مزایای چاپ ساک دستی تبلیغاتی

ساک دستی تبلیغاتی

مزایای چاپ ساک دستی ساک دستی ابزاری است برای بسته‌بندی و حمل کالا که به صورت فراگیر در سطح جامعه مورد استفاده قرار می‌گیرد. ازساک دستی به عنوان جعبه کادویی و یا برای تبلیغ و ترویج برندها استفاده می‌شود. برخلاف اینکه ساک دستی قدمت زیادی ندارد، از این کالا استفاده بسیار زیادی می‌شود که به آن نام‌های متنوعی اطلاق شده است.

از جمله این هدایای تبلیغاتی می‌توان به ساک دستی، ساک دستی تبلیغاتی، ساک خرید، بگ شاپ، شاپینگ بگ، ساک دستی مسافرتی، ساک دستی برزنتی، ساک دستی سوزنی، ساک دستی کادویی و… اشاره کرد. در این مقاله به مزایای استفاده از ساک دستی تبلیغاتی میپردازیم.

ساک دستی تبلیغاتی

از چند دهه قبل تاکنون استفاده از ساک دستی تبلیغاتی جهت بسته‌بندی و یا به عنوان یک هدیه تبلیغاتی در بین مردم رواج پیدا کرده است. ساک دستی تبلیغاتی در واقع یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک است که در دست هر فرد ایفای نقش و آن محصول و برند را معرفی کرده و به پیشرفت شرکت، کارخانه و یا سازمان موردنظر کمک می‌کند.
از ساک دستی تبلیغاتی در تبلیغ و ترویج کالاهای فروشگاه‌هایی مانند طلا و جواهر، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، ساعت، لوازم یدکی، قطعات کامپیوتری، لوازم الکتریکی، رستوران‌ها، فست فودها، مزون‌ها، لوح بزرگداشت، لوکس فروشی‌ها و… استفاده می‌شود.
ساک دستی تبلیغاتی یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین ابزارهایی است که برای تبلیغات از آن استفاده می‌شود. فروشگاه‌ها برای ارائه خدمات خود اجناس خریداری شده توسط مشتریان و همچنین کاتالوگ یا بروشورهای تبلیغاتی از ساک دستی تبلیغاتی استفاده می‌کنند.
جنس ساک دستی تبلیغاتی که استفاده می‌شود حائز اهمیت است چرا که اگر جنس آن خوب باشد زمان بیشتری مورد استفاده قرار می‌گیرد بنابراین بیلبورد تبلیغاتی متحرک شما زمان بیشتری در سطح شهر باقی می‌ماند و برند شما شناخته شده‌تر می‌شود. به عنوان مثال اگر جنس ساک دستی شما پارچه‌ای باشد طبیعتا طول عمر آن از ساک دستی تبلیغاتی مقوایی بیشتر است. همچنین ساک دستی مقوایی وزن کمتر، اما ساک دستی پارچه‌ای وزن بیشتری را تحمل می‌کند.
چاپ ساک دستی با لوگوهای سازمان ها قابلیت و کاربردهای بسیار زیادی برای مشتریان شما خواهد داشت. ساک دستی به دلیل مزایا و امکاناتی که دارد برای مخاطبین شما بسیار پرکاربرد و بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

ساک دستی آماده

 نکاتی درباره اهمیت و مزایای چاپ ساک دستی تبلیغاتی

نکته اول:

افزایش شناخت برند

تصور کنید وقتی شخصی در فعالیتهای روزانه خود از ساک دستی که لوگوی شما روی آن چاپ شده است استفاده بکنید، چند نفر نام تجاری شما را خواهند دید.
به غیر از دیدن آرم سازمانی شما آنها همچنین کنجکاو خواهند شد که درباره این مارک اطلاعات بیشتری کسب کنند در نتیجه وجود ساک دستی می تواند کار ارتقا بخشی به سازمان شما را راحت بکند. ممکن است اگر نزدیک شخصی باشند که ساک دستی سازمان شما را حمل می کنند، به احتمال زیاد در مورد مارک آن ساک دستی از آن شخص سوال میکنن و این برای شما بسیار می توانید مفید باشد.
نکته دوم:

سکوی پرتاب تبلیغات رایگان

یک کیف دستی سفارشی که چاپ کرده اید و در اختیار مشتریان خود قرار می دهید می تواند بسیاری از پیام ها و مشخصات و خدماتی که می توانید شما ارائه بدهید را به مخاطبین شما به راحتی و رایگان ارائه بدهد و شما اصلا نیازی نیست کار خاصی انجام بدهید فقط کافی است تمامی مشخصاتی که باید روی ساک دستی قرار داشته باشد روی ساک دستی چاپ بکنید و مخاطبین خودتان در سطح جامعه به خودتان جذب بکنید.
بطور قطع در طولانی مدت اثرات بسیار مثبی برای عملکرد و شناخت سازمانی شما خواهد داشت.
نکته سوم:

فروش بیشتر

نکته اصلی هر تجارت داشتن فروش بیشتر است.چاپ ساک دستی سفارشی به عنوان مواد تبلیغاتی با هدف جذب  مشتریان استفاده می شود. هنگامی که شرکت ها بطور مداوم به چاپ ساک دستی اختصاصی به مشتریان خود می دهد ، بسیاری از افراد وفادار می شوند و به مجدد به سمت شما باز می گردند.
برخی حتی به نوعی تعهد می دهند که کیسه به راحتی از بین نرود یا پاره نشود. چنین حرکتی در مشتریان قفل می شود زیرا آنها دوباره و دوباره به سازمان شما برمیگردند. به همین ترتیب ، مشتریان جدید هنگامی که برند شما را ببینند لوگو و برند شما برای آنها جدید نیست و راحت اعتماد می کنند.
نکته چهارم:

تضمین هزینه

کارآفرینان مشتاق هستند بدانند که آیا هر گونه سرمایه گذاری در هر بخشی که انجام می دهند ، بازپرداخت می شود. همانطور که گفته شد ، این ساک دستی ها در افزایش فروش نقش بسزایی دارند.
به محض اینکه مشتری این کیف را به صورت رایگان دریافت کرد، دو اتفاق می افتد. یک مشتریانتان شغل شما را به عنوان شغلی که به مشتریان خود اهمیت می دهد قدردانی می کنند و احتمالاً  در آینده باز می گردند. ثانیاً ، احتمالاً اگر ساک دستی شما از کیفیت خوبی برخوردار باشد از این کیف استفاده می کنند و این باعث می شود برند و محصولات شما به صورت رایگان در سطح جامعه عرضه بشود.
در مدت زمان کوتاهی ، ساک دستی ها از طریق افزایش فروش شما هزینه خودشان را پرداخت می کند این یک استراتژی بازاریابی آفلاین و تضمین شده می باشد.
نکته پنجم:

ساک دستی باید دوستانه و جذاب باشند

ضروریت ندارد که یک شرکت از منابع مالی زیادی در استراتژی های بازاریابی خود استفاده کند. به عنوان مثال ، کیف های ارزان قیمت با لوگوی شما اغلب در فروشگاه های خرید استفاده می شوند بدون اینکه بودجه بزرگی را برای کارآفرین بدست آورند.
اگر قابل استفاده مجدد باشد، ارزش پول افزایش می یابد زیرا مشتریان بیشتر از آنها استفاده می کنند.
با مقایسه با سایر راهبردهای تبلیغاتی که در آنجا وجود دارد، این استراتژی آفلاین مقرون به صرفه تر است. خرده فروشی ها و حتی مشاغل خدماتی که جدید هستند می توانند به راحتی از کیسه های چاپی استفاده کنند حتی اگر آنها را به صورت انتخابی به مشتریان ارائه دهند.
نکته ششم:

بهتر از سازگار با محیط زیست باشد

همه ما می دانیم که محیط جهان از خوب به بد تغییر می کند. با توجه به مبارزات بی شماری که انجام شده است تا جهان به مکانی بهتر برای همه ما تبدیل شود ، مردم به این نتیجه رسیده اند که کیسه های پلاستیکی یکبار مصرف مدت زمان بسیار طولانی نیاز دارد که در محیط تجدید بشود ولی اکنون یکسری ساک دستی های وجود دارد که سازگار با محیط زیست و به راحتی تجدید پذیر هستند ساک دستی های کاغذی به مراتب از ساک دستی های کیسه ای تجدید پذیر تر می باشد و مشتریان شما نیز از این رفتار شما احساس رضایت می کند یک نکته مثبت در امر تبلیغاتی شما قلمدار می شود.
نکته هفتم:

انتخاب گزینه های گوناگون

یکی دیگر از مزایای چاپ ساک دستی تبلیغاتی سفارشی این است که با آرم شرکت چاپ می شوند ، در طرح ها و رنگ های بسیاری زیادی وجود دارد. این وظیفه کارآفرینان می باشد که یک یا چند نمونه از این طرح ها را برای سازمان خود انتخاب کند. کیف های قابل حمل با رنگ های مختلف که در بسیاری از فروشگاه های خرده فروشی مورد استفاده قرار میگیرید از محبوبیت بالایی برخوردار است.
شرکت هایی از کیسه های تبلغاتی متنوعی استفاده میکنند در امر بازاریابی پیشتاز خواهند بود.
نکته هشتم:

فروش کیف های گران قیمت

همانطور که اشاره کردیم ، ساک دستی تبلیغاتی محدود به کیف های کم هزینه نیستند که بصورت رایگان داده می شوند. کیف کاغذی، ساک دستی های کاغذی ، ساک دستی پارچه ای ، کیف لپ تاپ ، کیف های تبلت و غیره می باشد که شرکت ها به راحتی می تواند این سری کیف هایی که خیلی از افراد توانایی خرید آن کیف های را ندارند لوگو و یا برند خودشان را برروی آن بزنند و با قیمت کمتر بفروشند در عین حال هم سود کمی بگیرند. زیبایی فروش این کیف ها این است که آنها برای کاربران مفیدتر خواهند بود و این باعث افزایش شانس تبلیغ برند شما می شود و شما علاوه بر اینکه هر هزینه ای که بابت کیف ها کرده اید باز میگردد و هم به نوعی تبلیغاتی بسیار مفید و سودمند برای خود انجام داده اید.
سخن آخر 
مزایای استفاده از ساک دستی تبلیغاتی با یک آرم چاپی در اینجا تمام نمیشود. مزیت های بیشتری وجود دارد که هنگام شروع استفاده از این استراتژی آفلاین تجربه خواهید کرد. با این حال ، تیم بازاریابی باید بداند که رقبا چه کاری انجام می دهند و شما باید یک گام جلوتر از رقبای خود عمل بکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *