چرا لیوان تبلیغاتی را به عنوان هدیه تبلیغاتی انتخاب کنیم

چاپ روی لیوان

انتخاب لیوان تبلیغاتی و ماگ تبلیغاتی فرصتی طلایی برای قرار گرفتن در دستان مشتری های شما لیوان تبلیغاتی جزو هدایای تبلیغاتی ارزان و کاربردی می باشد که در بین کسب و کارها طرفداران زیادی دارد و تقریبا یک پای همیشگی گروه های تبلیغاتی است.

توانمندی چاپ روی لیوان کاغذی یک فرصت بی نظیر برای دیده شدن برند شما محیا می کند. چاپ لیوان فرصتی است که شما نباید آن را از دست بدهید.

در این مقاله قصد داریم به معرفی لیوان تبلیغاتی که بسیار مورد پسند مخاطبان و مشتریان است بپردازیم.

چرا لیوان تبلیغاتی را به عنوان هدیه تبلیغاتی انتخاب کنیم

لیوان تبلیغاتی یکی از محصولات تبلیغاتی است که حضور بسیار پررنگ در نمایشگاه ها و همایش ها دارد. دقیقا زمانی که یک ارتباط کاری یا عاطفی در نمایشگاه و همایش ها در حال شکل گیری است لیوان تبلیغاتی کاغذی با برند شما در آن لحظه حضور دارد و آیا شما زمان دیگری را سراغ دارید که یک برند بتواند ماندگار در ذهن مشتری شود؟

وقتی که شرکت کنندگان در همایش و یا نمایشگاه گلویی تازه می کنند یا نوشیدنی خنکی می خورند و لذت می برند و یا نوشیدنی گرمی می خوردند تا وجودشان را گرم کنند لیوان تبلیغاتی سرامیکی شما در این لذت سهیم خواهد بود.

توصیه شدید ما به شما این است که این لحظات را از دست ندهید از معجزه ماگ تبلیغاتی و لیوان تبلیغاتی غافل نشوید.

لیوان تبلیغاتی چیست

بی شک همه ما در طول روز بارها از لیوان، ماگ و لیوان های تبلیغاتی استفاده می کنیم . چای و قهوه از پر طرفدارترین نوشیدنیها در جهان هستند و در کشور ما نوشیدن چای قسمتی جدانشدنی از زندگی  ما را تشکیل می دهد. لیوان های تبلیغاتی در شکلها ، طرح ها و جنس های مختلفی مانند لیوان پلاستیکی، لیوان سرامیکی، لیوان شیشه ای ،

لیوان چینی، لیوان کاغذی، لیوان فلزی و ماگ وجود دارند و در هر مکانی دیده می شوند. برای تبلیغ و نمایش برند، لوگو، شعار و محصول خود چه جایی را بهتر از لیوان های تبلیغاتی می توانیم پیدا کنیم؟
تنوع بسیار بالا در طرح و رنگ بندی و همچنین فضای بسیار مناسب و عالی جهت چاپ روی لیوان های تبلیغاتی این امکان را به ما می دهند تا از طرح ها و ایده های خلاقانه برای ایجاد یک هدیه تبلیغاتی مفید و خلاقانه و تاثیرگذار استفاده نماییم.همچنین لیوان تبلیغاتی همیشه مورد نیاز و مصرف مخاطبین بوده و براحتی و با میل و اشتیاق از طرف آنها پذیرفته می گردند و بخوبی توسط دریافت کنندگان مورد استفاده قرار می گیرند و مسلما تبلیغ ما نیز به راحتی در مکانهای مورد نظر راه یافته و میزان عملکرد و تاثیرگذاری این هدیه تبلیغاتی را بالا می برد.

انواع مختلفی از چاپ و حک را می توان بر روی انواع لیوان های تبلیغاتی استفاده کرد. برای لیوان های پلاستیکی ، شیشه ای و چینی از چاپ تامپو که فضای چاپ کوچکی را با رنگ های تفکیکی و جدا از هم و یا بصورت تکرنگ استفاده میشود.

برای تبلیغ و چاپ طرح های بزرگتر و چند رنگ مثل چاپ تصاویر می توان از چاپ انتقالی سابلیمیشن بر روی لیوان سابلیمیشن استفاده کرد.

برای تبلیغ روی لیوان های فلزی و ماگ نیز از سیستم حک لیزر استفاده میکنند.

کدام لیوان به عنوان هدیه تبلیغاتی بهتر است

ابتدا می بایست مشخص کنیم که بودجه مورد نظر برای هر هدیه تبلیغاتی چقدر است و به چه منظور و برای چه زمانی قرار است که کارایی داشته باشد؟ مشخص است که لیوان کاغذی تبلیغاتی ارزان ترین لیوان است و امکان چاپ سراسری بر روی آن بصورت چاپ افست وجود دارد.  لیوان کاغذی ابتدا بر روی مقوای مسطح چاپ شده و پس از قالب زدن و برش بصورت مخروط بوسیله دستگاه شکل می گیرد پس بهتر است از لیوان کاغذی یا مقوایی در تیراژهای بالا و در مراسم و همایشها و رویدادهای اجتماعی استفاده کرد که مسلما این هدیه یک بار مصرف بوده و عمر تبلیغی بسیار کوتاهی دارد.

انتخاب لیوان تبلیغاتی دارای طول عمر متوسط هستند و قیمت نسبتاً ارزانی دارند. این هدیه تبلیغاتی قابلیت چاپ لوگو و تبلیغ را بصورت تکرنگ یا چند رنگ تفکیکی با استفاده از چاپ تامپو دارد  و رنگ بیرون و داخل آن بر اساس سفارش قابل تغییر می باشد و میزان تاثیرگذاری نسبتاً خوبی هم بر روی مخاطب هدف دارد ولی بهتر است از این هدیه تبلیغاتی برای مدت طولانی استفاده نشود  بدلیل جنس بکار گرفته شده که مواد ای بی اس و پلاستیک است در طولانی مدت قابلیت و کیفیت خود را از دست میدهد و از نظر بهداشتی خصوصا برای مایعات گرم توصیه نمی شود.

ما روزانه بیش 2 الی 3 لیوان نوشیدنی مصرف می کنیم، از این رو هدیه دادن لیوان تبلیغاتی عملکردی برای تکمیل تلاش های ما در زمینه تبلیغات است چون مطمئن خواهید بود با هدیه دادن یک لیوان جذاب، برند حک شده روی لیوان را بعنوان نوشیدنی ضروری برای مشتریان خود تبدیل خواهد کرد.

لیوان های طرح دار یا عکس دار که با نام ماگ معروف شده اند، لیوان با رنگ خاص و سایز مناسب یا حتی با درج یک شعار خاص بدنه لیوان می تواند جزو یکی از وسایل شخصی زیبا برای هر فرد باشد.

 چگونه با لیوان تبلیغاتی باعث موفقیت در کسب و کار خود شویم

با انتخاب نمونه های گوناگون لیوان های تبلیغاتی نام تجاری خود را به شیوه های مختلف روی بدنه لیوان چاپ، لیزر و … بینظیر کنید و در نتیجه کسب و کار خود را رونق دهید.اضافه کردن آرم و برند شرکت شما به گونه های تبلیغاتی مختلف، به شما اجازه می دهد تا به مخاطبان گسترده تر دسترسی داشته باشید.لیوان های تبلیغاتی چاپ شده یکی از پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی هستند.

بیشتر مردم در طول روز از قهوه و چای استفاده می کنند و برای نوشیدن آن به لیوان نیاز دارند. می توانید در نمایشگاه ها لیوان تبلیغاتی خود را عرضه کنید و ممکن است پس از اتمام برنامه به محل کار برگردند و از لیوان های تبلیغاتی شما استفاده کنند. عموما بهتر است از هدایای تبلیغاتی استفاده کنید که روی میز قرار می گیرد یا شخص بیشتر از آن استفاده  می کند.

لیوان تبلیغاتی میتواند به برند سازی یک محصول کمک کند

با پیشرفت تکنولوژی و افزایش کسب و کار ها چه در فضای مجازی و در بستر اینترنت و چه به صورت فیزیکی، رقابت ها میان کسب و کار ها نیز افزایش می یابد، با این تفاسیر هر مدیر و صاحب کسب و کاری باید بیش از هرچیزی به فکر تبلیغات و جذب مخاطب بیشتر باشند. برای این هدف ابزار ها و روش های گوناگونی وجود دارند که پیشنهاد مشاوران تبلیغاتی و آژانس های تبلیغاتی استفاده از هدایای تبلیغاتی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *