کاربرد لیوان تبلیغاتی در بازاریابی

لیوان تبلیغاتی

کاربرد لیوان تبلیغاتی در بازاریابی، یکی از بهترین محصولات کاربردی در امور تبلیغاتی می باشد. با توجه به استفاده مکرر مخاطبین هدایای تبلیغاتی از لیوان در منزل و محیط کار، این هدیه تبلیغاتی میتواند ابزاری مفید در معرفی نام برند و کالای تبیلغاتی باشد.

لیوان تبلیغاتی بر اساس جنس و ویژگی به لیوان سرامیکی تبلیغاتی، لیوان حرارتی تبلیغاتی یا ماگ حرارتی، لیوان کاغذی، لیوان فلزی (یا ماگ فلزی)، و لیوان پلاستیکی دسته بندی می شوند. لیوان تبلیغاتی بدلیل کاربرد همیشگی و تنوع بسیار بالایی که در انواع لیوان وجود دارد و همچنین بدلیل ارتباط نزدیک و دائمی این هدیه تبلیغاتی با مخاطبین، هنوز هم یکی از بهترین و پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی به شمار می رود.

امروزه لیوان تبلیغاتی دارای انواع و تنوع زیادی در نوع، جنس، اندازه، قابلیت چاپ و رنگ آمیزی لیوان می باشند که تاثیر زیادی در فروش محصولات معرفی شده دارد. لیوان به دلیل جنس و پوششی که بر روی آن قرار دارد، وسیله ای مناسب جهت چاپ انواع تصاویر، نام برند و لوگوی شرکت می باشد.

لیوان تبلیغاتی

کاربرد لیوان تبلیغاتی در بازاریابی

لیوان تبلیغاتی یکی از انواع هدایای تبلیغاتی کاربردی است که اگر کمی در این مورد هوشمندانه عمل کنید میتوانید نتایج بسیار خوبی را دریافت کنید. لیوان وسیله ای است که روزانه چندین بار توسط مردم در هر شرایط و موقعیتی مورد استفاده قرار میگیرد. اگر قصد تبلیغات در بین دانشجویان و یا دانش آموزان را دارید بهتر است نوع لیوان انتخبی را مناسب با روحیه و سلیقه این گروه از مخاطبان در نظر بگیرید. همچنین در شرکت ها و ادارات نیز اکثر کارکنان و کارمندان از لیوان و ماگ برای مصارف روزانه استفاده میکند. این تصور را داشته باشید که در ادارات و منازل و مدارس و دانشگاه ها هزاران مخاطب از لیوان های حاوی نام و لوگوی شما استفاده کنند. در واقع توسط هر فرد گیرنده لیوان تبلیغاتی نام شما به صد ها و یا هزاران نفر دیگر نیز معرفی میشود، لذا بهتر است لیوانی با ظاهر شیک و باکیفیت را انتخاب کنید.

انواع لیوان تبلیغاتی از نظر جنس

این هدیه تبلیغاتی با توجه به نوع و جنس لیوان، دارای انواع مختلفی از جمله لیوان سرامیکی، لیوان پلاستیکی، لیوان کاغذی،لیوان فلزی و لیوان یخی یا لیوان شیشه ای تبلیغاتی می باشد.

با توجه به اینکه لیوان سرامیکی تبلیغاتی، طرفداران زیادی دارد، کارشناسان تبلیغات می توانند از انواع لیوان تبلیغاتی استفاده کرده و نام برند و محصولات را بر روی لیوان درج نمایند. از ویژگی های این لیوان ها، سبک بودن لیوان و قابلیت چاپ نام لوگو و برند بر روی آن می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *