. والدین، عاشقان، دوستان یا حتی برادران و خواهران، می توانید خود را با یک جعبه خودکار شخصی سازی شده با حکاکی متنی که مطمئناً خوشحال کننده است، پذیرایی کنید. همچنین می توانید اشیاء شخصی سازی شده دیگری را با جعبه قلم خود اضافه کنید تا یک بسته زیبا و پر از اصالت طراحی کنید.

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *