مزایا و معایب آفتابگیر تبلیغاتی

آفتابگیر تبلیغاتی

آفتاب گیر تبلیغاتی اتومبیل می تواند به عنوان یکی ازهدایای تبلیغاتی باشد که طرفداران بسیاری دارد و به علت این که در هنگامی که اتومبیل پارک شده است و در مکان های عمومی و خیابان ها قرار دارد، اشخاص زیادی آن را مشاهده می کنند. اگر آفتابگیر با رنگ و طرحی جالب باشد مطمئنا چشم های زیادی را به خود جلب می کند. در نتیجه برند و نام محصول و نام شرکت شما دیده خواهد شد. جنس آفتابگیر تبلیغاتی از جنس شمعی می باشد که داخل آن دو فنر با بست های محکم وصل شده و براحتی باز و جمع می شود.معمولاً افرادی که دارای خودرو هستند، جهت جلوگیری از نفوذ اشعه خورشید به داخل ماشین، از ابزاری به نام آفتابگیر استفاده می کنند. به دلیل اینکه امروزه بر تعداد خودروها افزوده شده است، تهیه و داشتن یک آفتابگیر تبلیغاتی از امور مهم به شمار می آید.مزایا و معایب آفتابگیر تبلیغاتی بی شمار است.

مخاطبان هدایای تبلیغاتی که شامل آفتابگیر تبلیغاتی می باشد، صاحبان خودرو هستند. از مزیت ها و ویژگی هایی که آفتابگیر تبلیغاتی به آن مختص می شود، میتوان به دیده شدن آفتابگیر و نام برند و محصول روی آن اشاره نمود. معمولاً به دلیل اینکه خودرو در مکان های مختلف در سطح شهر پارک می شود و آفتابگیر روی شیشه جلو یا پشت ماشین قرار داده می شود، احتمال دیده شدن نام برند افزایش می یابد.

آفتابگیر تبلیغاتی

انواع آفتابگیر تبلیغاتی کدامند

آفتاب گیر تبلیغاتی که یکی از انواع هدایای تبلیغاتی می باشد، دارای انواع مختلفی است. رنگ و شکل و اندازه آفتابگیرها متفاوت می باشد و با توجه به سلیقه افراد مختلف می شود. رنگ آفتابگیرها در صورتی که روشن باشد بهتر است نام برند و محصول به صورت رنگ تیره روی آن چاپ شود. در صورتی که رنگ آفتابگیر تیره باشد، بهتر آن است که از نام برند در رنگ های روشن استفاده شود. آفتابگیر تبلیغاتی در جنس ها و نوع های مختلفی، طراحی و تولید می شود.

یکی از مزایای آفتابگیر تبلیغاتی که از هدایای تبلیغاتی می باشد، این است که مورد توجه افراد مختلف به خصوص آقایان قرار می گیرد. کارشناسان در موسسات تبلیغاتی، از انواع هدایای تبلیغاتی استفاده می کنند تا نام محصول و برند را نزد مردم معرفی کنند. در صورتی که مخاطبان به درستی شناخته شود، میتوان بهترین هدایای تبلیغاتی را به افراد مختلف ارائه داد.

برای نمونه آفتابگیر تبلیغاتی یکی از انواع هدایای تبلیغاتی خاص و مقرون به صرفه است که مشتریان و مخاطبان خاص خود را دارد. هدایای تبلیغاتی تأثیر زیادی در میزان فروش محصولات دارد. در صورتی که از هدایای تبلیغاتی به درستی و مکان مناسبی استفاده گردد، میزان معرفی کالاها و تعداد مشتریان کالا و محصولات افزایش می یابد.

کاربرد خوب و مفیدی که آفتابگیر تبلیغاتی دارد این است که میتواند به عنوان یک پرده تبلیغاتی عمل کرده و محافظ داشبورد، فرمان و فضای داخلی خودرو از نفوذ نور و گرمای افتاب در امان باشد. چرا که اگر دقایقی خودرو را در زیر نور آفتاب قرار دهیم، شدت نور آفتاب میتواند ضرر زیادی به داشبورد و پارچه صندلی های خودرو به وجود بیاورد و در عین حال گرمای زیادی در فضای داخلی خوردو ایجاد میشود که با استفاده از آفتابگیر میتوان از شدت حرارت کاسته و از تابش نور مستقیم آفتاب نیز خودداری کرد.

یکی دیگر از فواید استفاده از آفتابگیر تبلیغاتی این است که به راحتی میتوانید بنر زیبا و تابلویی چشمگیر را در معرض نمایش قرار دهید. بدین معنی که میتوان بر روی فضای دایره ای و بزرگی که آفتابگیر تبلیغاتی دارد، چاپی زیبا و چشمگیر درج کرد. در این فضا میتوان لوگوی شرکت ، سازمان و ادارات را به همراه اطلاعات تماس و متنی کوتاه در مورد خدماتی که ارائه میدهیم را درج کنیم.

ما در شرکت تبلیغاتی جوپنزا  افتخار میکنیم که آفتابگیرهای تبلیغاتی را به همراه چاپ فوق العاده زیبا و با دوام، با قیمت بسیار مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار میدهیم. برای کسب اطلاع از قیمتها و نحوه ثبت سفارش، میتوانید از لینک ارتباط با ما استفاده کنید.

دو دلیل اصلی و مهم برای استفاده کاربران و صاحبین خودرو و اتومبیل از آفتابگیرهای خودرو وجود دارد:

کاهش دما

اولین دلیل جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید و افزایش دمای داخل کابین اتومبیل که گاهی در روزهای گرم تابستان بسیار آزار دهنده است و آنقدر حرارت داخل ماشین بالا میرود که نفس کشیدن را سخت کرده و حتی نمیتوان به فرمان اتومبیل دست زد پس آفتابگیر اتومبیل کمک بسیار زیادی به کاهش دما و ایجاد سایه داخل خودرو می کند.

امنیت

دلیل دوم استفاده از آفتابگیرهای خودرو، جلوگیری از دیده شدن داخل اتومبیل توسط دیگر است. استفاده از آفتابگیرها  به ویژه در هنگام خرید و زمانی که کالاهای خریداری شده در ماشین باقی مانده مفید است همچنین آفتابگیر خودرو شیشه عقب و شیشه های بغل و کناری خودرو باعث ایجاد حریم امن و احساس امنیت و آرامش بیشتری به سرنشینان داخل خودرو میدهد.

آفتابگیر تبلیغاتی ماشین با کاربرد مثبتی که دارد از تابیدن نور آفتاب به داخل خودرو جلوگیری می کند. سایبان تبلیغاتی اتومبیل از ایجاد آثار نامطلوب نور خورشید در مواقعی که خودرو متوقف است جلوگیری میکند. آفتابگیر ارزان تبلیغاتی اتومبیل از رنگ پریدگی و ترک داشبورد جلوگیری می کند. قیمت آفتابگیر تبلیغاتی ماشین در کیفیت و جنس آفتابگیر تاثیر بسزایی دارد به این صورت که چاپ آفتابگیر تبلیغاتی باعث می شود که هزینه تبلیغات روی سایبان اتومبیل براحتی برای تبلیغ دهنده در بیاید. تولید آفتابگیر تبلیغاتی ماشین توسط کارشناسان این حوزه و با استفاده از متریال های خاص انجام می شود.

آفتابگیر تبلیغاتی یکی دیگر از اقلامی است که به عنوان هدیه تبلیغاتی در مراکز مخصوص چاپ و عرضه هدایای تبلیغاتی عرضه می‌شود.  هر کسی که وسیله نقلیه شخصی داشته باشد، حتما تا به حال برای تهیه آفتابگیر تبلیغاتی و سایه بان تبلیغاتی ، احساس نیاز کرده است. آفتابگیر وسیله‌ای کاربردی است که مانع از ورود نور خورشید به داخل ماشین می‌شود و سرنشینان و وسایل داخل ماشین را از گزند آفتاب، در امان نگه می‌دارد. آفتابگیر تبلیغاتی معمولا در دو مدل مربع و دایره تهیه می‌شود. این آفتابگیر از جنس پارچه شمعی است و داخل آن فنرهایی کار گذاشته می‌شود که شکل و فرم اصلی آن را حفظ کند. این آفتابگیرها معمولا جمع می‌شوند و در یک کاور سوزنی قرار می‌گیرند.

روی آفتابگیر می‌توانید لوگو، نام برند و اطلاعات مورد نیاز خود را چاپ کنید. ابعاد آن تقریبا اندازه کاغذ A3 است ولی ابعاد طراحی شما ممکن است با توجه به نوع آفتابگیری که انتخاب می‌کنید متفاوت باشد. اگر می‌خواهید طراحی خاصی برای آفتابگیر داشته باشید حتما از چاپخانه مورد نظر از قبل در مورد ابعاد آن سوال کنید. استفاده از آفتابگیر در ماه‌های گرم سال به اوج خود می‌رسد. معمولا افراد در طول سفر با خود همراه می‌برند. از آنجاکه روی وسیله نقلیه قرار می گیرد، مثل یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک است. افراد زیادی آن را می‌بینند. پس با خیال راحت برای انتخاب یک هدیه تبلیغاتی خوب و مفید و موثر، آفتابگیر ماشین را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *