چرا باید از حوله های تبلیغاتی استفاده کرد

حوله تبلیغاتی
حوله سفارشی تبلیغاتی مسیری بسیار عالی در جهت افزایش مشتری می باشند. زمانی که حوله های تبلیغاتی یک کسب و کار در جامعه و در دسترس عموم افراد قرار می گیرند، همیشه در ذهن مردم باقی خواهند ماند و نتیجه این است که احتمال خرید محصولات کسب و کار مربوطه را افزایش دهند. هدایای تبلیغاتی یک نوع بازاریابی ظریف و موثر می باشند بدون اینکه مشتری را تحت فشار برای خرید قرار دهند.
یکی از مهم ترین عوامل ارتباط با مشتری ایجاد یک پایگاه امن برای وی است که بداند همیشه می تواند بر روی محصولات شما حساب کند. یکی دیگر از نتایج این کار این است که مشتری بیشتر راغب می شود محصولات شما را به نسبت رقبایتان خرید کند. از طرفی هم حوله یک نقش ضروری در خانواده دارد و اهدای آن به مشتری باعث می شود تا همیشه در ذهن خود جایی برای کسب و کار شما داشته باشند.

مزایای حوله تبلیغاتی

حوله های تبلیغاتی یک راه بسیار عالی برای بازاریابی کسب و کار می باشند که امروزه در اصناف مختلف مشاهده می شوند. دلیل این راه عالی هم ضرورت درج نام تجاری شرکت ها بر روی حوله های تبلیغاتی است که از منابع جایگزین درآمد حاصل می شود.

حوله تبلیغاتی چیست

حوله های تبلیغاتی حوله هایی هستند که توسط یک کسب و کار به عنوان هدیه به مشتریان ارائه می شوند. در بسیاری از موارد صاحب کسب و کار در ازای خرید بالای مشتری این کالا را به او هدیه می دهد. چنین حوله هایی دارای لوگوی کسب و کار ذکر شده می باشند. این حوله ها یک ابزار شگفت انگیز، مناسب و موثر تبلیغاتی هستند که حتما باید مورد توجه صاحبین مشاغل و کسب و کارها قرار بگیرند.
حال برخی از این مشتریان از حوله تبلیغاتی شما صرفا در محیط های خصوصی خود استفاده می کنند و نام تجاری درج شده بر روی حوله صرفا در ذهن همان یک نفر نقش می بندد. اما زمانیکه این حوله های تبلیغاتی توسط مشتریان در ساحل، استخرها و یا باشگاه های ورزشی استفاده شوند، نام تجاری درج شده بر روی آن در ذهن تمام کسانی که حوله را دیده اند حک می شود.
حوله های تبلیغاتی یک تابلو در حال حرکت می باشند. زیرا تضمین می کنند که نام تجاری شما را در یک دید گسترده قرار دهند و در این صورت هم شما با سیلی گسترده از مشتری رو به رو خواهید شد.
در کلیه کسب و کارها لازم است مشتری های قدیمی خود را دوباره احیا کنیم. اگر مشتری های قدیمی را به واسطه کسب و کار رقبا از دست داده باشید حوله های تبلیغاتی یک گزینه بسیار مناسب جهت یادآوری شما در ذهن مشتری های قدیمی می باشند. همه مردم کالاهای رایگان را دوست دارند، بنابراین وقتی به مشتریان قدیمی خود حوله های تبلیغاتی اهدا می کنید آنها قطعا به خرید مجدد از محصولات شما فکر خواهند کرد.
اگر برای بازاریابی کسب و کار خود دارای بودجه کمی هم هستید، یکی از بهترین محصولات تبلیغاتی حوله است. زیرا استفاده از این گزینه بسیار موثرتر از تبلیغات در روزنامه ها و مجلات و … می باشد. به عنوان مثال اگر کسب و کار شما در نزدیکی یک ساحل واقع شده باشد با اهدای حوله های تبلیغاتی می توانید مخاطبان گسترده ای در نزدیکی خود پیدا کنید و پس از مدتی متوجه خواهید شد که این روش تبلیغاتی چون با ظرافت خاصی پیام شما را می رسانند بسیار کاربردی تر از روشهای دیگر می باشند.
از حوله های تبلیغاتی برای هدیه دادن در اعیاد به کارکنان خود هم می توانید استفاده کنید. چون زمانیکه کارکنان شما در مکان های عمومی ذکر شده از حوله استفاده کنند به صورت خودکار مبلغ نام تجاری شما خواهند بود.

چرا باید از حوله برای تبلیغات استفاده کرد

حوله های مختلفی وجود دارند که می توانند به عنوان عناصر تبلیغاتی از حوله های ساحلی بزرگ گرفته تا کوچک ترین اندازه حوله های دستی، مورد استفاده قرار بگیرند. پس لازم است بدانیم که چه انتظاراتی باید از یک حوله سفارشی داشته باشیم. چون حوله های سفارشی یک ابزار برای تبلیغات به شمار می روند و باید برای مصرف کننده مفید باشند.

استفاده از حوله های سفارشی چندین مزیت را به همراه دارد؛
برای نگهداری از حوله های سفارشی از لحاظ فضا هیچگاه دچار کمبود نخواهید شد. چون این حوله ها به دلیل حجم کم می توانند با چیدمانی منظم حتی در یک جعبه قرار بگیرند تا در صورت لزوم استفاده شوند. این حوله های سفارشی صرفا برای خشک کردن پس از یک حمام آب داغ کاربرد ندارند. از حوله های سفارشی می توان پس از فعالیت ها و تمرین های ورزشی و یا پس از حمام آفتاب گرفتن در کنار یک ساحل زیبا می توان لذت برد. حوله های سفارشی جزء بهترین و کاربردی ترین اقلام تبلیغات به شمار می روند.حوله های سفارشی تبلیغاتی دارای عمری طولانی می باشند. چون پارچه هایی که برای این حوله ها استفاده می شوند دارای دوام بسیار بالایی هستند و این یکی از بزرگ ترین مزیت های این حوله های سفارشی می باشد. پس در این صورت برای چند سال نیازی به هزینه اضافی برای تبلیغات نخواهید داشت.برای انتخاب این حوله ها قدرت گزینش وسیعی در رنگ ها، طرح ها و اندازه های مختلف در اختیار شما قرار دارد.
حوله های سفارشی به آسانی می توانند تمام نیازها و سلایق شما را به سرانجام برسانند. شما می توانید رنگ های گرم و پر جنب و جوش را در کنار طرح های مختلف با اندازه های متفاوت داشته باشید. برای انتخاب حوله های سفارشی تبلیغاتی پارچه های متنوعی وجود دارد که می توانید بر اساس نیاز مشتری ها آنها را انتخاب و سفارش دهید.

نکاتی برای استفاده از حوله های سفارشی تبلیغاتی

برای اهداف تبلیغاتی گوناگون می توانید مجموعه ای از حوله های سفارشی را انتخاب کنید که رنگ ها و اندازه های سازگاری را با یکدیگر داشته باشند.جنس پارچه حوله های سفارشی بسیار مهم است چون باید نسبت به نیازهای ضروری مشتری شما انتخاب شوند. ما توصیه می کنیم که پارچه هایی را انتخاب کنید که نرم و بادوام باشند.یکی از نکات مهم دیگر انتخاب رنگ مناسب است. چون انتخاب این رنگ که در پس زمینه لوگو قرار می گیرد باید بتواند لوگوی شما را به زیبایی و درستی به نمایش بگذارد.برای انتخاب، گزینه های ضخیم یا نازک هم وجود دارند که به استفاده مصرف کنندگان شما بستگی دارد.حوله های تبلیغاتی که این روز ها به بهترین روش تبلیغ منجر شده است در انواع مختلفی از مدل ها تولید می شود.

انواع حوله

  • حوله تبلیغاتی دستی، حوله تبلیغاتی هتلی، حوله تبلیغاتی حمامی، حوله تبلیغاتی ابعادی، حوله تبلیغاتی استخری، حوله تبلیغاتی تک رنگ، حوله تبلیغاتی بردر دار، حوله تبلیغاتی
  • چاپی، حوله تبلیغاتی گلدوزی و انواع مختلف دیگر
  • چاپ بر روی حوله های تبلیغاتی چگونه انجام میشود
  • چاپ لوگو روی حوله های تبلیغاتی به وسیله دستگاه های ریسندگی درج می شود.
به این شکل که پرز ها به صورت کوتاه و بلند بافته می شوند. همین روند باعث می شود تا شعارهای تبلیغاتی و لوگوهای مد نظر بر روی حوله ها ظاهر شوند.

از کجا می توان حوله تبلیغاتی تهیه کرد

شرکت هایی وجود دارند که در بافت حوله های تبلیغاتی تخصص دارند و اکثرا هم دارای قیمت های رقابتی می باشند. اما برای سفارش باید اطمینان حاصل کنید که از یک شرکت معتبر خرید می کنید. زیرا شرکت هایی هم هستند که حوله های تبلیغاتی را با قیمتهای بسیار پایین عرضه می کنند اما محصولات آنها دارای هیچ استانداردی نمی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *