چرا آفتابگیر شیشه جلو تبلیغاتی خودرو هدیه دهیم

آفتابگیر ماشین سازمانی Z203, آفتابگیر تبلیغاتی

آفتابگیر شیشه جلو تبلیغاتی به مخاطبین و مشتریان و کارمندانی که خودرو دارند، هدیه بسیار مناسب و کاربردی میباشد. زیرا استفاده از آفتابگیر خودرو، دما را کاهش میدهد و از تابش مستقیم خورشید به داخل ماشین جلوگیری میکند، که در تابستان گرما بسیار طاقت فرسا میباشد به حدی که نمیتوانید درون خودرو بنشینید و یا به فرمان دست بزنید، پس آفتابگیر خودرو وسیله ای مناسب برای کاهش دمای داخل خودرو میباشد.

یکی دیگر از دلایل استفاده از آفتابگیر خودرو امنیت داخل ماشین است زمانی که خریدی در ماشین قرار داده اید کسی به داخل ماشین دید ندارد.
استفاده از آفتابگیر عقب و شیشه بغل و جلو ماشین میتوانید امنیت کامل داخل ماشین را تامین کند.
بسیاری از صاحبان کسب و کار در بین بسیاری از هدایای تبلیغاتی، آفتابگیر تبلیغاتی ماشین را انتخاب میکنند، چون هم قیمت مناسبی دارد و تقریبا در همه به مکان های شهر از آن استفاده میشود و در دید همگان قرار میگیرد؛ به گونه ای برای شما همانند یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک عمل میکند.
در مقالات قبل به بررسی آفتابگیر شیشه عقب و رودری پرداختیم در ادامه این مقاله میخواهیم آفتابگیر شیشه جلو ماشین را باهم بررسی کنیم.
آفتابگیر تبلیغاتی

آفتابگیر شیشه جلو تبلیغاتی

آفتابگیر شیشه جلو تبلیغاتی در دو مدل رولی و عینکی طراحی و تولید میشوند که شما صاحب شرکت میتوانید لوگو شرکت خود را روی آن چاپ کنید و به مشتریان و مخاطبان خود هدیه دهید تا برای مدت طولانی تبلیغات شما را ادامه دهد و کسب و کارتان حسابی رونق پیدا کند.

۱. آفتابگیر شیشه جلو خودرو مدل عینکی

از آفتابگیر شیشه جلو مدل عینکی بیشتر در فصل های گرم سال استفاده میشود که خیلی راحت از داخل خودرو در پشت شیشه جلو نصب میشود.
در فصل های سرد سال هم میتوانید در روی شیشه جلو قرار دهید تا خیلی راحت از ریزش برف بر روی شیشه جلوگیری کند.
آفتابگیر شیشه جلو مدل عینکی در هنگام پارک خودرو از گرم شدن داشبورد و فرمان و صندلی های جلو جلوگیری میکند و به راحتی تا میشود و جمع میشود.
این آفتابگیر به صورت باز در ابعاد ۷۰×۱۴۰ سانتی متر تولید میشود.

۲. آفتابگیر شیشه جلو مدل رولی

با استفاده از آفتابگیر رولی شیشه جلو کمتر در معرض گرما و اشعه مضر آفتاب هستید و همچنین در هنگام رانندگی زمانیکه کولر خودرو روشن می باشد زودتر فضای داخل ماشین خنک میشود.
آفتابگیر رولی ششه جلو به آسانی نصب میشود و هر زمان که نیاز به استفاده از آن ندارید می توانید با باز نمودن گیره سمت راننده آفتابگیر را به سمت شاگرد جمع کنید تا مزاحم دید راننده نباشد.
ابعاد این آفتابگیر به عرض 42 سانتی متر و طول 130 سانتی متر می باشد که تا حد قابل توجهی شیشه جلو را میپوشاند و همچنین سایبان خوبی برای قسمت داشبورد و فرمان خودرو می باشد.
آفتابگیر تبلیغاتی
برای نصب آفتابگیر تبلیغاتی ابتدا باید دو مکنده را برروی رول دودی نصب کنید و از داخل به شیشه خودرو بچسبانید و مکنده سوم را در سمت راننده در جایی مناسب است بچسبانید و هر وقت نیاز به استفاده از رول دودی بود سر قلاب مانند آفتابگیر را در محل مکنده سوم ثابت کنید و رانندگی لذت بخش تری را با آفتابگیر رولی شیشه جلو خودرو تجربه خواهید کرد.
برای سفارش آفتابگیر شیشه جلو تبلیغاتی به مخاطبین و مشتریان و کارمندانی که خودرو دارند، هدیه بسیار مناسب و کاربردی میباشد.برای خود و یا استفاده از آن به عنوان هدیه تبلیغاتی میتوانید از طریق سایت جوپنزا و راه های ارتباطی اقدام کنید و با کیفیت ترین آفتابگیر های خودرو را دریافت کنید. جنس بیشتر آفتابگیر ها شمعی میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *