تبلیغات موثر با لیوان تبلیغاتی چگونه انجام می شود؟

چاپ روی لیوان

لیوان تبلیغاتی یکی از برترین هدایای تبلیغاتی می باشد که ماندگاری زیادی نزد کاربران دارد. تبلیغات موثر با لیوان تبلیغاتی نسبت به بسیاری از هدایای دیگر دارای قیمت کمتری است و شما می توانید با طرحی خلاقانه هدیه تبلیغاتی بسیار مناسبی از آنها بسازید. لیوان های تبلیغاتی با توجه به اینکه در معرض دید هستند می توانند یک تبلیغ کننده دائمی برای برند شما باشند.

لیوان و ماگ تبلیغاتی از جمله وسایل ضروری جهت آشامیدن در طول روز هستند و جنبه شخصی برای مخاطب شما دارند. قابلیت تبلیغاتی بالای لیوان باعث استقبال مناسب از این هدیه تبلیغاتی شده است.

انواع لیوان تبلیغاتی

لیوان تبلیغاتی براساس جنس و ویژگی به لیوان سرامیکی تبلیغاتی، لیوان حرارتی یا ماگ حرارتی، لیوان چینی، لیوان فلزی (یا ماگ فلزی)، لیوان پی وی سی یا ماگ پلاستیکی و یا لیوان شیشه ای تبلیغاتی دسته بندی می‌شوند.

همچنین بر اساس نوع و قابلیت چاپ به لیوان سابلیمیشن (لیوان‌های تبلیغاتی که بدلیل پوشش خاصی که دارند امکان چاپ و انتقال تبلیغ شرکت بصورت پرینت رنگی و حتی عکس در سرتاسر سطح لیوان را دارند) و لیوان سرامیکی معمولی و پی وی سی (که برای چاپ تبلیغ بر روی آنها از رنگ کوره‌ای و چاپ سیلک و یا تامپو بر روی سطحی محدود استفاده می‌کنند) تقسیم می‌شوند.

تبلیغات موثر با لیوان تبلیغاتی

با انتخاب نمونه های گوناگون لیوان های تبلیغاتی راسا گیفت نام تجاری خود را به شیوه های مختلف روی بدنه لیوان چاپ، لیزر و … منحصر نمایید و در نتیجه کسب و کار خود را رونق دهید. اضافه کردن آرم شرکت شما به اقلام تبلیغاتی مختلف، به شما اجازه می دهد تا به مخاطبان گسترده تر دسترسی داشته باشید. لیوان تبلیغاتی چاپ شده یکی از پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی هستند.

حقایق را برای لحظه ای در نظر بگیرید : بیشتر مردم در طول روز از قهوه و چای استفاده می کنند و برای نوشیدن آن به لیوان نیاز دارند. چه راهی برای رسیدن به مشتریان بالقوه وجود دارد؟ می توانید در نمایشگاه ها لیوان تبلیغاتی خود را عرضه کنید و ممکن است پس از اتمام برنامه به محل کار برگردند و از لیوان های تبلیغاتی شما استفاده کنند. عموما بهتر است از هدایای تبلیغاتی استفاده کنید که روی میز قرار می گیرد یا شخص بیشتر از آن استفاده می کند.

رابطه کیفیت لیوان تبلیغاتی با تاثیر این هدیه تبلیغاتی بر ذهن مشتری

همانطور که بارها تاکید کرده ایم باکیفیت بودن هدایای تبلیغاتی در میزان رضایت مشتری و تاثیرگذاری آنها رابطه مستقیم دارد.

بهتر است بدانید که ارائه یک هدیه تبلیغاتی بی کیفیت نه تنها اعتماد مخاطب را جلب نمیکند بلکه میتواند صدمه جدی به اعتماد مخاطبان و مشتری های شما نسبت به برند و کسب و کار شما بزند.

بهترین کاری که باید انجام دهید این است که یک تولیدکننده هدایای تبلیغاتی مطمئن را پیدا کنید زیرا که این تولید کننده های با سابقه هیچ گاه هدیه تبلیغاتی بی کیفیت را تولید نمیکنند و تبلیغات روی آنها را با بالاترین کیفیت لازم انجام داده تا که هدیه تبلیغاتی درخور کسب و کارتان را به شما تحویل دهند.

خودتان این تصور را  داشته باشید که یک هدیه تبلیغاتی بیکیفیت و نامناسب را به مخاطب خهدیه دهید، او چه فکری راجع به برند .و یا شرکت یا کسب و کار شما میکند؟؟؟ آیا میتواند به شما اعتماد کند؟؟؟ قطعا خیر، ارائه چنین هدایای تبلیغاتی مه تنها موجب برند سازی و جلب رضایت و اعتماد مشتری نمیشود بلکه به نوعی عملی ضد تبلیغ است و میتواند به کسب و کار شما آسیب های جدی بزند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *