مزایای تیشرت تبلیغاتی+چرا به عنوان هدیه از آن استفاده کنیم؟

تیشرت تبلیغاتی

اگر شما صاحب یک کسب و کار بزرگ یا کوچک هستید ، و یا مدیر یک شرکت هستید، احتمالا همیشه در جستجوی راه هایی برای ترویج محصولات خود می باشید. روش های زیادی وجود دارد که می توانید استفاده کنید، اما تقریبا در تمامی موارد، استفاده از هدایای تبلیغاتی هنوز یکی از گزینه های بازاریابی بالا می باشد. زیرا می تواند به سرعت و به طور موثر ایده های شما را گسترش دهد. در این مقاله به مزایای تیشرت تبلیغاتی خواهیم پرداخت.

چرا استفاده از تیشرت به عنوان محصولات تبلیغاتی کاربردی است

در حال حاضر، در میان انواع مختلف فروشگاه های تبلیغاتی که در دسترس است، تی شرت ها در میان آنها محبوب ترند زیرا نه تنها ارزش تبلیغاتی بالایی دارند، بلکه بسیار کاربردی هستند.

تیشرت جزو تبلیغات پوشیدنی

با تیشرت و لباس تبلیغاتی پتانسیل بازاریابی گسترده است چرا که آنها توسط افراد در هر نقطه و در همه جا پوشیده میشوند، نام تجاری شما در معرض عموم است.
هنگامی که یک نفر تیشرت با نام برند شما را بر تن می کند نام شرکت شما به یادش می ماند و هنگامی که در بیرون آن لباس را بر تن دارد دیگران با دیدن نام تجاری و برند شما متوجه شما میشوند. بنابراین پوشاک تبلیغاتی بهترین روش برای ایجاد مارکتینگ بهتر است که می تواند مخاطبان گسترده ای بدون هیچ زحمتی بدست آورد.

استفاده از تیشرت تبلیغاتی در رویدادهای ویژه چه مزایایی دارد

گذشته از اهداف تبلیغاتی، اگر خلاق باشید تیشرت ها کاربرد دیگری هم خواهند داشت. به عنوان مثال، شخصی پیراهن تبلیغاتی را برای رویدادهای شرکت و جمع آوری اعانه می پوشد و یا به عنوان بخشی از هزینه ورود به یک رویداد فروخته شود ، و یا به عنوان جایزه قرعه کشی در طول این رویداد استفاده شود.

افزایش روحیه تیمی

علاوه بر این موارد ذکر شده استفاده از تیشرت ها با نام برند برای کارکنان شرکت بسیار جالب خواهد بود. یک اینکه می تواند به تقویت روحیه شرکت کمک کند. گاهی اوقات، شرکت ها لباس فرم به کارمندان جدید برای خوش آمد گویی هدیه می دهند و آنها احساس می کنند بخشی از تیم هستند. این مزیت از مزایای تی شرت تبلیغاتی است.
در رویدادهای و نمایشگاه ها کارمندان شما با پوشیدن لباس فرم یکدست با برند تبلیغاتی شما بسیار حرفه ای به نظر خواهند رسید. اعتماد مشتریان خود را جلب می نمایید با تیشرت های تبلیغاتی می توانید پیغام تبلیغاتی خود را در معرض عموم قرار دهید و به رشد شرکت کمک کنید.

مشخصات تیشرت تبلیغاتی کدامند

  • تیشرت تبلیغاتی معمولا دارای رنگ بندی های متنوع است که با توجه به شرکت در خواست کننده این رنگها انتخاب میشوند.
  • جنس پارچه ها معمولا با جنسی است که بتوان به راحتی نشانه های تبلیغاتی را روی آن انجام داد.
  • تیشرت ها در دو فرم آستین بلند و آستین کوتاه موجود هستند ،معمولا تقاضای تیشرت آستین کوتاه میشود.
  • تیشرت های تبلیغاتی معمولا یقه گرد هستند البته با توجه به در خواست مشتریان میتوان تیشرت تبلیغاتی را با یقه های متفاوت تولید کرد.

جنس تیشرت باید چگونه باشد

یکی از مهمترین ویژگی های یک تیشرت تبلیغاتی و یا به صورت عمومی پوشاک جنس آنهاست. مسلما کلیه افرادی که اقدام به چاپ لوگو، برند  و یا محصول خود برروی تیشرت می کنند قطعا می خواهند که مخاطبان آنها که این تیشرت ها را دریافت میکنند از این تیشرت ها در سطح شهر و در بین مردم استفاده کنند، از این رو اگر جنس تیشرت های استفاده شده آن کیفیت مطلوب را نداشته باشند و برای مصرف کننده آزار دهنده باشد تمام سرمایه برای تولید و چاپ یک تیشرت از بین می رود.
قطعا در کارهای تبلیغاتی هزینه یکی از فاکتورهای اصلی برای انتخاب یک محصول است اما برگشت پذیری سرمایه در تبلیغات هم یکی دیگر از فاکتورهای اصلی است که  مهندسین بازریابی و مارکتینگ با  توجه به این دوپارامتر اقدام به انتخاب می کنند.
در چاپ تیشرت تبلیغاتی یکی از مسائل اصلی و دشوار، انتخاب جنس تیشرت براساس دو پارامتر بالا یعنی هزینه و کارایی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

چاپ تیشرت تبلیغاتی چگونه صورت میگیرد

استفاده از تیشرت های تبلیغاتی خلاقانه و زیبا قطعا راهکاری موثر برای تبلیغات شرکت در جهت معرفی برند و یا محصول شما خواهد بود. با این وجود استفاده و تولید تیشرت باید هوشمندانه و بسیار با دقت انتخاب شود به دلیل اینکه به شدت در دید مخاطب نسبت به شما تاثیرگذار خواهد بود.
این مسئله که پوشش و استفاده از تیشرت تبلیغاتی و سازمانی کمک زیادی به فروش و معرفی محصول شما دارد.
در دنیای پررقابت امروز تبلیغات نقش مهمی را ایفا می‌کند. یک مدیر هوشمند همیشه از مخاطبش جلوتر است. تبلیغات درون‌سازمانی نسبت به تبلیغات شهری هزینه کمتری دارد و گاهی می‌تواند حتی تاثیرگذاری بالاتری داشته باشد. بسته‌های تبلیغاتی یکی از مهم‌ترین تبلیغات درون‌سازمانی است. یک هدیه تبلیغاتی خاص و متفاوت می‌تواند در برندسازی محصول نقش بزرگی را ایفا کند. تی‌شرت تبلیغاتی یکی از این انتخاب‌های هوشمندانه است. چراکه می‌تواند طیف گسترده‌ای از مخاطب را با خودش همراه کند. علاوه بر این جذابیت می‌توان دلایل زیادی را برای این انتخاب نام برد.

سازگار با محیط‌ زیست بودن

زمین نسل به نسل انسان را در دامنش پرورش داده اما انسان ارزش این سخاوت را ندیده گرفت تا به طغیان زمین انجامید. محافظت از زمین یکی از دغدغه‌های مهم این روزهاست. دوست داران زمین با چشم‌باز رفتار دیگران را رصد می‌کنند و برندهای دوستدار محیط ‌زیست از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. تی‌شرت تبلیغاتی یکی از هدایای سازگار با محیط ‌زیست است و باعث قطع درختان و یا اضافه شدن پلاستیک بیشتر این چرخه معیوب نمی‌شوند.

کاربردی بودن آن

تبلیغاتی از قبیل سررسید، خودکار و ماگ دیگر کارکرد سابق را ندارند چراکه اغلب در کشوهای محل کار فراموش می‌شوند اما تابه‌حال کسی را دیده‌اید که از گرفتن یک تی‌شرت ناراحت شود و آن را روی میز کارش رها کند.

حق انتخاب رنگ

هدیه‌ای که این اجازه را به شما بدهد تا در انتخاب رنگ آزاد باشید، نسبت به بقیه موارد، مزیت دارد. رنگ سازمانی می‌تواند ماندگاری یک برند را در ذهن مخاطبش طولانی‌تر کند. تنوع رنگ در تی‌شرت‌هایتبلیغاتی از دیگر مزایای این انتخاب است.

چشمگیر بودن آن

هرکسی که تی‌شرت تبلیغاتی برند شما را بپوشد یک مبلغ متحرک و رایگان برای برند شماست و در معرض دید عده بیشتری قرار می‌گیرد.

کیفیت چاپ تیشرت تبلیغاتی چقدر مهم است

یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهم انتخاب یک تیشرت تبلیغاتی مناسب کیفیت چاپ روی آنها است. کیفیت چاپ روی تیشرت  به شیوه های چاپی که در بالا به برخی از آنها اشاره شد بستگی دارد. البته از ذکر این نکته نمیتوان چشم پوشی کرد که در هر روش هم استفاده از متریال و مواد اولیه مرغوب نیز در ماندگاری و کیفیت چاپ هر تیشرت موثر خواهد بود.
در روش های چاپ مستقیم روی تیشرت به این نکته باید توجه داشته باشیم که غالب دستگاه های موجود دارای رنگ سفید نیستند برای همین  از رنگ سفید تیشرت به عنوان بکگراند تصویر استفاده میشود و عبارتی سایر رنگ ها چاپ میشوند به همین خاطر روش چاپ مستقیم که طبیعتا یکی از بالاترین کیفیت ها در اختیار ما قرار می دهد برروی تیشرت های سفید و یا روشن قابل استفاده می باشد و اگر بخواهیم برروی تیشرت و یا پارچه تیره و یا مشکی چاپ مستقیم بزنیم حتما باید دستگاه دارای رنگ سفید جداگانه باشد که ابتدا تیشرت را با رنگ آستر سفید کند و بعد روی رنگ سفید طرح را پیاده کند.
و از دیگر روش های پرکاربرد روز دنیا برای چاپ روی تیشرت چاپ کاترپلاتر می باشد که در اکثر چاپ های لباس های ورزشی از این روش استفاده میشود که ماندگاری و کیفیت بسیار عالی دارد ولی فقط یک ویژگی دارد و آن هم این است که  باید به صورت تک رنگ و یا رنگ های تفکیک شده مورد استفاده قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *